2.fejezet

607 24 4
                                    

-Kicsikém!-mondta majd jó szorosan megölelt

-Nagyon hiányoztál.-mondtam ,miközben ölelt és visszaöleltem

-Te még jobban Angel.-mondta majd elengedett és lágyan rám mosolygott-Menjünk haza.-mondta boldogan és segített vinni a dolgaim ,amint kiértünk, apa kocsijához mentünk ő bepakolt és beültünk az autóba és elindultunk.

Ekkor jutott az eszembe ,hogy felkell hívnom anyát és már hívtam is.

Magyarul beszélek:

-Szia anya megérkeztem, most megyünk haza.

-Oké szívem, vigyázz magadra. Holnap is hívj. Szeretlek, puszi.- Mondta megkönnyebbülve és boldogan

-Én is szeretlek anya.-Mondtam neki majd letettem

Angolul beszélek:

Én bekapcsoltam a rádiót és feltekertem a hangerőt ,amint meghallottam egy zenét a kedvenceim közül és elkezdtem énekelni apa pedig csak dobolt az ütemre a kormányon. Az autóút így telt egészen addig ,amig meg nem érkeztünk a házunkhoz. A házunk elég nagy ,mivel apa elég jól keres ,ahogy anya is. Apával kiszálltunk a kocsiból és bevittük a házba a dolgaimat és mivel éhesek voltunk rendeltünk pizzát.

-Mit csináljunk amíg nem jön a kaja?-kérdeztem apától

-Nézzünk filmet?-kérdezte

-Oké akkor keressünk valamit ,mondjuk valami misztikus-at vagy fantasy-t.-mondtam és bekapcsoltama a tv-t és elkezdtem keresni valamit 

-Inkább valami akciót vagy sci-fi-t -vágta rá apa azonnal ,egy kicsit furcsáltam ,de bele mentem.

-Oké-mondtam nevetve. Mi lehet vele?

Elkezdtük a filmet rá 15-20percre rá csöngettek ,megjött a pizza és kifizettem ,majd apával jóízűen megettük, befejeztük a filmet ,majd elmentem a szobámba és elnyomott az álmok világa.

Reggel keltem és teljesen kipihenten. Elmentem a fürdőszobámba ,letusoltam és megmostam a hajamat is és megszárítottam ,majd fogat mostam és sminkeltem. Most csak egy kis alapozót tettem fel majd lepúdereztem ,megcsináltam a szemöldökömet és a szempilláimat is kifestettem és tettem fel egy kis szájfényt. Majd felvettem egy világoskék magasított derekú farmert és egy sötétkék hosszúujjú haspólót és egy fekete Vans cipőt ,majd lementem a cuccaimat lecibálva a lépcsőn apához.

-Szia apu ,jó reggelt!-mondtam neki mosolyogva

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Szia apu ,jó reggelt!-mondtam neki mosolyogva

-Szia kicsim ,jó reggelt! Olyan rossz ,hogy már mész is tovább.-mondta kedvesen és megölelt-Eszel?-kérdezte miután elengedett és adott egy adag palacsintát elém.

-Még szép.-mondtam neki és már enni is kezdtem-Amúgy kitudsz vinni a reptérre?-kérdeztem reménykedve

-Hát persze.-mondta majd kivitte a cuccaimat ,gondolom a kocsiba ,majd visszajött.

-Akkor mehetünk ,hogy le ne késsem a gépem-mondtam kicsattanva a boldogságtól ,hogy végre New Orleansba mehetek.

-Oké, kincsem.-mondta apa kedvesem ,majd kimentünk és elindultunk ,amikor megérkeztünk segített bevinni a poggyászaimat és elköszöntünk egymástól a könnyeinkkel küzdködve. Majd becsekkoltam és felszálltam a repülőre és írtam anyunak ,hogy mindjárt indulok és majd írok ,ha oda értem ,ami nem most lesz.!

Már repültünk vagy egy órája amikor készítettem egy képet az ablakból és feltettem instára. Lassan elaludtam és 1-2 óra lehetett még hátra az útból amikor felkeltem, utána hallgattam zenéket és ettem is valamit majd leszálltunk és én nem tudom leírni milyen boldog és kíváncsi voltam.

Leszálltam és kicsekkoltam majd a cuccaimmal beszálltam egy taxiba ,ami a bérelt lakásomba visz amint megmondom a címet. 10-15percig csak gyönyörködtem az utcákban ,majd megállt és én kifizettem és megköszöntem ,majd kiszálltam a kocsiból és kivettem a cuccaimat. Megkerestem a bérelt lakásomat és felmentem ,egy gyönyörű utcában volt ami tele volt zenészekkel és sok-sok üzlettel. Beléptem a lakásom ajtaján és csak gyönyörködtem ,amint feleszméltem becsuktam az ajtót és kipakoltam amennyire csak tudtam a cuccaimat ,majd levettem a pulcsim és átvettem egy fekete tapadós haspólóra és ekkor esett le, hogy 6-7 óra eltolódás van London, Magyarország és New Orleans közt szóval megkell várnom ,hogy a szüleim felkelljenek. Bár nem is lesz az olyan soká.

Most van hajnali fél 2 és eldöntöttem ,hogy kimegyek az erkélyemre és felhívom anyát. Kimentem és már hívtam is anyát videóhívásban és felvette mivel Budapesten reggel fél 9 van.

Magyarul beszélek:

Én:  Szia anya! Nálam most van hajnali fél 2 ,szóval ezért hívtalak ilyenkor. Ideértem épségben és egészségesen és vigyázni fogok magamra. Gyönyörű ez a város.-mondtam neki boldogan

Anya:  Szia kicsim! nagyon örülök ,hogy odaértél épségben és hogy ennyire boldog vagy ott. De nagyon vigyázz magadra és ,ha tudsz hívj minden nap de én is foglak.-mondta megkönnyebbülve és kedvesen mosolyogva

Én:  Oké megígérem ,hogy vigyázok és hívlak majd. Szeretlek nagyon és te is vigyázz magadra és a többiekre is.-mondtam kedvesen 

Anya:  Oké és én is szeretlek! Puszi. Jó éjt azt hiszem.-mondta kedvesen és boldogan de a végét elnevette

Én:  Puszi! Neked meg jó reggelt!-mondtam és én is nevettem ,majd letettem

Angolul beszélek:

És utána felhívtam apát és ő is felvette. Apánál kicsivel múlt fél 8.

Apa:  Szia kicsim! Jól utaztál?-kérdezte kedvesen

Én:  Szia apu! Igen és ez a város gyönyörű- mondtam boldogan és megmutattam neki kamerán keresztül ami kint van az utcán.

Apa:  Igen tényleg, de nagyon vigyázz magadra. És hívj majd minden nap és én is hívlak.-mondta aggódóan de mosolygón 

Én:  Oké és amúgy jó reggelt neked. Szeretlek és te is vigyázz magadra.-mondtam kedvesen

Apa:  Én is nagyon szeretlek Angel. És tudod ,hogy vigyázok ,neked meg jó éjt. Puszi kincsem.-mondta szeretettel

Én:  Puszi apa!-mondtam én is és letettem

Majd megfordultam ,hogy bemenjek de megláttam valakit a szomszédos erkélyen.

Remélem tetszett ez a rész is ,ha tetszett VOTE vagy komment.😊

                                                                                                                            Puszi!😘:   Angi


























































































































A természetfelettibe avatvaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora