Capitolul 7

622 24 1
                                    

🅁🄸🄰🄽 🄿.🄾.🅆.

Mă ridic încet din pat să nu o trezesc și mă duc la baie unde, în gelul de duș îi pun praf de scărpinat. După ce termin mă pun în pat și o iau în brațe.O să mă omoare femeia asta într-o zi...

-Ryannnn!!!! strigătul ei răsuna în toată casa.O văd ieșind din baie într-un prosop minuscul, roșie toată și scărpinându-se în continuu.

Mă abțin cu greu să nu înceap să râd.

-Să știi că te prinde roșu, iar dacă mai stai mult în fața mea asa nu garantez pentru faptele mele,zic eu privind-o apreciativ.A mormăit câteva înjurături și a dat să intre în baie dar vocea mea a oprit-o:

-Nici nu sti ce priveliște îmi oferi de la spate.

-Ei bine rămâi cu văzutul.

-Să o crezi tu.

O i-au pe sus și o arunc în pat.

-Ești udă, Sophia? o întreb, când sărutările mele fierbinți încep să coboare pe gâtul ei frumos, spre sâni.

Dintr-o mișcare îi scot prosopul, o întorc cu spatele la mine, lipindu-mi excitația de spatele ei și îi cuprind sânii cu mâinile, masându-i fără prea multă delicatețe, dar de ajuns de senzual încât să o fac să scoată gemete care mă înnebunesc și mai tare.Îi prind fiecare sfârc între degete și îi rotesc, strângându-i încet la început și apoi puțin mai tare.

-Oh, Ryan, geme ea.

-Îți place, iubito?

-Da...

-Întinde-te pe burtă.

Se conformează fără ezitare și imediat scap și eu de hainele mele.Îi ridic fundul în sus și îi bag o pernă sub bazin.

-Ești superbă, Sophia, cum stai cu fundul în sus, pregătită să ți-o trag...Ești fantezia mea îndeplinită.

Îi mângâi fundul frumos și ea geme din nou numele meu.Mă roagă să încetez tortura, dar îmi place să lungesc preludiul acesta care o face să fiarbă și mai tare.

Palma mea coboară pe fund, spre despucătura dintre pucioarele ei ușor desfăcute și spre marea mea plăcere, este deja udă.Foarte udă.

-Oh, iubito, mă omori, mârâi încet și îmi bag prima dată degetul mijlociu în miezul ei fierbinte, făcând-o să geamă din nou și apoi aduc în joc și arătătorul.

-Tu mă omori pe mine... zice cu vocea mistuită de plăcere.

Mă așez în genunchi cu picioarele ei printre ale mele, în timp ce degetele mele continuă să o pătrundă într-un ritm tot mai frenetic.Își ridică încet fundul mai sus, făcându-se mai accesibilă, dar în același timp, gemetele ei sunt mai apăsate și simt că este aproape.

Așa că îmi scot degetele din ea, lăsând-o să mârâie nemulțumită și apoi le bag din nou, de câteva ori și iar mă opresc.

-Doamne, Ryan, te rog...nu te mai opri.Fă-mă să îmi dau drumul!

-Dar, nici nu ți-am tras-o, Sophia.Momentan degetele mele ți-o trag.

-Te rog... mor de plăcere!

-Spune-mi ce vrei, iubito.

-Vreau să simt membrul tău mare și gros în mine, să-l simt cum mă face să îmi dau drumul, iubire.

-Doamne, Sophia...Ești minunată!

Îmi scot degetele din ea și în clipa următoare îmi poziționez capul penisului la intrarea în ea și, după ce mi-l umezesc cu dulceața dintre picioarele ei, mă înfig cu forță.

Mă bucur de gemetele ei, în timp ce eu i-o trag pe la spate, în forță, din ce în ce mai tare.

Mă aplec peste ea, cu o mână ținându-i șoldul, iar cu cealaltă cuprinzându-i un sân pe care îl strâng și îi torturez sfârcul întărit.

Cu greu reușesc să îi găsesc și gura, pe care i-o sărut cu poftă, dar rezemându-mă apoi într-o mână îmi ajustez poziția cât să o pătrund tot mai tare și mai repede.

Sunetele ce îi ies din plămâni sunt tot mai tari și simt cum este tot mai aproape, aceleași senzații punând din ce în ce mai tare stăpânire și pe mine.Și simt cum se strânge toată în jurul membrului meu și este apogeul plăcerii ei, care mă aruncă și pe mine în același loc dulce al extazului.

Rămân în ea chiar și după ce pic epuizat peste ea și o cuprind cu brațele.Când ne recăpătăm un ritm mai normal al respirației, se întoarce spre mine și își lipește buzele de ale mele.

𝚃𝚑𝚎  𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum