Capitolul 12

584 21 2
                                    

🅂🄾🄿🄷🄸🄰 🄿.🄾.🅆.

Ryan mă mângâia şi mă explora de parcă ar fi fost hotărât să descopere fiecare detaliu al corpului meu. Mi-am dat seama că se joacă, mă ridică, mă răsuceşte, mă sărută în locuri neaşteptate. Era atât de puternic şi avea un corp atât de frumos în lumina înserării... M-am ridicat deasupra lui şi mi-am frecat nasul şi bărbia de părul moale de pe pieptul lui, i-am mângâiat talia cu degetele, acolo unde pielea era fină şi întinsă deasupra muşchilor. O, doamne, ce bărbat!

Nu era simplu să ai o relaţie cu Ryan. Era un bărbat complex, încăpăţânat şi necizelat pe alocuri, dar eu iubeam lucrurile astea la el şi eram mai mult decât dispusă să-l iau exact aşa cum era. Nu era prea rău nici că el era dispus să facă la fel pentru mine

Petreceam fiecare minut liber împreună, şi nu pentru că plănuisem aşa, ci doar pentru că el era cel cu care voiam să fiu aproape tot timpul. Uimitor mi se părea că şi el părea a simţi la fel.

-Cine este cea mai bună soție din lume? îl întreb eu alintându-mă.

-Sigur nu tu, spune zâmbindu-mi ironic.

Deci așa zici?Bine.Îl calc tare cu tocurile mele de 15 cm pe picior.

-Auuuuuu!!!De ce m-ai călcat? întreabă el revoltat.

-Am uitat să te calc la nuntă.Acum o sa fi sub pantofii mei Louis Vuitton toată viața, iubirea mea, zic eu bucuroasă.

-De parcă nu știam, doar eu ți i-am luat, spune el morocănos.

-Oooo, puiul meu, spun eu sărutându-l.

Ador să îl enervez.Săracu, o să se obișnuiască cu mine.Oricum sunt irezistibilă și nu îmi poate rezista.Nici eu lui trebuie să recunosc.Ne completăm reciproc.O să sfârșim, fie dându-ne în cap unul altuia, fie iubindu-ne până la adânci bătrâneți.Aș merge mai mult pe a doua variantă, oricum de mine nu scapă.

Îmi place cum îmi vorbește, îmi place cum ştie să asculte, îmi place că mă atinge atât de des. Îmi masa umerii pe neaşteptate, mă trăgea la el în braţe, se juca cu părul meu, mă ţinea de mână. Eu n-am fost crescută într-o familie prea afectuoasă din punct de vedere fizic.

Ryan mă fermeca mai mult decât mă fermecase vreodată altcineva. Era interesant, jucăuş, dar întotdeauna bărbat. Îmi deschidea uşile, ducea el bagajele, plătea la cină şi s-ar fi simţit foarte ofensat dacă i s-ar fi spus că şi o femeie putea să facă toate lucrurile astea. Nu îl deranja să recunoască dacă greşea, dacă nu înţelegea ceva, şi transforma asta într-o ocazie să pună întrebări.
Niciodată nu cunoscusem un bărbat cu o rezervă de energie la fel de mare sau cu un apetit atât de crescut.

Ştiam că Ryan credea despre mine că fusesem protejată de lumea crudă. Probabil că aşa era, în comparaţie cu el. Când am călătorit eu peste ocean, am făcut-o alături de prietene de la facultate şi am stat la hoteluri scumpe, plătite cu cartea de credit a tatei. Când el călătorise peste ocean, o făcuse pentru muncă.

Vorbeam mult nopţile, ne povesteam despre copilărie, despre relaţiile din trecut, despre lucrurile care ne schimbaseră. Ryan era deschis cu majoritatea lucrurilor despre el, dar când ajungeam la subiectul femei deveneam foarte geloasă.

-Aş putea să-mi cer scuze pentru toate femeile pe care le-am cunoscut înainte de tine, dar n-o să fac asta.

― Nici nu te-am rugat, am spus pe un ton posac.

Mâna lui a alunecat sub cearceaf şi m-a mângâiat cu blândețe.

― Am învăţat câte ceva de la fiecare femeie cu care am fost, şi a fost nevoie să învăţ multe înainte să fiu cu tine.

Am făcut o grimasă nemulţumită.

― De ce? Fiindcă sunt complicată? Dificilă?

M-am străduit să respir normal în timp ce ei mi-a cuprins un sîn în palmă şi l-a cântărit încet. A clătinat din cap.

―Fiindcă vreau să fac foarte multe pentru tine. Vreau să-ţi dăruiesc plăcere în toate felurile pe care le cunosc. S-a aplecat şi m-a sărutat, apoi mi-a împins vârful nasului cu nasul lui, jucăuş.

― Femeile alea au fost doar antrenamentul pentru tine.

― Bine spus, am rostit nemulţumită.

-Când sunt cu tine, simt că am ce-mi trebuie. Pot să mă relaxez, să fiu fericit. Numai pe tine te vreau, spune mângâindu-mi sânii.

Așa mai merge.

Așa mai merge

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝚃𝚑𝚎  𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum