Kapitola 1
Malá zrzavá princezna New Orleans se proháněla městem. Byla na procházce se svou tetou Bex na procházce po městě. Původní blondýnka spatřila v menším davu černou pleť a okamžitě poznala, kdo to je.
,, Ahoj." Pozdravila svého bývalého milence. Malá holčička si všimla, jak se její teta baví, tak se rozhodla trochu pobavit a to tím, že se rozběhla pryč. Běžela po městě dokud jedno místa neupoutalo její pozornost. Byla to cukrárna. Nahoře byl napsaný název: Sweet Love. Vešla dovnitř a rozhlédla se kolem. Místo bylo tak útulné. Dřevěné stoly obklopeny bílými křesly a někdy tam byla i menší pohovka. Pod okny byli lavice a na ní měkké polštářky. Z okna na kterém byli bílé záclony, prosvítalo slunce. Zeď byla obarvena na bílo, ale na některým částech byli odhalené cihly. Po místě byli různě rozloženy květiny a obrazy. Bylo to nádherné. Najednou si holčička uviděla něco, co jí zaujalo asi nejvíce. Výlohu s dorty. Okamžitě k ním běžela.
,, Ahoj." Řekl hlas a ona zvedla hlavu k němu. Před ní stála dívka s vlněnými blonďatými vlasy, oblečená v krátkých bílých šatech a bílým sandálech. Usmála se na malou holčičku a ta jí úsměv oplatila.
,, Jsem Caroline. A ty?" Zeptala se laskavým hlasem.,, Jsem Hope."
,, Tak, Hope, kde máš rodiče?"
,, Doma. Jsem tu s tetou Bex, která za chvíli přijde." Hope věděla, že její teta ji dřív nebo později bude postrádat a najde ji. Nebylo to totiž poprvé, co dívka někomu utekla.
,, Dobře." Řekla váhavě. Bylo ji divné, že by ji někdo nechal jít samotnou. ,, Dáš si něco?" Zeptala se a dívka s nadšením přikývla a ukázala ne velký čokoládový dort, který zbyl už jen jeden. Caroline ho vzala a dal ho před ní.
,, Jdu dozadu pro další." Řekla a o půl minuty později se vrátila s dorty, dala je do výlohy. Nerada měla prázdnou výlohu. Šla za malou holčičkou, která měla zbytky dortu kolem pusy.
,, Ještě." Řekla a podali jí talíř.
,, Už ne. Dám ti něco jiného. Co třeba dort hruška karamel?" Holčička přikývla. O takovém dortu ještě neslyšela. Caroline se vrátila s dortem. Hope si dala kousek dortu a zasténala. Chutnalo to jako pohádka.
,, Tady jsi." Vešla do cukrárny původní blondýnka.
,, Teto Bex. " Řekla a nevině se usmála.
,, To už nedělej. Nesmíš dělat." Řekla naštvaně.
,, Proč? Vždy mě najdete. Pojď, zkus to." Řekla a podali ji vidličku s kouskem dortu. Rebekah si jí dala do pusy a zasténala.
,, To je vynikající." Řekla s nadšením.
,, To dělala Caroline." Řekla a ukázala na blondýnku stojící za pultem. Blondýnka si teprve teď všimla blondýnky za pultem.
,, To je to nejlepší, co jsem kdy jedla."
,, Děkuji." Řekla se skromností v hlase.
,, Zabalte nám od každého tři kousky." Řekla a blondýnka začala dělat, jak řekla. Jak Hope dojedla dort, Caroline se vrátila z obří krabící.
,, Kolik to stojí?" Zeptala se a začala vytahovat peněženku.
,, To nechte. Měla jsem milou společnost." Řekla a usmála se a holčička ji úsměv oplatila. Rebekah vzala Hope za ruku.
,, Ahoj, Caroline." Řekla a zamávala mi.
,, Ahoj."
Tohle je první kapitola mého dalšího nového příběhu.
Nina
ČTEŠ
Sweet Love
FanficNew Orleans je nová cukrárna. Hope si ji zamiluje stejně jako její majitelku a nutí svého otce, aby tam chodil s ní