Uzupełnienie Postaci

1K 30 17
                                    

Armin Alert

Pierwsze spotkanie
Siedziałaś  na stołówce i czekałaś aż Ackerman jebnie Erenowi za krzyki. Ale tak się nie stało A hałas się nasilił. Widziałaś że kilku osobom to przeszkadza ale nikt nic nie robił. W końcu twoja cierpliwość się skończyła. Na przeciw Ciebie siedział jakiś blądyn ale to nie znałaś.
-Ciszej proszę- powiedziałaś że pierwszym razem. Zero reakcji A nawet głośniej się zrobiło. Powtórzyłaś za drugim i trzecim razem to samo ale nie pomogło. Widziałaś że kapitan Levi zaciska szczękę wraz z Erwinem Mikiem i Hange ale nic nie robią.
-ZAMKNĄĆ PIZDY DO KURWY NĘDZY JEBANEJ !!! KULTURY TROCHĘ A NIE! ZACHOWAJCIE SIĘ JAK PIERDOLONE MRÓWKI Z OKRESEM!! DO PIEPRZONEJ CHOLERY JASNEJ NIE JESTEŚCIETU SAMI!!!!- krzyknęłaś zwalając krzesło na którym siedziałaś. Po twoich słowach nastąpiła cisza jak makiem zasiał.  Ponad 20 zwiadowców w tym dowództwo wstał i zaczęło nic Ci brawo zarazem dziękując. Ty wstałaś wkurzona i wyszłaś wywarzając z zawiasów  drzwi na stołówkę przez przypadek na co jeszcze wkurwiona uderzyłaś w ścianę rozbijając ją.  Po tym wyszłaś do swojego pokoju i poszłaś spać. Następnego dnia przyszedł Eren  i Jean przepraszają Cię jak i kilku innych mężczyzn z kwiatami. Zabrałaś bukiet róż i poszłaś do kapitan Leviego. On tak samo jak ty uwielbia róż, porządek i herbatę dlatego postanowiłaś mu jeden bukiet dać. Weszłaś bez pukania bo i tak robicie u siebie. On podniósł wzrok znad kartki i patrzył na Ciebie jak weszłaś. Podeszłaś po dzbanek który postawiłaś na biurku, nalałaś trochę wody i wsadziłaś róże delikatnie je poprawiając.
- Z jakiej to okazji dostaję bukiet róż? - zadał pytanie Ackerman patrząc na Ciebie ze sztucznym zdziwieniem w głosie. Spojrzałaś mu w oczy i widziałaś radość, zachwyt i podziękowanie.
- Bez okazji. Mam chyba jeszcze tego w pizdu więc jak będziesz chciał to mów. To od tych debili ze wczoraj co darli ryje.- odpowiedziałaś wzruszając ramionami.
- Nie chcesz mi pomóc? Armin potrzebuje pomocy w walce. A ja nie mam czasu bo mam pełno dokumentów. - powiedział kapral. Ty popatrzyłaś na strerte papierów i na blądyna .
- Zrób sobie przerwę. Zjedz coś napój się herbaty i prześpij się chwilę. Ja pomogę Arminowi A potem tobie w papierach, zgoda?- ten tylko kiwnął głową i posłał Ci wdzięczne spojrzenie. Dalej wyszłaś i cwiczylam z Arminem.

Co pomyślał jak Cię zobaczył? 

Woaah...Ale ładna dziewczyna siedzi przede mną. 😳😳😳😳wyciszyła wszystkich słowami....woow jest niesamowita.

(U kapitana Leviego)

Oni razem są....? A nie są przyjaciółmi...chyba mam jeszcze szansę.? Świetnie walczy.

Co ty pomyślałaś jak go zobaczyłaś ?

Miły i ładny. 

Brak podstaw walki. Będzie ciężko.

Kolejne spotkanie

Wasze kolejne spotkania odbywały się u kapitana w gabinecie jak zdawałaś raport z postępów Armina. I na stołówce.

Co głupiego zrobił po pijanemu?

Zaczął mówić jaka to  butelka nie jest piękna.

Sytuacja która was zbliżyła

Wspólne treningi i opowieści na temat świata za murami. Ty opowiadasz.

Kiedy zobaczy cię w samej bieliźnie

Na treningu Armin przrzucił Cię przez ramię i wpadłaś w błoto. Poszłaś się przebrać ale on stwierdził że długo Cię nie ma i poszedł sprawdzić. Ty akurat byłaś w samej bieliźnie w pokoju i sięgałaś po spodnie. A on wszedł. Poczerwieniał i szybko uciekł.

Jego sen z Tobą w roli głównej

Podchodziłaś w Skąpej  seks bieliźnie i usiadłaś okrakiem na jego kolanach i zaczęłaś mówić mu co chcesz i jak głęboko pragniesz go. On akurat ściągał twój biustonosz kiedy Connie wbijał do pokoi by budzić innych.

Co powie po tym jak cie klepnie w tyłek ?

Nie mogłem się powstrzymać. Wybacz.

Twoja reakcja na to*do poprzedniego

Wybaczyłaś po tym jak to podciełaś .

Kiedy zostaliście parą

Po 6 miesiącach bo się wstydził.

Kto się pierwszy zakochał

On. Gdy to uczyłaś i usiadłaś okrakiem na nim po wygraniu. On otworzył oczy i zobaczył Ciebie na tle pięknego błękitnego nieba.

Wyznanie uczuć
Co tu dużo mówić. Na jednym z treningów Cię pocałował i powiedział co czuje. Ty potwierdziłaś swoje uczucia i to pocałowałaś znowu.

Jak na niego mówisz a jak on na Ciebie

Ty: Armin słońce kotek
On: (t/i) kochanie moja droga złotko

Kiedy masz okres
Nic się nie dzieje. Zachowujesz się tak samo.

Kiedy dla niego gotujesz

Armin był po treningi z kapralem i zapomniał o kolacji. Więc mu zrobiłaś sałatkę grecką z oliwkami. Chłopak był w niebo wzięty i błagał o jeszcze.

Kiedy uśniesz mu na ramieniu.

Podczas sprzątania odpoczeliscie sobie pod ścianą A ty oparłaś się o swojego chłopaka. Po chwili zasnęłaś A on z Tobą.

Kiedy ma chcice

Zazwyczaj patrzy na Ciebie jakby nie jadł od kilku dni ale i tak milczy. Nie chce Cię wstawić w niemiłej sytuacji. Najczęściej jak cie widzi w przmoknietym stroju.

Kiedy ma dojść do czegoś więcej ale ktoś wam przerywa.

Nie było takiej sytuacji.

Zazdrość
Staje się Smutny tylko byś zwróciła uwagę na niego. Potem bije adoratora jak go uczyłaś.

Co robi jak go ignorujesz?

Nie ignorujesz go

Dziwna sytuacja którą przeżyliście.

Pocałowałaś swojego chłopaka który chciał więcej A akurat kapitan patrzył na was oparty o framuge drzwi. Jedyny komentarz jaki dał to było byście się zabezpieczyli.

Co robi przed snem?

Wtula się w Ciebie o słucha Twojego bicia serca.

Kiedy wracasz się w bójkę i on  Cię opatruje.

Zemdlał i musiałaś położyć to na łóżku. Sama poszłaś do Leviego by Cię opatrzył co było normalnością.

Słodki zwyczaj

Musi Cię pocałować w policzek chociaż 33 razy tak to chodzi smutny.

Następny za nami rozdział. Będę robić one shoty więc zapraszam. Jeszcze dziś wstawię.

Do następnego słodziaki moje kochane ❤❤❤❤

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz