🅂🄾🄿🄷🄸🄰 🄿.🄾.🅆.
Stăteam la masă și mă abțineam din răsputeri să îmi astâmpăr râsul.Mama sa se uită la hainele lui încă de când a intrat în casă , însă o văd că nu mai rezistă mult , vrea să zică ceva însă închide gura și se uită la soțul ei, apoi dintr-o dată pune furculița pe masă și se uită serioasă spre Ryan. Așteptam de mult răbufnirea asta a ei, sunt așa de mândră de mama lui.
-Puiul mamei, ai ceva să ne spui?La întrebarea ei pur si simplu izbucnesc în râs chiar dacă părinții lui se uită la mine ca la ultima nebună.
-Sophia a avut o criză și s-a gândit să se descarce personalizandu-mi garderoba! spune el uitându-se la mine cu un zâmbet ștrengar.Ah am avut o criză deci,ok!
-Păi dacă m-ai înselat!Te-am prins în dormitorul nostru cu două blonde, am crezut că te-ai schimbat.Chiar am crezut boule.Zi ce aveau ele și eu nu am, perversule?Cu ce sunt ele mai bune ca mine?Eu nu-ți eram de ajuns, afemeiatule?Îl întreb eu izbucnind în plâns.Mi-am greșit vocația trebuia să mă fac actriță, sunt așa de bună încât mai am puțin și mă cred și eu.
În timp ce eu "plâng " mama lui se ridică de pe scaun și se duce la el dându-i o palmă de toată frumusețea.
-Cum ai putut să înșeli dulceața asta de fată? Așa te-am crescut eu?îl întreabă ea și după ce îi mai dă o palmă pe celălalt obraz îl ia pe soțul ei de mâna și pornesc amândoi spre ieșire.După ce ies din casă, îmi șterg lacrimile și încep să râd când îi văd ambii obraji roșii.Doamne trebuie să o chem mai des.E așa de drăguță, însă momentul când l-a plesnit pe Ryan a fost minunat.
Se uită la mine urât, apoi îsi ia geaca din cuier si iese trântind ușa.Cred că o să facă câteva cuceriri cu cămașa cu bulinuțe și pantalonii albi cu negru.Însă nu mă mir dacă ar reușii să agațe vreo fată ,la cât e de bogat, doar scoate portofelul din pantaloni și imediat orice fată fără creier îi cade la picioare, de parcă ar fi cu adevărat interesată de el, nu de banii lui.
Continui să râd la gândul ăsta în timp ce urc scările și urc în cameră așezându-mă pe pat.Îmi închid ochii încercând să adorm puțin și adorm, pâna când sunt trezită de niste zgomote de la parter.Frica își face loc în trupul meu și nu văd nimic pe care aș putea să îl iau ca să mă apăr, pâna când ochii îmi cad pe mopul din baie.Iau mopul și apoi cobor scările ușor.Ajung jos și era destul de întuneric în cameră, așa că mă îndrept spre locul unde se auzeau sunetele și fără să îmi dau seama încep să dau în stânga și în dreapta până când aud un mare "au".Aprind lumina și în fața mea apare un Ryan care îsi ține mâna la cap si pe canapea o blondă, o roșcată și o brunetă care erau mai mult dezbrăcate decât îmbrăcate.
-Iubire, cine e asta si de ce ne întrerupe? întreabă blonda.
-Dragele mele eu sunt iubita lui și salvatoarea voastra.V-a spus că are sifilis? De ce crezi că a venit la voi când are o iubită acasă? De când am aflat că e bolnav, am simțit că înnebunesc nu l-am mai lăsat să mă atingă și probabil a vrut să se răzbune pe mine aducându-vă aici, însă dragele mele, numai stați nici un minut! le zic eu și le văd pe toate ridicându-se de pe canapea, pleznindu-l în același timp și pleacând toate în șir indian spre ușă, pânâ când ultima se împiedica de covorul de la intrare și cad ca popicele de la bowling toate, dintr-o singura lovitură.Strike.Încep să râd în hohote, nevenindu-mi să cred ce văd.Se adună de pe jos toate și pleacă mai departe, bombănind.
-Ah, îmi vine să te strâng de gât Sophia.Cum ai putut să inventezi așa ceva și să îmi strici partida? zise el nervos.
-Înteleg de ce esti supărat, am gresit când am zis că ai sifilis, trebuia să spun că ai EBOLA, nu te mai făceam așa de râs în fața fetelor! spun eu și mă uit la el cum se face roșu la față de furie, așa că mă duc în bucătărie și i-au o tigaie pe care o îndrept spre el.
-Sophia, ce faci cu tigaia aia? întreabă el nedumerit.
-Mă gândeam să prăjesc un cârnat, însă nu avem, te oferi voluntar? îl întreb eu ținând tigaia spre el, însă acesta pleacă din bucătărie bombănind ceva.E atunci am două ouă în frigider, merge și fără cârnat.
CITEȘTI
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛
Humor🄲🄾🄼🄴🄳🄸🄴 🅁🄾🄼🄰🄽🅃🄸🄲🄰 🌹 [+ 18 ] 💠,,M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţe...