28.

554 21 5
                                    

Harper Brooklyn

O pár týdnů později jsem s Grace a Irmou seděla v boxu místní restaurace, která byla nedaleko stadionu.

Sestavu s Grace jsme měly nacvičenou a už jsme jenom pilovaly a snažily se zdokonalit.

,,Myslím si, že to vyhrajete holky." Rozjasnila se Irma a upila ze své koly. Neuměla sice bruslit na ledě, ale ten chtíč v jejich očích mě a Grace donutil jí v tom trochu pomoct.

Společně s Grace jsme se tomu zasmály, protože ani jedna jsme si nějak hodně nevěřily.

,,Děkujeme, Irmo." Řekla jsem za nás za obě a ukousla jsem si ze svého sendviče.

,,Chtělo by to ještě trochu procvičit samotného axla." Vložila se do debaty Grace a já souhlasila.

***

O hodinu později jsem si došla na záchod a holky šly čekat ven, nebo do auta.

Opláchla jsem si ruce a v zrcadle jsem si poupravila svůj vzhled, po tréninku jsem vypadala opravdu strašně, růžové tváře se mě nehodlaly pustit a rozcuchané copy jsem rozpletla.

Když jsem vycházela z toalet, tak jsem do někoho vrazila. Skoro bych až spadla, kdyby mě dotyčný nezachytl.

,, Děkuji, já se moc omlouvám." Dostala jsem ze sebe rychle a snažila se posbírat na své nohy a vypadat klidně.

Ozval se tichý smích.

,,To by jsi měla, radši budeš v nějaké restauraci, než trénovat svůj sen?" Rozpoznala jsem hlas Justina, bylo zvláštní ho vidět v restauraci, která nebyla pro hvězdy vyložený hlavní typ.

Vytrhla jsem mu svou paži z držení a odstoupila o krok v zad, nechtěla jsem působit zbytečný skandál, protože jsem si mohla jenom představit kolik lidí si tuhle scénku natočilo, nebo vyfotilo.

Proč si sakra myslel, že někoho trénovat byl můj šílený sen? To nebyl můj, ale mé matky.

Vztek znovu vzplanul.

Hodila jsem Rychlý pohled na obsluhu a na něj a zmizela z téhle restaurace.

*

Grace nás zavezla do obchodního centra, protože jsme si potřebovaly vybrat nové šaty na vystoupení.

Procházeli jsme spíše sportovní obchody, protože jedině tam jsme to mohly najít.

,,Nikde nic." Vyšla Grace s póza uličky, každá jsme si vzali jednu stranu, aby se lépe hledalo.

,,Jestli to nebude lepší sehnat na internetu." Broukla Irma a vytáhla z kapsy telefon a začala do něho něco zběsile ťukat.

Justin Bieber

Spatřil jsem mamku sedět v obývacím pokoji, jenom v teplákách a vytahané mikině, takhle chodila zřídka oblékaná doma.

Její hnědé vlasy spadaly pomalu k zemi, přes její kolena a strany. Obličej jí tak skryly.

V chodbě zacinkal tác a v zatáčce se vynořila Jazmyn, měla lítostivý výraz, ale když mě spatřila tak se na malý moment usmála.

Měla tác se třemi hrníčky, plnými čaje. Dal jsem jí totiž vědět o tom, že jsem na cestě.

Došla k mamce a položila tác na konferenční stolek.

,,Justine?" Řekla mamka překvapeně, když zvedla hlavu, aby se podívala co Jazz, přinesla.  ,,Ano?" Usmál jsem se na ní s velikou sílou, kterou jsem ještě měl.

Byl jsem unavený z holek co si hrály na nedostupný a stejně tak na ty podlé, rádoby trenérky, mamka vybírala na špatném místě.

Přišel jsem blíž a lehce objal mamku, než jsem se usadil v křesle naproti nim.

,,Já to nechápu, zaplatila bych těm holkám cokoliv, takhle mě připraví o můj bussynes." Rozplakala se mamka a já byl tak akorát naštvaný na tu malou blonďatou holku.

Jazzy pohladila mámu po vlasech a střelila mi pohled.

,,Viděl jsem tu holku trénovat s těma děckama, přišlo mi, že jí to bavilo." Řekl jsem trochu nepříjemným tónem, tahle situace byla nemilá.

,,Myslíš Harper?" Vložila se do toho Jazmyn.

Vyvalil jsem oči, to bylo to jméno, které jsem zapomněl! Ale co, bylo mi jedno její jméno, protože je to stejně potvora.

Přikývl jsem.

,,Já jsem jí těch tréninků nasolila asi hodně, má hodně školy a trénuje na nějakou soutěž prý." Řekla mamka.

,,Jo, zimní soutěž u nás na škole, jednu chvíli se říkalo, že do toho ty dvě holky nepůjdou." Znovu Jazmyn. ,,Jaké holky?" Byl jsem trochu mimo. ,,Ehm, Harper a Grace."

,,Jak to?" Zeptala se mamka a podívala se na mou sestru.

,,To nevím, ale Harper dlouho trvalo než to na nástěnce podepsala, chodím okolo ní každý den." Pokrčila rameny a vypadala smutně.

,,proč jsi se taky nepřihlásila?" Zeptal jsem se na věc, která mě opravdu zajímala. ,,Protože první disciplínu musíš jet v páru, ale je jedno v jakým a tu druhou taky, ale musí to být už holka a kluk, nikdo by do toho nešel." Měla nakrajíčku.

,, Já bych ti pomohl, nebo Jaxon." Řekl jsem ochraně, ale zakroutila hlavou.

,,S tím později bude bojovat Harper a Grace, říká se, že Grace chce pokračovat, ale Harper jí jen pomáhá, aby se dostala do finále, je opravdu dobrá." Řekla zasněně.

,,Tak by jsi s ní ve škole mohla třeba promluvit a omluvit se za tu spoustu tréninku." Řekla mamka nadějně, ale Jazz stejně rychle klesl úsměv: ,,Ani si mě nevšimne mami, neví že s ní chodím na pár stejných hodin, ona je ta elita školy, já ne, protože nedělám krasobruslení."

,,Ale mě si všimne." Řekl jsem rozhodně.

ICE LoVE✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat