🅂🄾🄿🄷🄸🄰 🄿.🄾.🅆.
-Vezi că astăzi este ziua tatei și mama ia organizat o petrecere.Vor fi foarte mulți parteneri de afaceri vezi să nu faci ceva.
-Eu?Dar ce aș putea face? întreb cu o față inocentă.
-Ști foarte bine câte ai putea face.
-Bine, voi fi cuminte, îl asigur eu cu o față resemnată.
-Ok.Hai să te duc eu la firmă și ne întălnim diseară, acasă.Am de lucrat câteva contracte.Până la 7 termin.Petrecerea este la ora 9.
-Bine.Am cam neglijat firma în ultima vreme.Poți să rămâi 10 minute la firmă să te uiți pe niște calcule?
-Sigur.
Urcăm în mașina lui, un range rover negru.Nu are gusturi proaste la mașini soțul meu.Cu gustul la femei avem probleme, dar rezolvăm noi.
Intrăm amândoi în firmă și fufa de recepționistă blondă se holbează efectiv la soțul meu.Nu te mai uita așa la bărbatul meu, l-am strâns fără să vreau mai tare de braț pe Ryan.El a observat imediat pe cine ucid din priviri și a rânjit amuzat apucându-mă de cap și sărutându-mă pasional.Na proast-o.Te-ai cam ploștit, blondo.Mâine te concediez eu.Vezi tu.
-Geloasa mea mică, îmi spune el mângâindu-mi obrazul.
Furioasă mă desprind de el spunându-i :
-Nu sunt geloasă.
-Cum zici tu, panseluță.
Ne îndreptăm spre lift și când ajungem la etajul 6 unde am biroul mă las brusc în genunchi, în fața lui și îi desfac șlițul repede ridicându-mi ochii întâlnindu-i privirea flămândă.Nu mai stau pe gânduri și-i strâng în mână mădularul care pulsează, apoi mă aplec în față și încep să-l ling, de la bază până la vârf.Îl aud cum geme gros și șoldurile îi tremură puțin. Respirația i se accelerează cu fiecare mișcare de du-te vino a mâinii mele și văd cum abdomenul i se ridică și coboară sub ochii mei.
-Sophie, până la capăt, gâfâie el.
Îmi dau seama că ușile liftului se închid la loc.Ryan se întinde și dă un pumn butonului care le ține deschise, apoi revine cu mâna pe peretele din spatele meu.
Îi cuprind capul cu buzele și rotesc limba încet, delicat.Se cutremură.Îmi place la nebunie să-i fac asta.
Văd cum îi tremură ușor șoldurile în fața mea.Îi curm suferința și-l primesc adânc în gura mea, până îmi lovește fundul gâtului.E perfect.Strigătul înăbușit care-i scapă când mă retrag, ling încet și-l primesc din nou, mă umple de satisfacție și încredere în mine.De data asta, șoldurile lui se reped înainte și, pentru că am capul lipit de perete, nu am unde să mă dau înapoi.Îmi cuprinde capul la spate cu mâinile ca să amortizeze loviturile de perete și se împinge cu un urlet în față, arucându-și capul pe spate și pompând cu forță în gura mea.
Mâinile mele îi caută fundul ferm.Când îl găsesc, îmi înfig unghiile în carnea lui tonifiată.
-Mai tare!Ah, băga-mi-aș!
Își continuă invazia agresivă și știu că e aproape de orgasm.
-Sfinte Isuse! țipă și se retrage ca să-și apuce singur baza în pumn.Ține-mă așa și deschide gura.
Mă sfredelește cu privirea.Fac ce mi se spune― îi țin strâns scrotul greu și deschid gura, fără să-mi desprind privirea din ochii lui.Își pistonează pumnul înainte și înapoi, iar cu un strigăt sugrumat, își pune capul lat al sculei pe buza mea de jos și-și dă drumul în mine.Lichidul fierbinte, cremos, mă lovește în fundul gâtului.Înghit frenetic.
Frecările lui încetinesc și-mi slăbesc și eu strânsoarea ca de menghină din jurul lui.Îi cuprind pumnul cu mâna și-l aducem împreună la capătul orgasmului, iar eu îi ling și înghit esența sărată care să revarsă în gura mea.
-Îți ador gelozia, iubito! spune mângâindu-mi obrazul.
De o oră încerc să mă concentrez pe foile din fața mea, dar nu pot.Încă îi mai simt gustul.
Trebuie să mă ocup de surpriza dragului meu socru.Sigur o să-i placă.
Formez numărul unei prietene și o sun.-Bună, Ema!
-Bună, Sophi!
-Am nevoie să mă ajuți cu ceva...
După ce mă asigură că totul va fi perfect, închid telefonul și mă îndrept spre casă.
CITEȘTI
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛
Humor🄲🄾🄼🄴🄳🄸🄴 🅁🄾🄼🄰🄽🅃🄸🄲🄰 🌹 [+ 18 ] 💠,,M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţe...