🅂🄾🄿🄷🄸🄰 🄿.🄾.🅆.
Astăzi la o săptămână de la înmormântarea tatei urmează citirea testamentului.Intru în fostul birou al tatei, unde mă aștepta avocatul acestuia, Noah.
-Bună ziua, domnișoară White și sincere condoleanțe, îmi zice el trist.
-Bună ziua, domnule Noah! Mulțumesc! îi spun eu așezându-mă la birou.
-Acesta este testamentul tatălui dumneavoastră.A făcut câteva schimbări înainte să moară, cred că-și presimțea moartea.
-Ce schimbări? întreb eu circumspectă.
-Mai bine citiți dumneavoastră, spune înmânându-mi testamentul.
,,Kit White.....preaiubitei mele fiice îi las firma IT și propietățiile din Monaco, Dubai, New York, Ankara; cu condiția de a se căsătorii, în termen de o lună de la citirea testamentului cu Ryan Hamilton, fiul dragului meu prieten Dean Hamilton, acesta urmând să îmi conducă firma alături de draga mea fiică, Sophia White.Dacă vor recurge vreodată la divorț, în termen de 5 ani, absolut tot se va vinde si banii vor ajunge la un orfelinat, dacă aceștia nu vor avea un copil, altfel averea va trece pe numele nepoțiilor mei, iar la vârsta de 18 ani vor putea intra în posesia..."
Nu pot să cred.Am muncit atât de mult la firma asta și el îmi face așa ceva?Din câte îmi amintesc Ryan Hamilton era un tocilar, gras și urât.Am fost la aceeași școală, doar că el era mai mare ca mine cu cinci ani.Nu l-am mai văzut de 17 ani.A plecat în Franța, la facultate.Știu că tata mă obliga să îl suport când erau chemați la cină, ei fiind și parteneri de afaceri, nu numai prieteni.După ce a terminat facultatea am auzit de la tata că, ar fi preluat firma tatălui său, dar eu am evitat să îl mai întâlnesc.Acum ar trebui să aibe 35 de ani.Nu cred că s-a schimbat prea mult de atunci.Sigur are o burtă mare, este chelios, păros și are dinții galbeni.O, doamne!Ce mi-ai făcut tată?De ce nu ai avut încredere în mine?Mă descurcam singură cu firma.
-Domnul Ryan știe ceva despre asta?întreb eu avocatul resemnată.
-Da, acesta vrea să discute cu dumneavoastră.Vă așteaptă la firma lui, mâine dimineață.
-Ok.O zi bună domnule Noah!
-La revedere, domnișoară White!
Mi-am început dimineața cum nu se putea mai bine.Mă doare tot corpul zici că am fost bătută.Fac un duș, mă schimb într-o rochie tip sacou, crem și stileto negri.Îmi iau geanta, cheile și ies pe ușă îndreptându-mă spre mașina mea, un range rover evoque alb, luat de mine din banii strânși în cei șase ani de când lucrez la firma tatei.Mi-am luat și o casă micuță, cu o grădină și o piscină în spate.Pentru o singură persoană este de ajuns.
CITEȘTI
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛
Humor🄲🄾🄼🄴🄳🄸🄴 🅁🄾🄼🄰🄽🅃🄸🄲🄰 🌹 [+ 18 ] 💠,,M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţe...