ГтН (Гледна точка Неутрал)
Докато Ейми изпращаше Фред и си казваха довиждане Драко седеше сам в стаята си гледайки през прозореца как приятелите му си тръгват. Той не се прибра за празниците, защото трябваше да върши задачата си от Черния Лорд. Никой освен момичето в което е влюбен не знаеше, че дори има нещо общо с Волдемор и той се обвиняваше всеки ден, заради това, че е допуснал да разбере това. След като беше сигурен, че вече всички деца които си заминаваха за празниците си бяха тръгнали той се забърза към Стаята на нуждите (ако не се казва така поправете ме) където трябваше да поправи един стар шкаф. Обаче докато ходеше към стаята с поглед забит в земята се блъсна в не кой да е а в Ейми. Тя носеше няколко стари книги и те паднаха от тях се разхвърчаха листове.- Внимавай къде... оу извинявай. - каза Драко като клекна да събере книгите ѝ. Тя направи същото.
- Благодаря. - измъкна си под носа и тръгна в другата посока.
"Какво толкова съм ѝ направил. Дори едно здрасти не ми каза" мислеше си той докато продължи по пътя си към стаята на нуждите. След дългото търсене успя да я намери и се запъти към стария шкаф седящ в другия край заобиколен от стотици други неща. Обаче чу силен шум и разбра, че не е сам тук. Скри се зад един гардероб. Ослуша се, за да разбере от къде точно идва шума и след като беше сигурен какво да направи се изпраши рязко.- Експелиармус. - извика и пръчката на човека пред него изхвърча от ръката му. - Какво за бога правиш тук? - попита ядосано, защото пред него стоеше Ейми с книга в ръце опиваща се да прочете някакво заклинание.
- Мога да те попитам същия въпрос. - в момента в главата ѝ се въртяха хиляди начини по които искаше да започне този разговор. Тя не му беше ядосана или нещо такова. Просто искаше да поговорят.
- Аз те попитах пръв тъй, че си чакам отговора.
- Хубаво. Имам задача от Ти-знаеш-кой. Също както и ти имаш. - той я гледаше повече от шокирано. - Не ме гледай така не е кой знае какво.
- МОЛЯ?! Как да не е кой знае какво? Ти чуваш ли се какво говориш? Не знам дали осъзнаваш, че с това което правиш можеш да загубиш всичко. Какво ще стане ако приятелите ти или родителите ти разберат, а?
- Аз семейство нямам тъй, че не е от значение. Пък и Малфой какво си се напрегнал имам план и ако подейства така както трябва всичко ще е наред. Дори и ти си намесен в него така, че вместо да ми четеш конско може да ме изслушаш.
ESTÁS LEYENDO
Lovers
De Todo┗(•ˇ_ˇ•)―→"Мразех го толкова много. Как успях да се влюбя в него?". Този въпрос се питаше младата Ейми Джоунс всеки ден. Може ли момчето с най-лоша репутация в целия "Хогуортс" да събере парченцата от вече разбитото ѝ сърце. Предстои да разберете. ...