Kapitola 7
,, Jsi připravena?" Zeptala se Caroline své dcery. Všichni čtyři stáli u dveří se dvěma kufry. Přikývla. Lizzie byla se stěhování k Hope nadšená. Vlastně ještě víc než to. Hope byla pro ni sestrou kterou neměla a naopak. ,, Nebude to tvé rodině vadit?" Zeptala se Caroline. Sice se bála a cítila, že jí Klaus zajistí bezpečí, ale ne že cenu, že bude někomu na obtíž. Už to, že bude na krku někomu jinému jí vadilo. Vždy se dokázala o sebe postarat.
,, Někomu by to vadit mohlo, ale je to můj dům a já tě tam chci." Řekl a Caroline nejistě přikývla. Klaus tam straně Caroline chtěl a něj proto, aby byla v bezpečí. Něco k ní cítil a nezvládl by kdyby se jí něco stalo nevěděl, jak by reagoval. Vyšli z bytu, nasedli do auta a odjeli do jeho sídla. Caroline byla po celou dobu v autě zticha. Přemýšlela o celém jejím životě. Klaus byl taky zticha. A že zadního sedadlo byl slyšet dětský smích.
Přijeli do Klausova domu a Klaus jim oběma vzal kufry. Caroline se před dveřmi zastavila. Pořád měla pochybnosti, ale dělala to pro Lizzie. Vešli dovnitř a všichni seděli na terase. Podívala se na ně. Poznala blondýnku, která je Klausova přítelkyně, pak brunetku jako matku Hope a nakonec Rebeku.
,, Ca tady sakra dělají?" Zeptala se Hayley, která si jich jako první všimla. Ostatní se otočili, aby viděli koho Hayley myslí. Rebekah se při pohledu na Caroline a Lizzie usmála. Caroline jí úsměv oplatila.
,, Budou tu bydlet." Řekl Klaus a všichni na něj zírali, jak to zaslechli. Nikdo kromě Cami a Hayley s tím neměl problém. Samozřejmě jim trochu vadilo, že Klaus přivedl do domu neznámou osobu, ale věděli, že pokud to udělal měl k tomu dobrý důvod.
,, Ne, ne, ne, ne a ne. Ty jsi se pomátl." Řekla Camille. Caroline okamžitě pochopila, že tady není vítaná.
,, Zapomeň na to. Byl to blbý nápad." Řekla a spolu s Lizzie začali odcházet. Klaus okamžitě běžel za nimi. Nechtěl je nechat odejít. Nemohl je nechat odejít.
,, Počkejte." Zakřičel na ně. Šli dál a zastavili se až u jeho auta. Sami by se domů nedostali.
,, Vezmeš nás domů?" Zeptala se a Klaus jen přikývl. Nasedli do auta a odjeli domů. Jak dojeli, jen vystoupili z auta a šli do jejich bytu bez rozloučení. Caroline věděla, že jí bude přemlouvat.
,, Jsi v pořádku?" Zeptala se své dcery, která byla skleslá, hned jak vešly do bytu.
,, Mrzí mě, že nebudu bydlet s Hope." Řekla a sklonila hlavu dolů.
,, Nebyli jsme tam vítané." Řekla smutně.
,, Ale Klaus s Hope nás tam chtěli." Řekla malá holčička, která měla stále neději.
,, Ale ostatní ne. Víš co? Dáme si zmrzlinu a pustíme si Barbie." Řekla a holčička s radostí přikývla. Milovala Barbie a zmrzlinu.
Caroline s Lizzie byli zrovna uprostřed filmu, když někdo zaklepal na dveře. Caroline stopla film, šla ke dveřím a otevřela je. Na tváři se jí objevil výraz překvapení a strachu, ale větší byl ten strach.
,, Lizzie zamkni se v pokoji." Zakřičela na svou dceru tak hlasitě jak jen mohla, aby měla jistotu že jí uslyšela a sama začala ustupovat dozadu.
ČTEŠ
Sweet Love
FanfictionNew Orleans je nová cukrárna. Hope si ji zamiluje stejně jako její majitelku a nutí svého otce, aby tam chodil s ní