Kapitola 12
,,Kdo ti to udělal?" Zeptala se ustaraně.
,, Klaus." Řekla a plakala. Nemohla uvěřit, že jí to Klaus udělal. Zamilovala se do něj a myslela si, že i on miluje jí.
,, To není možné to by ti neudělal." Rebekah tomu nemohla uvěřit. Caroline miloval, i když si to nechtěl přiznat. Ale taky věděla, že Carolineina krev je lákavá. Možná se její bratr nechal unést. Někdy měl problémy s kontrolou. ,, Zůstaň tady já si půjdu promluvit svým bratrem." Caroline přikývla a schoulila se do klubíčka na posteli.
,, Niklausi!" Zakřičela Rebekah. Jakmile Klaus uslyšel , že mu říká Niklaus, pochopil, že je naštvaná, ale nevěděl proč.
,, Co se děje, sestřičko?" Rebekah nemohla uvěřit svým uším. Její bratr ani nevěděl, co udělal tak špatného.
,, Ty nevíš? Proč jsi to udělal?"
,, Udělal co?" Klaus vůbec nechápal o čem jeho sestra mluví. Udělal spustí věcí, ale u žádné z nich neviděl důvod proč by měla být tak naštvaná.
,, Nehraj si na blbce. Proč jsi kousl Caroline?" Zakřičela Rebekah. Teď už to Klaus vůbec nechápal proč si jeho sestra myslela, že kousl Caroline? Ale jednu věc chápal. Caroline byla zraněná. Hned, co si to uvědomil, vyběhl do Carolineina pokoje. Našel ji schoulenou na posteli plakat s hlubokým kousnutím na krku. Teď se na jeho sestru naštval. Věděla, že byla zraněná, ale nepomohla jí. I když si myslela, že kousl Caroline, křičet na něj mohla pak. Teď byla prioritou zraněná Caroline.
,, Caroline." Oslovil ji a položil ji ruku na její blonďaté kadeře. Jakmile Caroline uslyšela jeho hlas a ucítila jeho ruku na svých vlasech, strachem se odsunula.
,, Prosím, neubližuj mi." Řekla téměř neslyšitelným hlase. Kdyby Klaus neměl upíří sluch ani by to neslyšel.
,, Neublížím ti lásko. Nikdy ti neublížím. Proč se mě bojíš?"
,, Kousl jsi mě." Vykoktala ze sebe. Caroline tvrdila, že ji kousl, al to nebyla pravda. Kousnuta byla, ale ne od něj. Ale myslela si to. Mohlo to mýt jen jediné řešení. Někdo ji ovlivnil a nejhorší na to bylo, že nevěděl kdo. Najednou zmizel z pokoje pro Freyu. Musela zrušit to ovlivnění.
Jakmile Camille kousla Caroline, vypařila se. Rozhodla se, že najde jejího manžela a přivede ho za ní a konečně by jí dostala od její životní lásky. Nemohla dopustit, aby Klaus skončil se špatnou ženou. Caroline byla manipulátorka a Klaus si to ani neuvědomoval. Zmanipulovala ho, aby se k němu nastěhovala. Jen ho využívala. A když se k to nepostará sám Klaus, tak to zbývalo na jeho milované přítelkyni.
Dostala se před dům, kde našli Caroline. Chystala se zaklepat na dveře, ale zastavil ji zvuk auta. Upíří rychlostí vyběhla před auto, aby nemohlo odjet. Okamžitě věděla, že je to on. Řidič vystoupil z auta a Camille se na něj usmála. Vypadal úžasně.
,, Co chceš?" Vyštěkl na ni.
,, To samé, co ty. Vím, kde je tvoje žena."
,, To já taky."
,, Ale já může zařídit, aby si se s ní setkal a odjel s ní."
,, A co z toho budeš mít ty?"
,, Chci, aby vypadla od mého přítele." On se usmál. ,, Domluveno?" Zeptala se a natáhla ruku, kterou přijal.
,, Domluveno."
ČTEŠ
Sweet Love
FanfictionNew Orleans je nová cukrárna. Hope si ji zamiluje stejně jako její majitelku a nutí svého otce, aby tam chodil s ní