🅂🄾🄿🄷🄸🄰 🄿.🄾.🅆.
Când cobor scările observ că el era îmbrăcat la costum, iar când mă vede rămâne șocat.
-Ce?Îmi place movul, zic eu repede.
Adevărul este că eram îmbrăcată ca ultima nebună, având în mână un băț plin cu vată de zahăr.Stai să vadă surpriza iubitului meu socru.Va înnebunii.
-Te-ai uitat în oglindă, iubito? mă întreabă punându-și mâinile în sân și ridicând o sprânceană.
-Normal că m-am uitat.Arăt sexy și în același timp copilărește.Sunt pregătită pentru o zi de naștere, spun eu zâmbitoare.
-E clar, o să mă bage la corupere de minori și dragostea mea mergem la ziua tatei care face 55 de ani, nu la ziua unui țânc de 5 ani, zice el ironic.
-Iubitule îți mulțumesc de compliment, dar stai liniștit că nu te ia nimeni de lângă mine, puiule.M-am îmbrăcat așa tocmai ca, tatăl tău să se simtă mai tânăr, îi zic eu sărutându-i ușor buzele.
-Ok.Vino cum vrei, dar lasă bățul acasă.
-Dar...
-Nici un dar.Îl lași sau nu mai mergi nicăieri, spune el categoric.
-Bine, spun eu bosumflată.
Drumul nu a fost lung, am ajuns repede.După ce i-am urat la mulți ani domnului Dean și Ryan ia dat cadoul din partea noastră, i-am șoptit la ureche socrului meu că, cadoul meu va ajunge mai târziu, Ryan a început să mă prezinte invitațiilor.
-Ea este incantatoarea mea soție! Iubito,vrei sampanie? mă intreaba el.
-Șampanie? nu mersi!Vreau o bere rece.Toți se uită șocați la mine și la Ryan, sigur cred că sunt o sărăntoacă, dar nu-mi pasă.Eu vreau bere.
-Ce vă uita-ți la mine?Vreau să beau o bere și dacă se poate aș vrea și o shaorma cu de toate, nu vă zgârciți!Nu am mâncat nimic azi, sunt lihnită, îi spun chelnerului.
Nu mă așteptam ca, chelnerul chiar să-mi aducă o bere rece și o shaorma.Le-am luat și m-am pus la o masă, începând să devorez.Chiar nu am mințit, mie foame rău.Nu am ce să fac eu cu câteva aperitive sofisticate și mici.Îl simt pe Ryan când se pune vizavi de mine și mă arde cu privirea.Eu îmi ridic privirea de copil inocent și-l privesc deasupra shaormei mele, pe jumătate mâncată.
-Mi-era foame, ce vrei? îi spun eu ștergându-mă gura cu un șervețel.
-Serios?Atunci poftă bună în continuare.
-Nu pot să mănânc când te uiți așa la mine, îmi stă mâncarea în gât.
-Ar trebui să-ți rămână altceva în gât.
-Tot ce se poate, spun eu privindul intens.
-O, doamne!Hai să mergem.Va fi adus tortul tatei, spune trăgându-mă de la masă.Nici nu am terminat de mâncat, dar urmează surpriza mea.Abia aștept reacția tururor.
Tortul are undeva la 1, 50 m.Îi cântăm la mulți ani și, când să sufle în lumânări, pornește brusc melodia " You can leave you your hat on" a lui Joe Cocker și iese stripteoza pe care am plătit-o, într-un costum de asistentă medicală sexy.Îl așează pe socrul meu șocat pe un scaun și începe să-i danseze în poală, frecându-se de el.Îl prinde cu stetoscopul de gât și îi bagă fața în decolteul ei.Este destul de șocat, dar nu pare să-i displacă.Ușor, ușor începe să-și deschidă fermoarul de la rochie și și-o dă jos, rămânând într-o pereche de chiloți roșii și cu sânii în vânt.Toată sala murmură.Femeile sunt revoltate, iar bărbații sunt extaziați.Îi sfâșie cămașa domnului Dean și se urcă pe el, frecându-și sânii goi de pieptul lui.Atât ia trebuit soacrămi, a luat-o de păr și a târât-o afară.Socrul meu era roșu la față, vizibil excitat și cu o privire vinovată.Și-a meritat banii.Fac pariu că, cadoul meu ia plăcut cel mai mult.
M-am simțit trasă brusc de mână și târâtă afară de Ryan.
-Ce ți-am zis eu, acasă? întreabă furios.
-Nu mai știu, ai zis multe.
-Ți-am zis să nu faci prostii.Tu ce ai făcut?
-L-am făcut pe tata socru fericit.Sigur sunt nora lui preferată acum, deși nu mai are alta, spun eu bucuroasă.
-Ești imposibilă!Hai acasă! spune trăgându-mă după el, în mașină.
După cinci minute îl întreb.
-Te-ai supărat?
-Serios, mă întrebi asta?
-Da.Hai recunoaște că a fost amuzant.Nu mai fi scorțos, îi spun eu împungândul cu degetul în braț.
Îmi aruncă o privire criminală și se întoarce la condus.Offf am cam dat-o în bară, dar îl împac eu acasă.
CITEȘTI
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛
Humor🄲🄾🄼🄴🄳🄸🄴 🅁🄾🄼🄰🄽🅃🄸🄲🄰 🌹 [+ 18 ] 💠,,M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţe...