Annemin bana yazdığı o güzel şeylerden sonra insanın ağlamaması elde değil. Aşkı bul derken ne demek istemişti acaba hayatta olsaydı sorardım belkide. Aşık olmak bence duyguların en güzeli. Ama bütün duyguları yaşıyorsun korku , heyecan , mutluluk , kaybetme.. En garibi de kaybetme duygusunu yaşamak . Aşık olmaktan korkuyorum. Ben,korkuyorum anne. Aşık olan herkez ağlıyor elinde sonunda ağlayacağımı bende biliyorum. Zaten aptal gibi duygusalım.Dershane günlerini hep sabırsızlıkla bekliyorum neyse ki yaza az kaldı. Sadece 1 hafta var acaba onunla birdaha karşılaşacak mıyım ki ne dersin kalbim ? Sende hayır diyorsun biliyorum. Acı geliyor belki ama zamanla unuturum. Sende unutursun. Neyseki yarına az kaldı 6 saat kaldı sabah dershanedeyim. Haftasonu gitmem tek onu görebilmek içindi. Zaten zamanla alışırım erken uyanmaya.Şimdi uyumaya gidiyorum...
İşte sabah oldu yine birşeye benzemem lazım.Gerekiyor çünkü kızım sonuçta. Dershaneye vardığım anda kapıdan içeri gidiyordu. Elim ayağım birbirine girdi. Durdum,baktım gitti. Orda oturuyordu asılı bir panoya bakar gibi yapıp çarptım ona. Biraz salakta gibi yapmıştım aslında.Başlıyordu işte :
-Merhaba günaydın, dedim
-Günaydın , dedi tatlı bi simayla.
-Nasılsın , Dedim
-İyiyim sen ? diye gitti bu konuşma çok mutluyummmmmmmm...
Aslında şu an dünyanın en mutlu insanıyım.Hayatta asla asla dememek lazımmış. Baksana gerçekleşti.Şaka gibi ya.Çok mutluyum açıkçası.İlk defa birşey hissettim aslında . Aşık mı oldum ki acep ben . Allahım bi akıl ver yarabbim. Ama işe yarar olsun. Yedim ben kafayı. Neyse yanıma oturdu. Ve dedi ki ;
-Tekrardan merhaba ben Will, dedi gelde kalbin durmasın.
-Merhaba ben melissa, dedim tabi biraz heyecandan dilim sürştü. Olsun anlamış mıdır acaba.Off yandım ben . İmdattttt diye bağırmak istedim o an.Niye ki manyak mıyım ben acaba ? Yok be...
Dershane çıkışında biraz sohbet ettik yaşımı felan sordu.Soyadı mı sordu . Nufüsuna mı geçircek acaba ne diyorum ben ya.Neyse iyi akşamlar dedim çıktım.Hemen anneme anlatmalıyım.Mezarlığa varmıştım.Anneme öncelikle :
'' Merhaba meleğim , kızın aşık oldu.Adı Will'miş.Çok karmaşık duygusal hissediyorum.Annecim yardım et bana . Korkuyorum sarıl ağlayayım koynunda. Bütün duyguları birlikte yaşıyorum. Kesin aşık oldum anne ben. Yardım et kızına.Kalk ordan aç gözlerini bir kere göreyim. Şu an çok mutluyum.Onunlayken çok huzurluyum annecim. Beni merak etme ben çok iyiyim. Ama keşke senin iyi olabildiğini görebilsem. Sonra tekrar gelirim annecim.Huzurlu yat...
Annemle diyalogum böyle geçti. Yatağımda uzanırken bile onu düşünmem saçma mı. Bilemedim azcık kendime güveniyim ya. Saat oldu mu 23:53 yatim artık bari. Ama son bi kere daha mı düşünsem onu çok özledim şimdiden. Dershaneye bir gün var.Nerde karşılaşıcağız ki.Neyse umutlara kapalı bir hayal gücüm vardı artık açık. Açtın Will. Sana güvenmeliyi miyim bilmiyorum. Ama çok sevimlisin.Güvenilir sıcakkanlısın aslında.Belkide beni hayata bağlarsın.Bende hayatımda ilki yaşar birine günlüğümü açarım.
Biliyor musun senden sakladığım birşey daha var.O kadar güven kalmadı ki içimde defterden bile gizler oldum.Benim bi ailem yok. Babam kim bilmiyorum.Annem var bir tek. Anane babanne desen o hiç yok.Aslında bana bakan birisi var annemden bir parça bana . Teyzem sarı saçlı kahverengi gözlü biri. Çok tatlı kafa dengi bir insan. Aynı müzik zevklerinden hoşlanmamız ayrı güzel. Teyzemde olmasa bana annemi anlatacak kimse yok.O da benden kısa .Teyzemden sonra sana sığındım defterciğim. Beni bırakma. Will belki senden sonra olabilir. Ama seversem kırılma olur mu? Will çok yakışıklı. Artık yatıyorum ben 00:20 olmuş saat.
Görüşürüzzz..
Sabah oldu günaydın.Biliyor musun ne oldu yandım ben. Bu Will bizim yeni taşındığımız mahallede oturuyormuş ya.Beni bu tiple görmesi kötü oldu. Markette karşılaştık. Çok tatlıydı ben yine tipsiz ben. Neyse çok mutluyum ama hemde çok söylemeden geçemeyeceğim. Okula hazırlanmam lazım. Görüşürüz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk , Acı Mı Anne?
Romance"Aşk , acı mı anne?" "Yaşadıkça öğreneceksin , kızım..." "Aşk , Acının Yavrusudur." "Sana nefretim arttıkça aşkımda artıyor , nasıl birşeysin sen ?" Aşkı bir kitaptan hiç bu kadar derin okudunuz mu ? Okuduktan sonra fikriniz hep "evet" kalacak. M...