3.

1.7K 40 3
                                    

Harper Brooklyn: 

Nabrala jsem na vidličku těstovinu a vsunula si jí do úst. ,,Už jste to slyšely?" Přiřítila se k našemu stolu Bria. Vzhlédla jsem od tácu, vysoká a úhledně upravená v blankytně modrých šatičkách a bílých podkolenkách, se tyčila nad našimi hlavami.  

Grace pohled pochmurnil. ,,Pokud myslíš tu zimní soutěž, tak ano." 

Bria odložila tác na desku stolu a posadila se. ,,Děje se něco?" Nadzvedla upravené obočí a usrkla z pomerančového džusu.  

Otevřela jsem pusu pro odpověď, ale jako vždy jsem neodpověděla dost rychle. 

,,Harper, do toho jít nechce!" Překřikla mě až se na nás dalších pár studentů od vedlejšího stolu otočilo.  ,,Proč ne?" Hodila pohled mým směrem a pustila se do svých těstovin. 

,,Protože nebudu někde šaškovat s někým, kdo mě zraní." Odpověděla jsem stroze a dojedla salát. ,,O tom to je, musíš si vybrat důvěryhodného partnera." Zašklebila se. ,,Haha," Zvedla jsem se od stolu a popadla tác. ,,Někdo holt nemá bruslařkou elitu jako přítele." 

S těmito slovy jsem opustila své dosavadní místo. Neměla jsem náladu na hádky s těmi dvěma. Uklidila jsem tác na své místo a zmizela z jídelny ven. 

Potřebovala jsem se vydýchat, nabrat trochu čerstvého vzduchu a popřemýšlet, čekala mě poslední hodina psychologie. 

Odebrala jsem se na školní pozemek, kde jsem padla na zadek. Přikrčila jsem se ke kolenům a ruce smotala dovnitř, venku mrznulo a já si tu seděla v tenoučké mikině. 

Mamka by na soutěž možná přišla, ale co táta? Vždycky říkával, že je to věc, která mě neuživí, ale co když jo? Maminku to před těmi lety také uživilo. 

Mohla jsem být ráda, ale za své kamarádky, které se mě snažily přesvědčit, abych do té blbé soutěže šla. Když byla mamka v mém věku, tak měla mezi přáteli velké množství rivalů, což zatím nemám. 

Dveře zamnou vrzli. Grace, se posadila vedle mě na studený schod. 

,,Nemusíš tam jít, pokud nechceš." Obtočila paži okolo mých zad. ,,O to ani nejde, ale můj táta by se na mě vykašlal." Otočila jsem hlavu do boku, abych jí lepe viděla. 

Vítr se mezitím zvedl a bouchl do mých vlasů, které se rozlétly všude možně. Prsty jsem se snažila pochytat. ,,Zvládla by jsi to i bez něj, spolu to zvládneme." Přitáhla si mě blíž a usmívala se. 

Přikývla jsem a zvedla se, natáhla ruku a vytáhla na nohy i Grace. ,,Je zima." Uchechtla jsem se a společně se svou nejlepší kamarádkou se vydala dovnitř. 

,,Promiň." Uvnitř čekala Bria, prohodila jsem rameny a natáhla ruku za, kterou mě chytla.

Justin Bieber: 

Dovezl jsem Jaxona domů a vydal se na trénink, který trval dvě hodiny. 

Padl jsem na zadek do nepohodlné dřevěné lavičky a rozmotával si dlouhé tkaničky u bruslí. ,,Už chci dovolenou." zaculil se Matthew a také si sundaval brusle. 

Přetáhl jsem dres a zbytek oblečení na led z těla a s ručníkem v rukou zalezl do sprchy. Pustil jsem na sebe horkou vodu a vydechl, přivřel jsem oči. 

Dovolenou by to vážně chtělo. 

*

Už oblečený jsem si ručníkem sušil vlasy. 

,,Víš o tom, že je o víkendu ta párty pro hokejisty?" Houkl na mě Ryan. Zaskočeně jsem na něho přesměroval zrak. ,,Jaká párty?" Jen se zaculil a dopnul zip na své tašce. ,,Přece ta pro začínající hokejisty, jsme pozváni jakožto vzor." Uchechtl se a přetáhl popruh tašky přes rameno. ,,Jaxon nic neříkal, zvláštní." Pokrčil rameny. 

Uklidil jsem ručník do tašky a oblékl si bundu. 

Společně jsme vyšli ze šatny ven. ,,Chtělo by to spíš nějakou párty pro nás." Zavlnil jsem na něho obočím, doufajíc, že pochopil mou narážku. 


Jaký máte názor na tento začátek? Doufám, že vás to v téhle době zaujme. Co myslíte půjdeme do školy nebo ne?


ICE LoVE✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat