17.

1K 34 4
                                    

Harper Brooklyn

Seděla jsem v obývacím pokoji na pohovce a zírala na malou kartičku v mých rukou, přemýšlela jsem zda tu brigádu vzít, možná by to mohlo odstartovat mojí budoucí kariéru, ale zase na druhou stranu zahazovat se a nemít čas na sebe, ale zdokonalila bych se.

Achjo. velmi těžké. Šla bych do toho s Grace, ale ta jakoukoliv myšlenku na vydělávání si peněz z něčeho co nás obě baví zamítla.

S povzdechem jsem odložila kartičku na konferenční stolek a zvedla se do stoje, abych stres a nervy vytlačila z těla menším cvičením. Pravidelně kvůli baletu a krasobruslení  se věnuji pilátes a józe. 

Zdvyhla jsem ruce a poté se sklonila ke svým rozkročeným nohám s výdechem. Pomalu se z mého těla vytrácelo napětí z těch nejistot. Přeci jenom nemám na brigádu čas a tréninky hodinu max dvě ob dva dny bych utáhla. 

Zastavila jsem své cvičení a popadla mobil z pohovky, naťukala jsem číslo té ženy na kartičce a čekala dokud mi nepřijme hovor.

,,Ano?" Ozval se mužský hlas, vyděsilo mě to, protože jsem si nebyla jistá zda to nebyla past. ,,Haló?" Ozvalo se znovu z druhé strany, oklepala jsem se a konečně donutila své rty k otevření: ,,Dobrý den, volám ohledně trenérky na krasobruslení." Odpověděla jsem rychle, modlila jsem se, abych se nepřepsala o nějaké stupidní číslo a proto se v rychlosti mrkla na číslo v displayi a proskenovala onu kartičku.  ,,Oh to nebude u mě." Rozesmál se, stiskla jsem víčka k sobě a vydechla stlačený dech, Oh bože to je trapas.  ,,ale moje žena s vámi mile ráda promluví." Znovu se ozvala jemná vibrace smíchu, následně se ozvalo šustění a já mezitím přecházela po místnosti.

O vteřinu později se na druhé strašně ozval vysoký ženský hlas, pro mě docela známí.
,,Dobrý den, manžel mi říkal, že voláte ohledně mé pracovní nabídky?" Byl slyšitelný její úsměv.  ,,Ano ano." Vykřikla jsem nadšeně, že konečně mluvím s tou správnou osobou. 

Probraly jsme po telefonu spoustu věcí ohledně pracovní doby až po smlouvu, kterou podepíšu před nějakým dětským trénováním.  Na první trenérské schůzce mi bude asistovat, aby viděla jak jednám s dětmi a kolik je toho dokážu naučit, nelíbil se mi dohled, ale pro jednou to snad přežiju. Jelikož chybí lidi, tak jsme vše úspěchaly.

Na hodinu budu dostávat 4,67$  čtyři dolary se jenom tak na zemi neválí, jak by řekl otec.

*

Kolem sedmé hodiny jsem se převlékla do sportovních legín, trička a mikiny. Připravila si do tašky brusle, ručník a láhev s vodou.

Zkontrolovala jsem hodinky a pomalu zbýhala schodiště do přízemí. Zvědavě jsem nakoukla do obýváku zda tam otec náhodou není a úlevně vydechla.

,,Hledáš něco?" Vyděsil mě mamky hlas za mými zády, přitiskla jsem dlaň na srdce a otočila se na její smějící se tvář.  ,,Ne, jen jsem kontrolovala." Pokrčila jsem rameny. ,,A co?" S úsměvem shodnotila mnou zvolený outfit. ,,Tátu." Rozpaky mě naplnily, když to slovo ze mě vyšumělo.  Chápavě přikývla a zrak jí sklouzl na levé zápěstí, kde seděli stříbrné, elegantní hodinky.   ,,Chceš odvézt?" Zvedla obočí. Začala jsem kroutit hlavou: ,,Grace mě vyzvedne." Na moje slova se ozvalo z venku troubení Gracineho volva.  Mamky obočí se stáhlo a oči hořeli nesouhlasem: ,,víš co si myslím, když řídí tvoji přátele." Zkřížila ruce na prsou, držela jsem komentáře k sobě a přehodila téma: ,,Kdy se vrátí táta?" Znovu se ozvalo troubení a mamka protočila oči, nešlo se nezasmát.  ,,Kolem deváté večer, buď už prosím doma."

Přikývla jsem a obula si tenisky, popadla batoh, rozloučila se s mamkou a zmizela ve dveřích.

Grace vykoukla z okénka a zvedla ruku, také jsem zvedla paži a urychleně se dostala na sedadlo spolujezdce. Cestou do areálu jsme si koupily milkshake a probíraly novinky, které se k nám dostaly.

Pozn. Aut.  4,67$ by mělo být na naše něco kolem 100kč

ICE LoVE✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat