kiedy uśniesz jej/mu na ramieniu.

1.3K 45 3
                                    

Eren Jaerger
Jechaliście wozem na jakoś uroczystość do żandarmerii. Jako że dojazd trwał około pół torej godziny to znudzona rozmową zaczęłaś przysypiać. Eren cały czas oplatał Cię w pasie więc w pewnym momencie oparłaś się o jego ramię i usunęłaś. On zajęty rozmową nie zauważył tego. Dopiero przy wysiadce zrozumiał że spałaś. Był rozczulony.

Levi Ackerman
Przy nocnym oglądaniu gwiazd, kiedy siedzieliście wtuleni w siebie, uczyłaś Leviego o gwiazdozbiorach. Kiedy lewej próbował wypatrywać Koziorożca ty oparłam głowę o jego ramię jako że było późno a ty byłaś zmęczona położyłaś głowę na jego ramieniu. Sądził że tylko oparłaś i nie spałaś. Kiedy z rozbawieniem się podał poprosił Cię o pomoc. Gdy nie odpowiedziałaś spojrzał na twoją twarz i zobaczył jak słodko śpisz. Delikatnie zarumienił się i pocałował Cię w czoło. Potem Cię zniósł Cię do pokoju gdzie razem poszliście spać.

Erwin Smith
Kolejny dzień z życia Twojego i Erwina. Jako dobra dziewczyna wypełniłaś w nocy dokumenty których Erwin nie zdążył. Co za tym idzie nie wyspałaś się. Kiedy wypełniłaś dokumenty i trzymałaś w dłoni kolejne oparłaś się o swojego chłopaka. On to zauważył ale nic z tym nie zrobił. Ty sobie odespałaś

Hange Zoe
Na spotkaniu które było strasznie nudne i bez sensu przysnełaś. Jako że Hange siedziała koło Ciebie to oparłaś się o nią. Tam była wręcz zadowolona bo mogła się bawić twoimi włosami.

Mike Zacharius
Podczas opiekowania się nim kiedy czekałaś aż zje, oparłaś się o niego i zamknęłaś oczy na chwilę. Niestety przysneło co się troszkę bo spałaś 4 godziny A on z Tobą.

Mikasa Ackerman
U niej to na luzaku usnęłaś na ramieniu kiedy na wyprawie siedzieliście całą drużyną przy ognisku. Mikasa objęła Cię i dalej sobie rozmawiała.

Annie Leonard
U was zasypianie sobie na ramieniu weszło w życie. Jest to całkiem normalne. Najczęściej staje się tak gdy siedzicie sobie pod drzewem.

Do następnego słodziaki moje kochane

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz