🅂🄾🄿🄷🄸🄰 🄿.🄾.🅆.
La o lună după a avut loc și nunta noastră la biserică.Câteva zile la rând mi-a fost greață, menstruația mi-a întârziat, așa că mi-am fâcut două teste de sarcină și tadam, sunt însărcinată.Nu mi-a venit să cred când am aflat.Oare ce o să spună Ryan? O să fie fericit sau nu? Offf asta mai îmi trebuia acum.Nu știu dacă sunt pregătită să fiu mamă, dar știu că voi face tot ce pot ca să fiu.Eu și Ryan o să învățăm pe parcurs.Ăsta o să fie cadoul meu de nuntă pentru soțul meu.Sper să fie totul bine.
Nu sunt foarte mulți oameni ca la cununia civilă, dar nici nu voiam.Sunt doar cei apropiați.
Deodată se sting luminile în salon și se aprinde un reflector pe mijloc, unde apare Ryan cu un microfon în mână.O, doamne!Soțul meu cântă?Eu de ce nu știam asta?Îmi dedică o melodie scrisă de el.Ce voce!Se vede că este făcut pentru scenă.
După ce termină, coboară și începem să dansăm pe o melodie lentă.
-Doamne, Ryan!Mulțumesc frumos!Este cel mai frumos cadou pe care puteai să mi-l faci.Habar nu aveam că tu cânți.
-Nimeni nu știa că eu pot cânta, iubito.
-Am și eu un cadou pentru tine, spun scoțând testele de sarcină din sutien.
I le întind și rămâne șocat.
-Iubito... spune bâlbâindu-se.Ești însărcinată?
-Da, iubitule.Și eu am fost șocată.Cred că în vacanță am rămas însărcinată.
― Sophi , nu ştiu dacă o să fiu un tată bun. Dacă nu mă pricep?
Mă emoţionează grija lui, dorinţa permanentă să fie bărbatul pe care crede că-l merit eu. Chiar şi atunci când nu suntem de acord, nu am nicio îndoială că mă preţuieşte şi mă respectă. Ştiu că niciunul dintre noi n-o să-l trateze vreodată pe celălalt ca şi cum ar fi un bun garantat.― Cred că simplul fapt că te îngrijorezi din cauza asta e un semn că o să te descurci bine, îi spun.
Ryan zâmbeşte şi mă trage la adăpostul trupului său, în siguranţă. Mă strânge în braţe aşa cum îmi place. De asta am nevoie.După ce petrecerea de după nuntă se termină coborâm amândoi în parcarea subterană pentru a lua mașina spre casă, dar se pare că Ryan are altă treabă.Deschide portiera din spate și mă întinde pe spate, pe banchetă.
Își pune palma între sânii mei, coborând-o încet pe abdomen, până la dantela portjartierului.Degetele lui au urcat pe sub rochia mea de mireasă până la marginea chiloțiilor.Mușchii pântecului meu se încleștau cu fiecare mișcare și am încercat să-mi stăpânesc respirația.
L-am tras de cămașă spre mine și mi-am vârât limba în gura lui, gemând când palma lui s-a lipit de mine.Buzele noastre se căutau, sărutările noastre deveneau mai lungi și mai adânci, căpătând pasiune cu fiecare centimetru de piele dezvelită.I-am scos cămașa din pantaloni și i-am explorat pielea netedă de peste coaste, mușchii bine conturați de pe șolduri și fâșia catifelată de păr care mă îndemna să explorez și mai mult, mai jos de buric.
Mi-am plimbat degetele pe cureaua lui și spre umflătura din pantaloni.
El a gemut în gura mea.
-Habar n-ai ce-mi faci, spune el mușcându-și buza.
Mâinile îi tremurau când mi-a prins chiloții în pumn și oricât de nebunesc era, mi-am dorit să mi-i rupă.Pasiunea dintre noi nu seamănă cu nimic din ceea ce trăisem până atunci.Fără niciun cuvânt, mi rupe.
L-am împins de pe mine, ridicându-mă în capul oaselor, l-am îmbrâncit pe bancheta din spate și l-am încălecat în poală.I-am apucat cămașa și i-am deschis-o dintr-o smucitură, apoi i-am descheiat cureaua și pantalonii, iar cu ajutorul lui am reușit să îi scot.Vârful penisului său mi-a apăsat sexul și am închis ochii, alunecând încet peste el.
-Oh, Doamne, am gemut.
Ridicându-mi șoldurile am început să-l călăresc.Ochii lui erau închiși și gemetele i se auzeau înfundate între sânii mei.Mi-a apucat un sân între dinți și a început să-l sugă.L-am apucat strâns de păr, el gemând puternic trimițându-mi în tot corpul fiori.
M-a ridicat de pe el și m-a aruncat pe banchetă.Desfăcându-mi picioarele, s-a implantat înapoi în mine.Mi-am adunat brațele deasupra capului ca să-mi protejez capul de portieră.
Așezându-se în genunchi și într-o poziție mai confortabilă, mi-a ridicat un picior și l-a pus peste umărul lui, forțându-și mădularul mai adânc în mine.
-Oh, Ryan, da.
-Așa iubito, geme-mi numele.
Mi-a ridicat și celălalt picior, punându-l peste celălalt umăr.Apoi a întins mâna, apucându-se de portieră, folosind-o ca sprijin pentru a-și adânci pătrunderile.Împingând cu mâinile în ușă, mi-am ridicat șoldurile de pe banchetă ca să-i întâmpin fiecare mișcare a coapselor lui.
Corpurile noastre luceau de sudoare, geamurile erau complet aburite și gemetele noastre umpleau spațiul tăcut al mașinii.
-Oh, Doamne, gâfâi el.
M-am arcuit ca să ajung mai aproape.
-Te rog, te rog...
Am țipat în timp ce am ajuns la orgasm, înfigându-mi unghiile în spinarea lui.El a înjurat împingându-se o ultimă dată, cu forță, dându-și drumul puternic în mine.
Asta da noapte a nunții.
CITEȘTI
𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚎𝚍𝚞𝚌𝚎𝚛
Humor🄲🄾🄼🄴🄳🄸🄴 🅁🄾🄼🄰🄽🅃🄸🄲🄰 🌹 [+ 18 ] 💠,,M-a sărutat pe gât, mi-a gustat pielea subţire şi sensibilă, mi-a mângâiat cu buzele locul în care se zbătea pulsul. Suspinând, mi-am împletit degetele printre şuviţe...