🅂🄾🄿🄷🄸🄰 🄿.🄾.🅆.
A trecut o săptămână de când ne-am întors din Sidney și, acum eram la sală.Nu la aceeași sală la care mergeam înainte pentru că acolo lucrează Zac. A ales el o sală mai aproape de casă și nici măcar un minut nu s-a despărțit de mine, de frică să nu sară bărbații pe mine.Pot să zic că m-am bucurat să stea numai cu mine, pentru că și mie îmi era că sar toate târfele pe el.Am hotărât să ne facem o sală acasă.După un antrenament extrem, ne îndreptăm cu mașina spre casă, deși este la 10 minute de mers pe jos, am știut noi că după sală nu mai avem pic de energie.Casa noastră are un etaj.Viteazul de Ryan se îndreaptă spre scări, dar eu îl trag brusc în lift.Uităte la el, după ce că m-a stors de puteri mai mă punea să și urc scările.De ce mai avem lift dacă nu-l folosim?A pus lift degeaba?Ce contează că este un etaj?Ți-ai pus lift, îl folosim.
Înainte ca ușa să apuce să se închidă după noi, smulge de pe mine echipamentul transpirat.Mă vrea pe loc ceea ce nu mă deranjează deloc, deși sunt foarte obosită. Îmi arunc adidașii din picioare, îmi dau bluza jos, iar el îmi trage colanții în jos..Îi ridic tricoul ca să i-l scot peste cap.Îmi eliberează buzele câteva secunde, cât să-l scap de tricou, după care îmi zdrobește iar gura cu a lui și înaintează, ghidându-mă cu spatele către peretele din fața ușii dormitorului.Mă răsucește.
-În genunchi, cu mâinile pe perete, mârâie el nerăbdător, iar eu mă supun fără ezitare ordinului, în timp ce el își scoate adidașii și șorțul.
Cad în genunchi și-mi lipesc palmele de varul rece, gâfâind nerăbdătoare. Mă apucă strâns de șolduri, ceea ce mă face să mă smucesc, dar nu-mi dă drumul.Îmi trage șoldurile puțin mai în spate, îmi depărtează picioarele cu genunchiul și se poziționează în spatele meu.
-Să nu-ți dai drumul pănă nu îți zic eu.Ai înțeles?
Aprob din cap și închid strâns ochii, încercând să mă pregătesc.Simt cum capul sculei lui se-mpinge în intrarea mea și de cum și-a potrivit-o unde trebuie, își repede șoldurile înainte urlând.Nu-mi dă nici un răgaz ca să mă adaptez sau să-l primesc în mine.Mă smucește imediat înapoi în scula lui și începe să pompeze fără milă în și din mine.Parcă e posedat.
Ochii îmi ies din orbite din cauza șocului și-mi mut mâinile pe perete, încercând să-mi păstrez echilibrul, în timp ce el continuă să se cabreze ca să se împlânte cu sălbăticie în mine.
-Doamne, Ryan! țip eu din cauza acestei încântătoare invazii a trupului meu.
-Futu-i! răcnește cuprins de frenezie.Mă faci să-mi pierd mințiile!
Mâinile îi alunecă de pe șoldurile mele ca să-mi încleșteze umerii.Delirez de plăcere.Sunt aproape de culmea excitației, dar nu pot să mă dezlănțui complet până nu primesc aprobarea lui.
Continuă să-și arcuiască spatele și să se izbească în mine și, cu un răcnet asurzitor, se repede în mine cu atâta forță, că-mi dau lacrimile.Rămâne nemișcat și se sprijină de spatele meu, împingându-mă în perete, ca să-și rotească șoldurile în adâncurile mele.Vibrez toată.Întinde o mâna și mă trage de coada de la ceafă ca să-mi pună capul pe umărul lui, iar cealaltă mănă o duce între coapsele mele.
Mă trage de păr ca să-mi întoarcă fața spre el și ochii mei încețoșați se întâlnesc cu ochii lui întunecați.
-Dă-ți drumul, ordonă el, trecându-și încet degetul prin mijlocul miezului meu și plimbâmdu-și limba prin gura mea.
Nici nu îmi trebuia mai mult că explodez cu un geamăt lung de extaz.
Dintr-o mișcare mă întoarce cu fața spre el și mă întinde pe podea, el sprijinindu-se în genunchi , de-o parte și de alta a capului meu, cu sexul deasupra feței mele.-Deschide gura! răcnește, iar eu fac ce mi se spune fără să ezit.
Se sprijină cu mâna pe podea și pistonează înainte și înapoi cu pumnul pe sculă.
-Ah, Doamne!
Își așază scula în gura mea și mi se revarsă tot peste limbă, esența lui sărată alunecându-mi pe gât în jos.
Pieptul lui Ryan se ridică și coboară în timp ce continuă să și-o frece încet, către finalul orgasmului.Mădularul i se zbate pe limba mea, iar eu îl rotesc, i-l ling și i-l sug după pofta inimii.El tremură deasupra mea și încearcă să își recapete suflul.
CITEȘTI
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛
Humor🄲🄾🄼🄴🄳🄸🄴 🅁🄾🄼🄰🄽🅃🄸🄲🄰 🌹 [+ 18 ] 💠,,M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţe...