Kapitola 11
Dorazili do jejich domu a první, co Caroline udělala, bylo to, že šla spát. Byla hodně unavená. Zatímco Caroline spala, Klaus byl s jejím synem. Rebekah seděl v obývacím pokoji a pila bourbon. Byla ráda, že je Caroline tady s nimi. Stýskalo se jí po ní.
,, Kde je Nik?" Zeptal se Kol, který sem zrovna přišel. Vzal si láhev a sklenku, do níž si nalil bourbon.
,, Hraji si s malým Nikem." Odpověděla, aniž by se něj podívala.
,, A proč neřekne Camille, aby si s ním hrála?" To už se na něj Rebekah podívala.
,, Protože by to Caroline nedovolila. Navíc za chvíli si s ním budu hrát já." Kol měl na tváři znechucený výraz.
,, Vím, že jste si spolu blízcí, ale tohle už je moc."
,, Co myslíš?" Zeptala se Rebekah. Tohle vůbec nechápala. Proč by to mělo být moc?
,, Ty vážně chceš mít sex s naším bratrem?" Řekl a Rebekah se začala spát.
,, Sex s naším bratrem? Jak tě to proboha napadlo?"
,, Řekla si, že si hraje s malým Nikem." Řekl a v tu chvíli se Rebekah přestala smát.
,, Malý Nik je syn Caroline." Kol přikývl než se zarazil.
,, Caroline má syna?"
,, Ano. Je mu jen jeden týden."
,, Jestli ho pojmenovala po Niklausovi, tak to s ním nedopadne dobře. Měli bychom ji varovat, aby ho ještě přejmenovala. Jinak se z něj stane monstrum." Kol se zasmál.
,, Nic jí neříkej! Nik ji tu musí říct sám. Jinak ho bude nenávidět." Řekla a odešla, ale vůbec netušili, že je někdo odposlouchává.
Caroline se probudila a hned uvědomila, že někdo sedí na její posteli. Zamračila se na ni. Byla ta poslední, koho momentálně chtěla vidět.
,, Co tu děláš?" Zeptala se otráveně.
,, Jsem tu, abych ti řekla pravdu, kterou ti všichni skrývají." Řekl tak mile, že šlo poznat, že to bylo falešné.
,, O čem to mluvíš? Jakou pravdu?" Nevěděla, co Camille říkala nebo jestli to byla pravda. Věděla, že ji Camille nemá moc v lásce, takže to mohla být lež.
,, O tom, co jsme zač." Než stihla Caroline položit další otázku, Camille znovu promluvila. ,, Teď nebudeš křičet." Řekla a podívala se jí hluboce do očí, takže Caroline měla pocit, že jí musí poslechnout. Najednou se jí zakousla do krku. Caroline cítila obrovskou bolest. Chtěla křičet, ale nemohla. S každou kapkou, která zmizela z jejího těla se cítila slabší. Najednou se odtáhla. Nechápala to. Proč se odtáhla? Nechtěla jí zabít? Pokud ji nechtěla zabít, tak měla v plánu něco horšího a to Caroline děsilo. ,, Zapomeň, že jsem tady, kdy byla. Udělal ti to Klaus." Řekl odběhla. Caroline najednou cítila bolest, smutek, zlost, strach, ale ze všeho nejvíce zklamání. Jak ji to mohl udělat. Lehla si zpět na postel a začala vypouštět slzy.
Rebekah se dívala na spícího Niklause. Byl tak nevinný a roztomilý. Měla pocit, že by se na něj dokázala dívat celý den. Najednou uslyšela pláč a ucítila tu známou vůni. Vůni krve. Věděla, že to není dobré. Vyběhla za vůni a našla Caroline ležet v posteli a plakat s hlubokým kousnutím na krku. Okamžitě šla k ní.
,, Kdo ti to udělal?" Zeptala se ustaraně.
,, Klaus."
ČTEŠ
Sweet Love
Fiksi PenggemarNew Orleans je nová cukrárna. Hope si ji zamiluje stejně jako její majitelku a nutí svého otce, aby tam chodil s ní