🅂🄾🄿🄷🄸🄰 🄿.🄾.🅆.
De dimineață cobor scările iar pe masă erau două cești de cafea.Scot din buzunar laxativul și torn în cana lui de cafea.Să vedem ce o să faci iubitule.Auzi tu să se prefacă supărat ca să-l împac eu.Mă duc sus ca să mă îmbrac și după cobor la parter unde văd că era decât cana mea de cafea pe masă.Zâmbesc apoi beau din cafea, după care ies pe ușă : o zi plăcută alături de WC iubire!
𝗗𝘂𝗽𝗮 𝗱𝗼𝘂𝗮 𝗼𝗿𝗲...
Deci efectiv nu pot să cred că s-a întâmplat asta.De când am ajuns nu pot face nimic.A schimbat cănile!Acum eu sunt cea care nu se mai poate ridica de pe WC.Am o groază de treabă și nu mă pot concentra deloc.Ah afurisitule!
Ajung acasă târziu și observ că Ryan nu este acasă.Unde o fi?Sigur nu și-a petrecut toată ziua ca mine pe WC. Ușa se deschide și pe ea își face apariția o brunetă care îl ține pe Ryan de braț.
-Ryan ce înseamnă asta?De ce o aduci pe femeia asta aici? îl întreb eu uitându-mă în ochii lui.Nu pot să cred că o pipăie pe asta de față cu mine, însa am eu leac pentru ei.Mă duc în curte și trag furtunul după mine, până ajung în casă, apoi dau drumul la apă spre ei.
-Femeie ești nebună? mă întreabă el nervos.Eu izbucnesc imediat în râs.
-Iubire, am zis că ești prea înfierbântat așa că am decis să te mai răcoresc puțin, îi zic eu zâmbindu-i.Nu îi voi da voie să vadă că sunt afectată de asta.
Mă duc direct în dressingul meu, îmi aleg cea mai scurtă rochie pe care o am, mă machiez, mă încalț cu tocuri, îmi iau geanta și cobor scările.Ryan și bruneta erau pe canapea îmbrățișați.Fir-ați ai naibii!!!Ryan rămâne șocat la vederea mea și uită instantaneu de brunetă.
-Eu ies la o întâlnire!Nu mă aștepta-ți vin târziu, le zic eu bucuroasă, apoi ies ca o divă din casă.
Am vorbit cu antrenorul meu și a zis că mă va ajuta să îl fac gelos pe Ryan, așa că după ce am luat cina ne îndreptăm spre casă.Cum intrăm mă lipește de perete și începe să mă sărute pe gât, apoi mă ia în brațe și mă duce spre scări.Sunt sigură că Ryan a rămas șocat.Nu se aștepta la asta.
-Ce caută ăsta aici? întreabă el nervos.
-El este iubitul meu și avem treabă acum.Ne scuzați, le spun eu, apoi îl trag pe Zac pe scări.
-Distracție plăcută! ne urează bruneta.
-O să fie! îi răspund eu.
Îl aud pe Ryan în urma noastră.Ajungem în cameră, încui ușa și începem să ne dezbrăcăm ca să pară mai real.Ne lăsăm amândoi lenjeria intimă și ne punem în pat, acoperiți de cearceaf.Îl trag peste mine și începem să mimăm o partidă de sex sălbatic.
-Ah, ahhh Zac! îi gem eu numele abținându-mi râsul.
-Sophi deschide ușa!!!! urlă Ryan încercând să deschidă ușa.
-Așa iubito strigă-mi numele! spune Zac destul de tare.
-Sophiaaaa!!!! O sparg!Deschide odată!!! răcnește el împingându-se în ușă.
-Mai repede Zac!!Așa ah,ah,ah!E așa de bine, continuă! strig eu.
Deodată ușa cade și în prag stă fumegând de furie Ryan.Se repede spre Zac și îl dă de pe mine.Nu mai observă că are boxerii pe el și începe să îl bată.Mă ridic, uitând că sunt doar în lenjerie intimă și încep să-l trag de pe Zac.
-Ryan opreștete!Nu s-a întâmplat nimic.
-Cum nu s-a întâmplat nimic?V-am auzit gemând! urlă el.
-Uităte la mine!Am lenjeria pe mine.Și el o are.
Mă inspectează pe mine apoi pe el și ușor îi dă drumul lui Zac.Se îndreaptă spre pat, ia cearceaful, mă înconjoară cu el, îi cere scuze lui Zac apoi se îndreaptă spre ușă cu mine în brațe.O, Doamne!Nu mă așteptam la asta.
Mă lasă jos în bucătărie și începe să se plimbe cu mâinile în cap.Bruneta probabil a plecat.
Se întoarce spre mine și mă întreabă:-De ce ai făcut asta?
-Ca să te fac gelos.Tu de ce ai adus-o pe brunetă?
-Ca să te fac geloasă, recunoaște el.Am văzut când mi-ai pus laxativ în cafea și m-am înfuriat.Am crezut că ai încetat cu glumele proaste.
-Am vrut să încetez, dar când mi-ai zis că te-ai prefăcut supărat pe mine, nu am mai rezistat și am vrut să mă răzbun.
-Te-ai culcat cu antrenorul?
-Nuuu!!!Ai văzut că aveam pe noi lenjeria.Tu te-ai culcat cu bruneta?
-Bineînțeles că nu! zice el oripilat.
-Suntem niște proști! spun eu cloncuzionând.
-Da, suntem!Vreau să-ți mărturisesc ceva.
-Spune.
Se așează pe vine în fața mea și îmi apucă mâinile cu ale lui.Ce vrea să-mi mărturisească?Vrea să mă părăsească?O fi lăsat vreo fufă gravida?
-De când te-am revăzut în birou nu am mai fost cu nimeni.Nu te-am înșelat.Este adevărat că înainte de tine nu am prea avut relații serioase.De atunci ușor, ușor am început să mă îndrăgostesc de tine.Nu mi-am dat seama atunci pentru că nu am mai fost îndrăgostit înainte, nu am mai iubit pe nimeni, iubito, îmi spune el strângându-mi și sărutându-mi mâinile.
Deci nu mă părăsește și nici nu a lăsat pe vreuna gravidă.
-Eu am avut o singură relație, dar nu a fost vorba de iubire.Nu am avut aventuri de o noapte.Nu prea știu nimic despre iubire.Mama a murit când eu aveam 15 ani și tata mereu a fost mai rece.Cu toate astea sunt sigură că sunt îndrăgostită de tine, că te iubesc, îi spun eu lăcrimând.
Îmi șterge lacrimile și mă sărută blând.
-De acum încolo orice ne deranjează discutăm , terminăm cu glumele proaste, iubito.Bine?
-Bine, iubitule, spun eu zâmbindu-i.
CITEȘTI
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛
Humor🄲🄾🄼🄴🄳🄸🄴 🅁🄾🄼🄰🄽🅃🄸🄲🄰 🌹 [+ 18 ] 💠,,M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţe...