Pravda

322 14 5
                                    

Kapitola 18

Když Klaus a Freya přišli ke Caroline, našli sedět u zdi a brečet. Klaus si klekl a ji přinutil se na něj podívat.

,, Tohle bude bolet, ale až to přestane, bude vše v naprostém pořádku. Slibuji." Caroline se mu dívala do očí a věřila mu. Opravdu mu věřila. Vždycky mu věřila, věří a bude věřit. Najednou jí začala hlavou projíždět obrovská bolest, ale nebyla to ta největší jakou kdy zažila. Tu jí způsobil on  Po velmi dlouhé době ta bolest přestala a vzpomněla si na všechno. Úplně na všechno.

,, Jsi upír." Řekla a podívala se směrem na Klause. Klaus věděl, že to zjistí. A trochu se toho bál.

,, Nechám vás dva o samotě." Řekla Freya a odešla.

,, Vlastně jsem původní hybrid. Z části upír a z části vlkodlak. Úplně první na světě. Moji ostatní sourozenci jsou původní upíři kromě Freyi. Ta je čarodějnice. A moje dcera Hope je tribrid. Z části upír, vlkodlak a čarodějka. Zatím má jen čarodějnické schopnosti. Aby spustila vlkodlačí gen musí někoho zabít a aby se z ní stál upír, musí umřít." Caroline  přikývla. Na normální člověka by to možná bylo moc, ale Caroline nikdy nebyla normální.

,, Myslím si, že je to úžasné. Vždycky jsem nějak tušila, že ty i tvá rodina nejste obyčejní lidé, ale tohle by mě ani ve snu nenapadlo." Klaus se usmál. Vzala to dobře. Velmi dobře.

,, Asi bych ti měl říct ještě něco. Od té doby, co jsme se potkali, cítím mezi námi zvláštní spojení. Několikrát jsem se to pokoušel zapřít, ale nešlo to. Miluji tě, Caroline Forbesová." Caroline se usmála a políbila ho.

,, Taky tě miluji." Klaus byl šťastný. Konečně měl všechno, co chtěl.

,, Jupí." Otočili se a spatřili dvě malé dívky, které měli obrovský úsměv na tváři. ,, Budeme sestry." Caroline i Klaus se usmáli na jejich děti. Najednou byla Caroline ráda za všechny špatně věci, které se jí v životě staly, protože kdyby se nestálý nikdy by nepoktala Klause.

,, Koťátko." Caroline se otočila a podívala se to jeho očí. On vážně musel tuhle dokonalou chvíli zrušit, ale jak jinak on ničí všechno dobré. Caroline se přitiskla více ke Klausovi. Klaus šel k němu, chytil na krku a začal ho zvedat.

,, Co s tebou uděláme? Zasloužíš si to nejhorší na světě, za to co jsi udělal Caroline. Dám ti malou radu, která už ti teď nebude k ničemu. Nikdy si nezačínej s Klausem Mikaelsonem. Za to všechno, co jsi udělal, budeš navždy hnít v oceánu bez možnosti úniku." Pustila ho na zem a nechal ostatní, aby ho odnesli.

,, Hope, Lizzie, nechte nás o samotě." Obě dívky přikývly a odešly.

,, Řekneš mi teď jeho jméno?" Caroline zavrtěla hlavou.

,, Ty budeš žít navěky a já nechci, aby se jeho jméno uchytilo v něčí paměti. Nezaslouží si to." Klaus to chápal. Vlastně tu velmi ochotně uvítal.

,, A ty ne?" Zeptal se. Ničila ho představa, že by jí někdy ztratil.

,, Jsem jen člověk."

,, Tak to pojďme napravit." Zakousl se do zápěstí a přiložil jí ho k ústům. Caroline se napila a zlomil jí vaz.

Konec

U některých svých příběhů nevím, jak pokračovat, takže je ukončím. Tohle je jeden z nich.

Nashle u dalšího příběhu

Nina

Sweet LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat