🅂🄾🄿🄷🄸🄰 🄿.🄾.🅆.
Mi-am luat rucsacul, cheile de la mașină și am plecat spre sala de sport, un asemenea corp nu se menține lenevind.Cum am intrat m-am dus să mă schimb.Dupa, m-am îndreptat spre antrenorul meu personal, dar în drum spre el, cineva mi-a atras atenția...Ryan.Era răvășit de parcă tocmai și-ar fi tras-o, avea o față pentru care orice model masculin ar fi fost gata să ucidă și un păr incredibil, cum nu mai văzusem vreodată la un barbat. Imaginea lui ștergându-și pieptul cu maioul sigur îmi va rămane întipărită în minte.
Bineînțeles a trebuit să o strice spunându-mi:
-N-aș fi zis că frecventezi sala de sport, iubito.
-Nici eu nu am crezut până acum că frecventezi sala, având în vedere cât sport faci tu seară de seară, dragule, zic eu încrețindu-mi nasul.
-Se pare că ești foarte informată despre viața mea sexuală.Poate pentru că tu nu ai avut una până să apar eu? zice el privindu-mă arogant, cu mâinile în sân.
-Stai liniștit că aveam o viață sexuală și înainte de tine, una chiar foarte bună, spun eu privindu-l urât.
-Hmmm.Cu siguranță era foarte plictisitoare înainte de mine.Mă ofer voluntar să îți mai piperez puțin sau poate puțin mai mult viața sexuală, zice el apropiindu-se de mine și prinzându-mă între el și perete.
-Nu, mulțumesc!Nu vreau să i-au vreo boală de la o târfă masculină, spun eu privindu-l cu scârbă, dar în același timp, încercând să mă abțin să nu încep să îl mângâi pe pectoralii lui bine lucrați.Offf nu mai saliva Sophia,revinoți odată!Nu îl suporți!
-Târfă masculină? întreabă el profund jignit.Te asigur că nu am nici o boală, mereu folosesc prezervativul.Doar cu tine nu am folosit pentru că vreau să te simt fără nici o barieră, spune el privindu-mă seducător și jucându-se cu părul meu.
O doamne, sigur încep să roșesc!Nu pot să cred că nu mi-am dat seama că nu a folosit prezervativ.La cât de activă sexual eram înainte...
-Bună Sophia!Nu am văzut când ai venit, hai să începem antrenamentul, spune antrenorul meu vesel.
Ce bine că a venit!Mă depărtez de Ryan și îi spun:
-Bună Zac!Acum cinci minute am venit, am zis să te las să termini cu domnișoara.Sunt pregătită de antrenament.Hai! spun eu bucuroasă că mă scoate din situația asta, foarte încinsă.
Ryan îi aruncă antrenorului meu o privire înfiorătoare.Are și de ce.Zac arată foarte bine, cu un păr creț, blond, lung până la urechi, cu ochi albaștri și un trup de invidiat.Totuși, trebuie să recunosc nu îl întrece pe Ryan.
Trec pe lângă el zâmbind șiret, trăgându-l pe Zac după mine.
Eu fac sală de ceva timp, deci știu cum se fac exercițiile, dar azi voi face puțin pe proasta.Împreună cu Zac încep antrenamentul.Eu în față, el în spate, dându-mi indicații.Îi cer ajutor la fiecare exercițiu prefăcându-mă că nu înțeleg cum se fac corect.Ryan are o privire criminală când vede cum mă atinge Zac.Hai cu ultimatumul!La sfârșitul antrenamentului simulez o cădere de toată frumusețea peste antrenorul meu, rămânând așa câteva secunde privindu-l parcă vrăjită.În nici 3 secunde mă simt ridicată și pusă pe umărul lui Ryan.La asta nu mă așteptam.
-Ryan lasă-mă jos!!! zic eu dând din picioare nervoasă.
-Nici gând!Te-ai jucat destul, spune el dându-mi o palmă peste fund.
-Javră!
-Cum??Vezi că javra asta are colți și fundul tău este foarte apetisant.Nu mă tenta.Mai ales că nu ai chiloți pe tine, zice el jucăuș.
-Cee??Nu ai îndraznii!Ei bine chiloții mei au rămas în biroul tău.Și cum de ți-ai dat seama?Ai un detector de lenjerie intimă?zic eu pufnind nervos.
-Uite că îndrăznesc și nu am nevoie de un detector pentru că colanții tăi sunt foarte subțiri și îți văd panseluța foarte bine din unghiul ăsta.A și apropo chiloții tăi stau foarte bine la mine în sertar, spune el mușcându-mă de fund.
-Auuuu!!!!!Boule, mă doare!!!
-Ooo deci acum am trecut de la javră la bou, progresăm iubito.Eu prefer mai degrabă termenul de tăuraș, panseluța mea.
Arogantulll!!!
-Ai vrea tu să fi taur, dar ești un amărât de bou! Acum mă lași jos că, mă ia amețeala, spun eu strâmbându-mă.
-Te las în parcare.Vrei să îți mai fac o demonstrație în mașină, iubito?Să îți reamintesc cât de tăuraș sunt?
-Nuuu!!!Nu-i nevoie! zic eu alarmată.Chiar ar fi în stare să îmi reamintească, nebunul.Îmi cam surâde ideea.Offf Sophia, încetează cu fanteziile tale.
Ajungem în parcare, mă lasă jos și îmi deschide galant ușa mașinii lui, se pare că este și gentelman.O doamne ce mașină, zici că este navă spațială.Trebuie să îmi schimb mașina neapărat.Se urcă și el, ne punem centurile și pornim.Chiar este super tare mașina, este pe măsura lui, ce să mai zic.
Peste puțin timp oprește în fața casei mele, îmi desprind centura și dau să cobor, dar simt o mână apucându-mă de încheietură și trăgându-mă, ajungând peste Ryan.Nu am apucat să zic nimic pentru că a început să mă sărute pasional, flămând.O mână o avea în părul meu, iar cealaltă pe fundul meu.O, Doamne! M-a mângâiat pe spate, făcându-mă să mă înfior când degetele lui mi-au atins pielea dezgolită de deasupra maioului. Plăcerea creştea, iar eu simţeam cum sângele-mi goneşte prin vene, făcând dorinţa să-mi înflorească în suflet. M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţele lui moi şi de dese, ca mătasea în palmele mele.Apoi s-a oprit brusc.
-Noapte bună, panseluță!
Ce?Atât?
Am deschis portiera și am coborât repede, îndreptându-mă amețită spre casă.Afurisitul!
CITEȘTI
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛
Humor🄲🄾🄼🄴🄳🄸🄴 🅁🄾🄼🄰🄽🅃🄸🄲🄰 🌹 [+ 18 ] 💠,,M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţe...