Capitolul 13

576 23 1
                                    

🅂🄾🄿🄷🄸🄰  🄿.🄾.🅆.

Astăzi, fiind duminică am hotărât să ne petrecem timpul împreună, jucând biliard.Eu nu am mai jucat, dar se ocupă Ryan să mă învețe.Tot jocul l-am ațâțat.Aveam pe mine cămașa lui și lenjeria intimă.De câte ori mă aplecam avea o priveliște spectaculoasă, îl mai puneam să-mi arate cum se ține tacul și mă frecam de el, gemând ușor.Până la urmă nu a mai rezistat și m-a urcat pe masă dându-mi cămașa jos.Dintr-o mișcare și-a dat tricoul jos, iar mâinile lui mi-au cuprins imediat umerii masându-i, eliminând încordarea care stăruie acolo.Senzația e divină.Trupul mi-e relaxat și mintea senină.

Își coboară gura spre gâtul meu, își trece buzele peste piele și apoi mă sărută tandru

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Își coboară gura spre gâtul meu, își trece buzele peste piele și apoi mă sărută tandru.

-Ce piele fină!

-Mmmm...torc eu.

Aud cum își scoate pantaloni, apoi își pune mâinile pe șoldurile mele și face un pas înapoi, îndepărtându-se de mine, trăgându-mi încet șoldurile către el.Mi se accelerează pulsul și-mi schimb poziția mâinilor pe masa de biliard  ca să mă susțin mai bine în poziția asta sprijinită în față și tresar când mâna lui îmi cuprinde gâtul.Simt cum erecția lui îmi înghiontește deschizătura.

Se apleacă în față și limba lui caldă și udă la contact cu spatele meu și trasează o linie dreaptă pe centrul coloanei mele, sfârșind-o cu un sărut moale pe ceafă.

-Ești pregătită pentru mine, Sophi?

-Da, gâfâi.

Simt cum își trece mâna peste fundul meu în timp ce se poziționează, după care, foarte încet, mă pătrunde.Ahhh, ce bine e! Își așază iarăși mâna pe șoldul meu și rămâne acolo nemișcat, iar mâinile mele se încleștează pe marginea blatului.Mă trezesc că mă împing în spate, în el, luându-l în mine tot.

-Sophi, mă terminiiii! geme și mâna i se strânge în jurul gâtului meu, ca să mă fixeze-n loc, în timp ce cu cealaltă îmi cuprinde sânul.

-Nu pot să fac asta încet.

Gâfâie, apoi se retrage încet ca să avanseze tare și rapid, dintr-o singură izbitură care mă împinge-n față.

-Ryan! strig.

-Gura, Sophie, scrâșnește  și izbește din nou.

Apuc mai bine marginea mesei.Întind brațele și-mi blochez coatele ca să nu mă mai poate împinge-n față și abia apuc să mă echilibrez la timp pentru următorul atac.Sunt șocată.Mă străpunge neobosit, fără să-mi dea timp să-mi revin între izbiturile violente.E necruțător.

Își ia mâinile de pe gâtul și sânul meu și mă apucă zdravăn de șolduri, trăgându-mă înapoi în întâmpinarea fiecărei împingeri dure, pătrunzându-mă absolut la maximum.Am pierdut orice legătură cu realitatea.

Stomacul mi se face ghem și-mi simt orgasmul aproape.

-Încă nu, Sophi, mă avertizează.

Aud cum corpurile noastre transpirate se izbesc zgomotos.Mă concentrez să suprim nevoia de a-mi da drumul și atunci se retrage și eu rămân cu ochii-n soare.Ce?Sunt pe punctul să urlu la el când îi simt degetul cum alunecă în jos prin centrul fundului meu și instantaneu mă încordez toată.O, nu!

-Poți, Sophi!Relaxează-te, o s-o luăm ușor.

Trasează cercuri lente în jurul deschizăturii mele și fiecare mușchi al fundului meu se încleștează, respingând automat.

-Sophi, relaxează-te, rostește apăsat.

-Încerc, la dracu! îl reped.Lasă-mă puțin, ce naiba!

Îl aud râzând încet, apoi își duce degetele iarăși în jos, spre clitorisul meu, rotindu-le acolo.

-Of, Doamne, o să doară, așa-i?

-Da, la început.Odată ce-am intrat, o să-ți placă.Crede-mă.

Mâna lui se așează pe fund și mă deschide cu blândețe până ce simt cum capul umed al erecției lui îmi împunge intrarea.
Futu-i!

Avansează și presiunea imensă asupra deschizăturii mele mă face să mă trag instinctiv în față.Pune o mână pe umărul meu ca să mă țină-n loc, iar cu cealaltă continuă să se strecoare în mine.Tremur din toate încheieturile pe măsură ce apăsarea crește tot mai mult și mai mult.

-Așa, iubito! Mai e puțin.

Palma de pe umărul meu e udă și degetele i se încleștează în mine.Și apoi se repede brusc înainte cu un mârâit ștrangulat, trecând cu forța de bariera mușchiilor și alunecând adânc în locul meu interzis.Doare ca naiba!

-O, doamne, ce strâmtă ești, spune înecat.

Senzația de prea plin pe care-o simt e indescifrabilă, durerea imensă, dar plăcerea...O, Dumnezeule, plăcerea e mai mare decât pot cuprinde vorbele.

-Acum o să mă mișc, da?

Aprob din cap și îmi încleștez și mai tare mâinile pe marginea blatului.

-Încet de tot, Sophi, geme, ieșind încet din mine.

Începe să intre și să iasă cu mișcări lente, calculate.Mă trezesc că mă împing înapoi în loviturile lui egale, invitându-l să-și mărească ritmul.Vreau mai mult.

-Dă-i înainte.

-Da iubito.Ești aproape?

-Da! strig izbindu-mă-n spate, în erecția lui.Mai tare!

Mă izbește înainte, strângându-mă de umăr și rotindu-și degetul peste clitorisul meu care pulsează.

-Îmi dau drumul! zbier.

Amețesc când simt cum penisul i se umflă și zvâcnește în timp ce el continuă să mă străpungă cu forță.Și-mi dau drumul.

Complet pierdută mă prăbușesc pe bar cu brațele întinse deasupra capului, trăgându-l pe Ryan după mine. Sunt conștientă doar de pieptul lui tare și ud, care mă apasă în granit, de respirația lui fierbinte și grea în părul meu și de mădularul lui care încâ pulsează îngropată adânc în mine.Se zbate spasmodic peste mine și mușchii mi se contractă pe fiecare zvâcnire pe care-o simt la el, storcându-l de sămânță până la ultimul strop.Plutesc...

𝚃𝚑𝚎  𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum