🅁🅈🄰🄽 🄿.🄾.🅆.
Să-mi trag una, cât timp mai trebuie să îndur invazia asta de musafiri care-mi pune stăpânire pe nevastă și copii?Mult, prea mult timp.Câteva ore, probabil.Ar trebui să le smulg cadourile din mâini și să le arunc o felie de tort, după care să-i dau afară pe ușă.Cobor apăsat treptele casei, zâmbind amuzat, gândindu-mă la un pretext de a scăpa de povestea asta.Nu găsesc niciunul.Copii mei împlinesc azi cinci ani și nici măcar talentul uimitor de negociator al tatălui lor nu-i va convinge că petrecerea e o idee proastă.Am tot încercat asta în ultimul timp și am eșuat, dar numai pentru că frumoasa mea soție a intervenit în favoarea lor.Dacă i-aș fi prins singuri, i-aș fi convins eu cu ceva.Cu o vacanță în Maldive, poate?Da, sigur ar fi mers.
Ajuns la parter, mă privesc în oglindă și zâmbesc.Mă fac din ce în ce mai arătos pe zi ce trece.Viața mea e a naibii de bună.
-Tati!
Mă răsucesc și mă topesc tot când văd băiețelul care vine în goană pe scări, cu părul șaten ciufulit ce-i încadrează fața mică și frumoasă.
-Hei, sărbătoritule.
Ochii albaștrii îi sclipeau, apoi se aruncă asupra mea, nemernic mic și simpatic.
-Uau! spun și izbucnesc în râs când se ciocnește de mine.
-Ghici ce? întreabă el cu ochii mari de entuziasm.
-Ce? zic eu, de-a dreptul curios.
-Am văzut tortul.E mare și are multe animăluțe pe el.
-Uau!
Lângă noi apare Sophi.
-Îmi place rochia ta.
Îi privesc îndelung rochia albă cu flori roși și plănuiesc să i-o scot mai târziu.S-ar putea să fiu de treabă și s-o las s-o îmbrace la loc, arată senzațional, dar asta mai încolo.
-Ție îți plac toate rochiile lui mami, se bagă Ethan plictisit.
-Așa e, spun, ciufulindu-i părul.Că veni vorba de rochii, mă duc să o caut pe sora ta.
CITEȘTI
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛
Humor🄲🄾🄼🄴🄳🄸🄴 🅁🄾🄼🄰🄽🅃🄸🄲🄰 🌹 [+ 18 ] 💠,,M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţe...