Akşam karanlığı çökmüştü.Will ile sonunda eve vardık.Bir, arabayı durduruşu var.Korkmuştum yine.Will "Seni yarın akşam alıp, bi salsa klubüne götüreceğim." "Kabul , ettiğimi sanmıyorum?" "Bende kabul,edip etmediğini merak etmiyorum." "İyide yaşımız tutmuyor." "Tanıdık, meraklanma!" "Senden nefret ediyorum." "Bende senden, iyi akşamlar." Salsa klübünü Bay Steel 1993 yılında kurmuştu. İlk yer değil ama , onun aşkının başladığı ilk yer. Bu yüzden anısı büyüktü. O yüzden en güzel yer orasıydı. Bütün danslar yapılıyordu.
Çok sinir bozucu olmasına rağmen hâlâ aşığım. Yapacak, bişiy yok aşk konuyor işte böyle bilinmedik şeylere.Eve girerek bi sağa , bi sola çantamı sallıyormuşum meğer, bayan merak camdaymış.İçeri girdiğimde , koşarak yukarı çıktım.Acaba yarın ne giyerim diye düşündüm.Bi tane kırmızı salsa kıyafetim var.Ama önemli olan o. O ne giyecek? Meraktan ölüyorum.Neyse salsa kıyafemin göbek deliği açık, ama üçgen şeklinde,her yerinden püskülleri var , kolları yok. Ayakkabı olarak, da altın rengi bir ayakkabım var.Saçımı da açık bırakırım.Su dalgası yapmaya çalışırım.Heyecandan uyuyamamda ben şimdi.En iyisi uyumamdan zaten.Ama, güçlü bi şekilde kalkıp gıcık için hazırlanmak, istiyorsam uyumam gerek.
Uyandığımda kan ter içinde uyanmıştım âdeta.Neden, rüyamda bu kadar korkmuştum bilmiyorum. Güne kötü başladım. Will, çok serseri biri.Nasıl baş edeceğim bilmiyorum.Belki de benimle hayata başlar, tekrardan yapmaz mı? Öyle geç yaymıştım ki gece öğlen olmuş bile. Önce ile teyzemden yardım alarak başladım.Saçımı yapmamda yardıma ihtiyacım vardı. O saçıma su dalgasına başlarken,ben de makyajına başladım.Hafif rimel,göz kalemi ve kırmızı bir ruj.Aslında , tam da kırmızı diyemeyiz,şarap kırmızısı gibi birşey. Acaba o ne giydi. Saat 2:47 olduğu anda daha hazır değildim.Kıyafetimi giydiğimde şık bir görüntü vermişti.Teyzemin , hemen gözleri doldu.Canım yaa,kıyamam. Teyzeme de ayrı üzülüyorum. Eşini bırakıp bana yoğunlaşmak nasıl birşey. Ben de yapardın tabii, ama ikisini bir idare edebilirdim.
Herkesin o kadar iradesi vardır diye düşünüyorum. Dans ayakkabılarımı giydiğim de saat tam 3 olmuştu. Will'i arayıp hazır olduğumu söyledim. Sonra, "Geliyorum." Diyerek cevap verdi aramamı meşgule atıp. Salsa geceleri genelde 4'te başlar.Geç kalacağız bunun yüzünden.Bir anda yerimden, zıpladım korna sesini duyunca. Kapıyı açmıştım.Arabadan bi inişi var yerle gök birleşmişti adeta. Kapıdan çıktığımda bana bakıyordu uzun uzun. Ama , öyle içten öyle güzel baktı ki.Utandım.. Gelip centilmenlik yapıp kapımı açtı.Ardından arabaya bindi.Bi anda gaza bastı. Bana sırıtarak "Çok güzel olmuşsun.Böyle seksi bi bayanı , taşımak zor olacak." Cevabını vermem gerekiyordu,"Böyle konuşmaya devam edeceksen,kılık değiştireceğiz." Şaşırarak . " Neden?" Yine cevabını verdim." Çünkü, bi taraflarına tekme attığımda yani bilmediğim , şu salsa dansında , bi daha erkeğim, diyemeyebilirsin.
Vardığımız da , vale kapımızı açmıştı.Çok heyecanlıydım.Arabalardan belli oluyordu kalabalık olduğu.Girmek istemiyordum. İçeri girdiğimizde Will , benim elimi tutmuştu. Bırakmak istediğimde , "Gösteriş amaçlı." Demişti. Daha çok kalbim acımıştı. Ağzımı hafif açarak , " Ama burada boş yer yok?"
"Bizim yerimiz çoktan ayarlandı canım."
Bana canım dediği an,kalp atışlarımın ne türlü attığını bende anlayamadım.Biliyorum saçmasapan ama böyle iltifatları şakasına da söylüyor olması hoşuma gidiyor . Yerimize geçerken yanlışlıkla düşüyordum.Yere kapaklanmama az kalmıştı ama Will belimden sıkı sıkı tuttu. Çıplak elini, belimde hissettiğimde huylandım biraz. "Teşekkürler." Dedikten sonra masaya doğru yürümeye devam ettim. Aniden bi titreme geldi. Salsa dansları başlıyordu. Bir çift açılışı yapmıştı. O kadar heyecanlıydım ki, deneyimim vardı tabii müzik ve dans herşeyim lakin ,Will? O varken zor olacaktı. Zamanı akışına bırakmak , salakçaydı bana göre.Ele almak , gerek bazen bazı şeyleri. Ona ,sarılmak istiyordum, sımsıkı kokusunu çekebildiğim kadar içimde, hissetmeyi istiyordum. Ama cesaretim olamadı. Will'i bi an dj zannetim. Ne yapıyordu orada? Durdum,dinledim ve konuşmaya başladı. "Bu şarkı , yanımda ki tatlı kıza gelsin.Benimle dans eder misin?"Dedikten sonra elim ayağıma dolandı. Sahnede kimse kalmamıştı. Will,sahneye geçip beni bekledi. Utandım , ama en sevdiğim şarkı çalmıştı. Şu yeni çıkan "Fifty Shades Of Grey Beyonce - Crazy In love" şarkısı çıkmıştı. Yavaş ama güzel bir dans olacağı içime doğmuştu. Öncelikle yanına gittim. Elimi tuttu, kibarca. Öptü ve elimden tutup kendine doğru çekti. Sonra ileriye gittim,elini tuttum ve beni 2 kere döndürüp tekrar kendine doğru çekti. Bi an göz göze geldik. Ama, gözlerimi çektim aniden. Sonra , elini belime koydu, hafifçe ben geriye doğru eğildim vücudumla ,beraber ama onun eli hala belimdeydi. Tekrar çekti sonra, müziğin nakarat kısmı geldiğinde, beni kaldırıp,döndürdü ve tekrar , indirdi o an herkes alkışlamıştı.Yavaşça yanıma yaklaştı. Bacağımdan tutup,yana doğru açtı bende ayak uydurup , ayağıma yukarıya doğru açtım. Sonra , döndürüp tekrar çekmişti. Ani hareketlere de , bayılıyor. Müziğin bitiş kısmında , beni arkam dönük bi şekilde belimden kaldırıp hayaya kaldırdı. Yere inerken , bacaklarımı açmıştım. Yere indiğimde ise , dans bitmişti. O kadar mutluydum ki herkes bi coşkuyla alkışlamıştı âdeta. Sonra ona bakıp , sakin bir ses tonuyla, "Teşekkürler." dedim. Sadece sırıttı. Kaba herifin tekiydi. Ama kibardı bu akşam tamam. Hayatta öncelikler vardır , sınırları konulur. Ama o sınırları koyan kişi bile bilmez. Çünkü sınırlar siyahtır. Hayat onu da içine çeker. Aşkı içine çekip kararttığı gibi. Aşk aydınlanır mı yeniden? Ya mutluluk , saklandığı yerden çıkabilir mi? Bence hayatta hep imkansızlıklar vardır. Olmalıda aslında. Ama , ya hayatta hata vardır , ya da bizde dozu kaçar , bu imkansızlıkların. Aşk tazeler mi bu imkansızlığı. Will , imkansızımsın ya benim hadi umudumda olsana? ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk , Acı Mı Anne?
Romantik"Aşk , acı mı anne?" "Yaşadıkça öğreneceksin , kızım..." "Aşk , Acının Yavrusudur." "Sana nefretim arttıkça aşkımda artıyor , nasıl birşeysin sen ?" Aşkı bir kitaptan hiç bu kadar derin okudunuz mu ? Okuduktan sonra fikriniz hep "evet" kalacak. M...