🅂🄾🄿🄷🄸🄰 🄿.🄾.🅆.
Luna s-a scurs repede, iar Ryan nu mai m-a căutat.Am crezut că, după ce m-a avut nu mai mă vrea, dar se pare că m-am înșelat.El a organizat nunta la conacul familiei lui.
Acceptând să mă mărit cu el, îi oferisem puterea absolută nu numai asupra companiei ci şi asupra mea.Voi putea oare îndura să trăiasc sub acelaşi acoperiş cu Ryan şi totuşi singură, zi şi noapte?
Nunta nu s-a desfăşurat deloc aşa cum îmi imaginasem că se va desfăşura acest eveniment important din viaţa mea.Ryan își dăduse osteneala să decoreze această încăpere, privind ghivecele de flori şi scaunele tapiţate cu catifea din faţa biroului stării civile. N-aș fi putut suporta oricum ipocrizia jurămintelor făcute de obicei într-o biserică.
Aveam şi flori în mână, un superb aranjament floral de orhidee şi trandafiri albi, pe care Ryan mi-l adusese mai înainte, aruncând o privire apreciativă spre rochița mea bej luată la repezeală din dulap în acea dimineaţă.Mă așteptam să nu îi placă.Aproape că nu avusesem timp să mă gândeasc la ceea ce fac. Mă dusesem zilnic la birou, mă ocupasem de corespondenţă, refuzasem să dau presei vreo declaraţie.
Încerc să nu tresar când Ryan îmi ia mâna şi îmi pune verigheta pe deget. Când ofiţerul stării civile termină de vorbit, îl privesc răbdător aşteptând ca Ryan să mă sărute. El îşi înclină capul iar eu mă întorc supusă, simţind atingerea de gheaţă a buzelor lui pe gura mea.
Când mă urc în maşină arunc o scurtă şi prudentă privire proaspătului meu soţ, minunându-mă de încrederea rece pe care acesta o afişează. În definitiv, această căsătorie nu era decât începutul.
Sunt nevoită să recunoasc faptul că Ryan arată magnific. Costumul lui gri închis era superb croit și cămaşa de mătase era de un alb imaculat.Prin contrast, eu păream ştearsă, dar nu aceasta fusese chiar intenția mea?„Am făcut ce ai vrut tu, tată, dar ai idee cu ce preţ? Dar măcar eu, am idee?"
Era o scenă pe care Kit s-ar fi bucurat s-o vadă, gândi ea amar - ginerele pe care şi-l dorise întotdeauna conducându-i firma.Deodată se simţi parcă dezamăgită. Oare fusese vreodată liberă? Mai întâi fusese tatăl ei care îi dictase viața, acum va fi soțul ei.Fusese mult timp singură, dar niciodată liberă.
Petrecerea de după nunta noastră a avut şapte sute de invitaţi, dar la reşedinţa lui Ryan din Leicester au venit în realitate aproape o mie de persoane. Oamenii intrau în conac, apoi se îndreptau spre cortul imens de nuntă aşezat în grădina din spate şi împodobit cu milioane de luminiţe albe şi cu trandafiri. Căldura umedă a serii de primăvară făcea aroma dulceagă a florilor să plutească în aer.
Două dintre cele douăsprezece sculpturi de gheaţă aveau câte o mică fântână din care curgeau şampanie şi vodcă, iar una dintre ele avea un fel de buzunare pline cu caviar. Chelneri cu mănuşi albe umpleau paharele oaspeţilor, întindeau caviar pe mici felii de pâine prăjită.
Bufetul cald era compus din homar, muşchi afumat, ton la grătar şi cel puţin alte treizeci de antreuri. Deşi fusesem la multe petreceri , nu mai văzusem nicăieri atâta mâncare.
Au venit chiar şi reporteri de la câteva dintre ziarele locale, ca să scrie despre evenimentul la care fuseseră invitaţi bucătari celebri, stele de la Hollywood şi magnaţi.I-am revăzut și pe părinții lui Ryan, păreau chiar încântați că fiul lor s-a așezat la casa lui.Am dansat cu Ryan pe piesa "All of me" a lui John Legend, se pare că el a ales-o.Cu ocazia asta am aflat că are voce.Mi-a șoptit toată piesa la ureche, trimițându-mi fiori în tot corpul.Mă emoționasem toată, nu mă așteptasem să aleagă această melodie.Poate vom ajunge să ne iubim vreodată, nu știi niciodată ce îți rezervă viitorul.
M-am îndreptat spre intrarea în conac, când cineva m-a tras de mână și m-am trezit lipită de Ryan. Mi-a apucat capul în palme, cu degetele desfăcute şi m-a sărutat.Gustul şi căldura lui mi s-au părut insuportabil de dulci în timp ce îmi explora gura cu limba. Plăcerea m-a cuprins violent, cu o sete egală cu a lui, făcându-mă să simt că iau foc. M-am deschis, tremurând atât de tare încât abia dacă mai puteam să stau în picioare. El m-a cuprins cu un braţ, ca să mă apere de peretele rece din beton, iar cu cealaltă mână a început să mă mângâie. L-am sărutat şi eu, făcând cu limba acelaşi mişcări pe care le făcea şi el. Simţeam atât de multe lucruri deodată... Pierdeam controlul.
Gura lui s-a desprins de gura mea şi Ryan a început să mă sărute pe gât. Asprimea obrazului său bărbierit mi-a trimis fiori de plăcere pe şira spinării. Cu siguranță sărutul ăsta a fost mult mai bun ca, cel de la starea civilă.
CITEȘTI
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛
Humor🄲🄾🄼🄴🄳🄸🄴 🅁🄾🄼🄰🄽🅃🄸🄲🄰 🌹 [+ 18 ] 💠,,M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţe...