15.Bölüm - "Özgürlüğün İlahisi"

150 27 22
                                    

Mutluluk , aşka bağlı mıdır?
Aşık mı olmak gerek?..

!-!MELİSSA'NIN AĞZINDAN!-!

Will , sürekli bana , "Tamam." , diyordu. Ama ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim dahi yoktu. Artık bu iş sıkmaya başlamıştı. Yavaşca , ayağa kalkmaya çalıştım. Bir an düşer gibi olduğum zaman , Will tuttu kolumdan. Kafamı hafifce kaldırıp , gözlerinin içine baktım. Bir yanım , sarıl diyor , diğer yanım nefret etmekten vazgeçme diyor. Biliyorum ki , onun gözlerine bakmak insanı rahatlatabiliyor. Ama sadece beni rahatlatsın. Yok insan minsan ona. Will'in kolundan elimi hızlıca çektim.

"Anlat artık , tamam demeyi kes."

"Bu arada son sorduğun soru , kafamda neler yarattı bir bilsen."

"Kapa çeneni de , anlat artık."

"Bak seni üzmemek için..."

"Ya üz beni ama söyle."

"İleride öğrensen , olmaz mı?"

"Olmaz artık anlat ne olur."

"Anlatamam , Melissa."

"Anlatabilirsin , acı yaşıyorsun belki ama olsun."

"Acıyı seviyorum artık ben."

"Acıyı sevmek olur mu hiç? Yapma bunu."

"Amcam yüzünden ama bunu bil."

"Ihhhh , birdaha sakın yüzüme bile bakma , çık odamdan."

Odamdan çıktıktan sonra , teyzemin kalbini kırdığım için , özur dilemek amacıyla aşşağıya indim. Birde ne görim , salonda baş köşede Will.

"Sana gitmeni söylemiştim ."

"Odamdan git dedin , evimden değil ki. Yanlış mı duydum?"

"Sen benim hayatıma kiralandın mı?"

"İstersen satın alabilirsin."

"Sağol , gerek yok. Artık gider misin"

"Peki. Görüşürüz."

Kızgınca giden Will'in ardından , teyzeme bakmak istemiştim. Odasına doğru çıktığımda , iyi ki yavaş hareket etmişim. Mışıl mışıl uyuyormuş. Telefonuma bir anda mesaj geldi , titreşimdeyken. Tabii ki Will'di. Gelen mesaj , "Hala satın almayı düşünmüyor musun? Bak daha sıfır." ne yazabilirdim ki. Cevap olarak , "0'da kalsın , 2. el olmasın boşuna." yazdım ama sadece gülerek mesaj attı.

Onunla göz göze gelmek , derin bir nefes alırken korkak gözlerle o nefesi ciğerlerine çekmektir. O acıyı yaşatan tekrar yaşatır mı? Yine yapar mı? Peki ben , tekrar yüzüne gülüp o hatayı yapar mıyım? Yaparım tabi , salağım ben. Ama yok , alıcam intikamımı , canını fena yakacağım Will Biel.

Aşk , benim ona tutsak olmamdı. Ama ona her kavuştuğumda adını , "Özgür Tutsak" almasıydı. Ya da gözlerine her baktıgımda , tutsak olduğumu bile bile özgürlük ilahisinin çalındığı yerdi kalbim. Durdum , baktım kendime . Nasıl sevmişim meğer. Nasıl almışım kalbime? Ona bir yer vermek varken , nasıl diğer sevdiğim insanları atıp bir ona teslim olmuşum. Hislerimle , yaşarken nasıl donmuş kanım? Nasıl parçalanmış yüreğim? Umduğum ve bulduğum aynı olmaz biliyorum. Ama , umudun varsa bulduğunuda alırdın.

Aşk , Acı Mı Anne?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin