Kapitola 13
Klaus prošel celý dům, ale nemohl Freyu najít. S každou vteřinou, kdy tady nebyla, byl, čím dál tím více naštvanější. Freya najednou vyšla ze dveří a smála se spolu s Keelin.
,, Kde jsi sakra byla?" Zakřičel na ni.
,, Venku. Co potřebuješ?"
,, Caroline někdo ovlivnil a potřebuji, aby jsi to ovlivnění zrušila." Zakřičel ještě hlasitěji než předtím. Jakmile to Freya uslyšela, vydala se za ní. Byla stále ve svém pokoji na posteli s krvácející ránou v krku. Sedla si k ni na postel. Než něco stihla něco říct objevil se Klaus se skleničkou v ruce a Caroline si sedla.
,, Napij se, lásko. Zhojí ti to krk." Sice ji kousl, ale věděla, že mu může věřit, i když tohle bylo divné. Napila se. Chutnalo to úžasně. Bolest jako jako mávnutím kouzelného proutku přešla. Sáhla si na krk, ale už tam nic nebylo. ,, Freya ti pomůže získat vzpomínky." Kývl na Freyu a ona začala odříkávat slova, kterým Caroline nerozuměla. Chvíli po tom, co Freya říkala ta slova, Caroline ucítila obrovskou bolest v hlavě. Začala křičet. Klausovi bylo nepříjemné cítit její křik. S každou setinou to bylo horší. Už to nemohl vydržet. ,, Stop!" Zakřičel (tentokrát v menší hlasitosti) a Freya přestala.
,, Ty jsi mě nekousl." Řekla a podívala se na něj provinile. ,, Omlouvám se. Nevím, co mě to napadlo."
,, To je v pořádku, lásko. Víš, kdo ti to udělal?" Caroline zavrtěla hlavou.
,, Já to ani nechci vědět. Ani jak se to stalo. Nechápu, jak jsem si vůbec mohla myslet, že jsi mě kousl. Tak hlubokou ránu by nikdo udělat nedokázal. A už vůbec nechápu, jak se mi takhle rozsvítilo v hlavě. Asi nějaký zkrat." Řekla a najednou se ozval křik malého Niklause. ,, Jdu tam." Zvedla se, ale Klaus ji zase přinutil si lehnout.
,, Odpočiň si. Já za ním půjdu." Řekl a odešel.
,, Klaus tě asi vážně miluje, když jde měnit plínky. K tomu ho nikdo nedonutil ani u Hope." Caroline se nad myšlenkou, že ji Klaus miluje usmála.
Následující den se Caroline vzbudila a vedle sebe ba nočním stolku našla papírek. Otevřela ho a usmála se.
Drahá Caroline,
sejdeme se ve dvanáct v baru.
S láskou
Klaus
Caroline tomu nemohla uvěřit. Klaus ji žádá o setkání. Caroline se podívala na hodiny a viděla, že je nejvyšší čas se chystat, tak s tím začala.
,, Udělala jsi to?" Zeptal se Camille.
,, Udělala. Za chvíli sem přijde a oba budeme mít to co jsme chtěli. Zařídil jsi, aby vás nenašli?" Usmál se. Jak by o tom mohla pochybovat. Jeho známá byla mocná čarodějce.
,, Jasně, že ano." Řekl a zaslechl, jak se dveře otevřeli. Nenáviděl to. Vždy, když se otevřeli dveře, nebyla to ona a to jen rozčílilo, ale tentokrát to byla ona.
Caroline se rozhlížela po baru a hledala Klause, ale nikde ho neviděla . On k ní zezadu přistoupil a položil jí hadřík na ústa. Snažila se bránit, ale pak slábla až ochabla v jeho náručí. Vzal ji a odnášel ji do auta. Otočil se na Camille a usmál se. Jejich plán vyšel a tentokrát už neuteče.
ČTEŠ
Sweet Love
FanfictionNew Orleans je nová cukrárna. Hope si ji zamiluje stejně jako její majitelku a nutí svého otce, aby tam chodil s ní