Kapitola 4
Camille, Rebekah, Hayley, Sage, Katherine, Davina, Freya a Keelin se rozhodli, že spolu půjdou na oběd do restaurace uprostřed New Orleans. S tím nápadem přišla Rebekah, protože měla dost svých bratrů, tak si od nich chtěla odpočinout. Byla s nimi každý den a to leze člověku na nervy.
Vešli do restaurace a první, co upíři uslyšeli se svým nadřízeným sluchem byl smích. Podívali se odkud zvuk vychází a viděli Klause, blondýnku a dvě malé dívky. Camille převzala žárlivost. Tu dívku neznala a s nikým se Klaus takhle nebavil. Když Caroline položila ruku na jeho Camille uvnitř vybuchla a vydala se za nimi. Ostatní dívky ji následovali.
,, Ahoj." Pozdravila je Caroline, jak přišli ke stolu. Klaus se otočil a všiml si, kdo stojí u jejich stolu. Sám musel uznat, že Caroline byla zábavná. A ne jen to. Byla krásná, zábavná, chtěla milá a hlavně: plná světla. A Klausovi se hodně líbila. Více než by chtěl přiznat.
Camille ji ignorovala a políbila Klause. Caroline se podívala dolů. Jak by si mohla myslet, že někdo jako on je svobodný.
,, Tak my půjdeme. Díky za jídlo, Klausi." Řekla, vzala svou dceru za ruku a odešli než měl Klaus šanci něco říct. Zabíralo to veškerou jeho vůli, aby se za ní nerozběhl.
,, Přidáte se k nám?" Zeptala se sladce.
,, My už jedli." Odpověděl Klaus.
,, Hope, nechceš zákusek?" Zeptala se jí Hayley. Hope přikývla a odešla, protože věděla, že je ještě stihne.
,, Kam zase jde?" Zeptala se Hayley připravená se za ní rozběhnout, ale tentokrát ji v tom zabránil.
,, Nech ji." Řekl a Hayley se tím udivaila. Její otec ji nechal jen tak jít. Zbláznil se? Co kdyby se jí něco stalo?
,, Kam šla?" Zeptala se Hayley, protože tušila, že to Klaus ví.
,, Ptala si se jí jestli nechce zákusek, tak na něj šla. Hope má takovou lásku k dortům jako Kol k lidské krvi. Bude v bezpečí." Hayley přikývla, ale úplně mu nevěřila, tak se za ní rozběhla.
Když je dohnala, tak držela Caroline za ruku. Žárlila. Nikdy ji takhle za ruku nedržela.
,, Hope." Zavolala na ni. Holčička zasténala, pustila ji ruku a vydala se za matkou.
,, Co je?" Zeptala se otráveně Hope. Její matka se jí moc nelíbila. Radši měla rodinu z otcovy strany.
,, Byli jsme domluveni, že spolu strávíme odpoledne." Řekla a Hope znovu zasténala.¨
,, Ale já chci radši být s Caroline. Je s ní větší sranda." Řekla Hope upřímně. Hayley se naštvala. Naštvala se tak moc, že natáhla ruku a spojila s Hopinou tváří. Dala ji facku. Hope se rozbrečela.
,, Ad somnum." Řekla a její matka se spánkem zhroutila na zem a pak utekla.
Po obědě se všichni vydali domů, ale na zemi leželo něco, co je zaujalo. Nebo někdo. Byla to Hayley. Cami ji zvedla a vydali se s ní do sídla. Hayley zalapala po dechu. Podívala se kolem sebe a uvědomila si, že je v Mikaelsonově sídle.
,, Co se stalo?" Zeptala se jí Cami, která vedle ní seděla. Kromě Camille byli vedle ní i všichni ostatní.
,, Hope mě dala do bezvědomí a utekla." Řekla a schválně vynechala důvod, proč utekla. Sama moc dobře věděla, že kdyby přiznala pravdu, Klaus by ji podrobil dlouhodobému mučení.
Jak Klaus slyšel, že jeho malý vlk utekl, přikázal všem, aby se vydali ji hledat. A tak udělali.
ČTEŠ
Sweet Love
FanficNew Orleans je nová cukrárna. Hope si ji zamiluje stejně jako její majitelku a nutí svého otce, aby tam chodil s ní