🅁🅈🄰🄽 🄿.🄾.🅆.
Nu sunt supărat pe ea.Trebuie să recunosc că a fost amuzant și se pare că tata s-a bucurat de cadou, mama mai puțin.O să fac puțin pe supăratul ca să o învăț minte.
Cobor din mașină îndreptându-mă spre casă.Fără să o bag în seamă urc în camera noastră și intru direct în baie.După ce îmi termin dușul îmi înfășor în jurul șoldurilor un prosop și ies.Rămân blocat în ușă când o văd.Purta un costum de polițistă sexy.O, Isuse! simt cum mi se scoală.
-Am auzit că ai fost băiat rău, frumosule! spune ea mușcându-și buza de jos.
Lasă-mă pe mine să îți mușc buza, iubito.
-Cel mai rău! mârâi eu.
-Atunci trebuie să te pedepsim.
Se apropie de mine cu niște cătușe cu care îmi prinde mâinile la spate, apoi mă trântește în fotoliu.Din boxe începe să răsune " Watch me burn" a lui Michele Morrone.Începe să danseze senzual în jurul meu, apoi în fața mea.Cât de bine îi stă în costumul ăsta.Începe să se mângâie ușor pe sâni, trage de fermoar ușor în jos și continuă cu mângâierile din ce în ce mai jos.O, nu!Încerc să mă ridic, dar mă oprește cu bastonul.
-Stai cuminte! îmi spune și începe să se mângâie jos, gâfâind și gemând.Nu poartă lenjerie pe dedesubt.
O, doamne, ce priveliște!
A început să se dezbrace de rochie și a aruncat-o spre mine împreună cu chipiul.S-a pus în genunchi și a început să vină spre mine ca o felină.Ochii mei erau ațintiți spre sânii ei care se balansau în timp ce se mișca.
Când a ajuns între genunchii mei și-a încleștat mâinile pe prosopul meu și la tras de pe mine, penisul meu a țâșnit încântat în sus.Avea o urmă de zâmbet în colțul gurii și mă privea intens.Și-a coborât buzele roșii spre mădularul meu , lăsând în urma lor urme de ruj, începând cu capul și terminând cu testiculele.S-a retras puțin și și-a privit mândră opera.Pielea îi era de găină și nu mi-a scăpat modul în care a început să-și frece coapsele între ele.Și-a lipit buzele iar de vârful meu, privindu-mă pe sub gene, și și-a deschis gura deasupra mea, lipindu-și limba de membrul meu.
M-am lăsat complet pe spate, urmărind cum sânii ei se mișcau în timp ce aveau grijă de mine, privindu-i acei ochi de culoarea alunei fixați într-ai mei.A alunecat în sus și în jos, trecându-și limba pe deasupra membrului meu , scoțând de la mine o serie de înjurături.M-am împins în întâmpinarea ei, atingându-i cerul gurii, ea mârâind a protest și înfigându-și mâinile în șoldurile mele, ținându-mă nemișcat.Nu mă mai chinui atât, iubito.
S-a ridicat în picioare și m-a încălecat, lipindu-se de mine și prinzându-mi gâtul cu mâna.Am încremenit.Totul era atât de ud, atât de al naibii de ud și de cald și, fără niciun avertisment m-a apucat de membru și s-a lăsat brusc în jos.Atât de strâmt.Atât de ud.Atât de fierbinte.
M-a cuprins complet, dintr-o mișcare dură și strânsoarea din jurul gâtului meu s-a accentuat când a început să mi-o tragă dur, înghițindu-mă până la bază și izbindu-se iar de mine, frecându-se de mușchiul de deasupra penisului meu.
Se mișca violent, feroce, pedepsindu-mă pentru toate păcatele mele - și, la dracu, dacă asta era pedeapsa pe care o meritam, atunci voiam să păcătuiesc iar și iar.Se mișca ca posedată deasupra mea și mă călărea exact cum îmi doream s-o fac eu.
-Doamne, am gemut, închizând ochii, abia capabil să mai respir, cu mâna ei apăsată de gâtul meu.Nu o mai puteam privii, nu mai puteam vedea clitorisul ei îmbietor, buzele ei roșii sau mâna ei care-mi ținea gâtul.Era prea mult, eram prea excitat și simțeam că o să-mi dau drumul în orice moment.
-Dă-ți drumul! mi-a comandat ea.Nici nu trebuia să-mi spui.
-O să mai fac pe supăratul de acum în colo, iubito.Ai stors și ultima picătură de energie din mine, zic eu extenuat.
Ups nu trebuia să zic asta.Se înroșește la față, îmi aruncă în poală cheia de la cătușe și iese vijelios pe ușă.
Și eu cum îmi desfac cătușele?
CITEȘTI
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛
Humor🄲🄾🄼🄴🄳🄸🄴 🅁🄾🄼🄰🄽🅃🄸🄲🄰 🌹 [+ 18 ] 💠,,M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţe...