Pierwsze spotkanie

2.1K 54 13
                                    

Eren Jaerger

Jako nowa osoba w korpusie, nic nie wiedziałaś gdzie się znajduje. Eren wytypowany przez kaprala miał oprowadzić nowe osoby.

Levi Ackerman

Jako uzdolniona w sztukach walki i czysta pedantka (będziesz umiała każda sztukę walki na świecie) trafiłaś do oddziału specjalnego kapitana Levi. Wasze spotkanie odbyło się kiedy Erwin powiedział że od dziś jesteś w oddziale kapitana.

Erwin Smith

Twoja przyjaciółka Hange poprosiła Cię abyś zaniosła dokumenty generałowi. Kiedy zaniosłaś je i zobaczyłaś ile ma jeszcze pracy zaproponowałaś mu pomóc którą z chęcią przyjął.

Hange Zoe

Pomagałaś kapitanowi Leviemu w sprzątaniu i dokumentach( jesteś bardzo pomocna😁😁) i akurat kiedy chciałaś wyjść to oberwałaś drzwiami w nos. Okazało się że od Hange którą wyparowała jak burza.

Mike Zacharius

Miałaś iść do generała w sprawie dokumentów od jednego z kapitanów. Erwin rozmawiał z Mikem. Kiedy zwrócili oboje uwagę na Ciebie szybko wytłumaczyłaś sprawę i oddałaś dokumenty. Mike doprowadził Cię wzrokiem do zakrętu korytarza.

Mikasa Ackerman

Pomagałaś Erenowi w walce i uczyłaś to innych chwytów kiedy usłyszeliście osobe którą wolała Erena. Kiedy to znalazła zapoznałyście się że sobą.

Annie Leonard

Wyszłaś na dwór przed obiadem żeby poćwiczyć. Kochałaś  sztuki walki. Kiedy wyszłaś na dwór zostałaś tam blondynke. Ćwiczyła ale w pewnym momencie jej powiedziałaś i wytłumaczyłaś pewien błąd który zrobiła.

Do następnego.

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz