Setkání

633 36 8
                                    

Kapitola 2

Blonďatá původní blondýnka a její neteř se s krabicí zákusků vydali domů. Došli do sídla a na dvorek.

,, Pojďte dolů." Zakřičela Rebekah na celý dům a všichni ji poslechli. Celá rodina byla dvorku. Freya a její snoubenka Keelin, Finn s její manželkou Sage, Elijah s jeho manželkou Katherine, Klaus a jeho přítelkyně Camille, Hayley a její manžel Jackson Kol a jeho přítelkyně Davina, a Stefan, který je snoubenec Rebeky.

,, Co potřebuješ, sestřičko?" Zeptal se Kol.

,, Přines talíře." Řekla Rebekah jedné ze služebných. Za chvíli služebná přinesla talíře, rozmístila je po stole a odešla. Rebekah dala krabici doprostřed a otevřela ji.

,, Zákusky? Vážně? Proto jsi nás zavolala?" Řekl Klaus a sám si nebyl jistý jestli je to otázka nebo věta oznamovací.

,, Zkus a uvidíš." Řekla a dala svůj pohled, který říkal: sedněte si a jezte. Malá Hope si sedla ke stolu, dala si ruka nad krabici a přemýšlela, co si dá.

,, Hopy, ty si dej jen cupcake. Už jsi toho měla dost. Hope poslechla a dala si cupcake na talíř. ,,Vy ostatní si taky něco dejte." Řekla a všichni si sedli ke stolu a na stůl si dali nějaké zákusky. Klaus vzal vidličku, dal si jí se zákuskem do úst a zasténal.

,, To je to nejlepší, co jsem, kdy měl. Kde jsi to vzala?" Zeptal se. Bylo mu jasné, že to jeho sestra neupekla. Ona vařit ani péct neumí. Vlastně nikdo z naší původní rodiny.

,, Je tu nová cukrárna jménem Sweet Love."

Dopoledne příštího dne šli Hope a její otec do parku. Hope byly vždy z parku nadšená. Byla tam spousta květin a stromů. Posadili se na lavičku, když v tom si Hope všimla běhající dívky se sluchátky v uších. Dívka měla blonďaté kadeře svázané v ohonu, měla na sobě sportovní podprsenku, kraťasy, které odhalovaly její dlouhé nohy a tenisky. Malý tribrid se za ní rozběhl.

 Malý tribrid se za ní rozběhl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Hope, počkej." Zavolal na ní její otec.

,, Caroline." Zakřičela, když byla kousek od ní. Blonďatá dívka uslyšela hlas volající její jméno, tak se zastavila a vyndala si sluchátka z uší. Podívala se odkud vychází hlas a všimla se malé roztomilé holčičky ze včera.

,, Ahoj." Řekla Caroline a klekla si, aby dosáhla její výšky. V tu chvíli k nim přiběhl Hopin otec.

,, Co jsme si řekli o utíkání?" Zeptal se Klaus.

,, Já neutekla. Já šla za Caroline. Tati, tohle je Caroline. Caroline tohle je můj otec."

,, Caroline Forbesová." Představila se a natáhla ruku

,, Klaus Mikaelson." Řekl, vzal ji ruku, otočil ji, aby ji políbil.

,, Caroline pekla ty zákusky, které ti včera, tak chutnaly." Řekla malá princezna New Orleans.

,, Musím říct, že máš opravdu talent, lásko."

,, Děkuji. Omluvte mě. Za hodinu otvírám a ještě se musím jít domů se osprchovat a převléct." Řekla Caroline, nasadila si sluchátka do uší a znova se rozběhla.

,, Tati, půjdeme na zákusek?" Zeptala se Hope nevinným hlasem.

,, Můžeš jít odpoledne s Hayley." Řekl.

,, Ne. Chci, aby jsi šel se mnou." Řekla Hope s prosebným hlasem

,, Nepůjdu." Řekl Klaus rozhodně.

,, Ty mě nemáš rád." Řekla Hope, sedla si na zem a začala brečet a Klaus v tu chvíli věděl, že nemá na výběr.

,, Fajn. Půjdeme." Řekl a Hopina tvář se rozsvítila a začala radostně skákat.

,, Děkuji. Děkuji. Děkuji." Řekla Hope a objala ho. Spíše jeho nohy. Klaus vzal Hope do náručí a objal ji. Hope políbila svého otce na tvář.

Sweet LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat