Sytuacja która was zbliżyła

1.5K 48 20
                                    

Eren Jaerger

Jean denerwował Erena. Miarka się przebrała kiedy na stołówce popchnął  na kapitana Leviego. Mikasy nie było więc Nie miał jak się przeciw stawić. - CO TY SOBIE WYOBRAŻASZ GÓWNIARZU!? Jak śmiesz?!- levi wziął mocny zamach nogą by uderzyć Erena ale na drodze stanęłaś mu na drodze. Załapałaś jego rękę i unieruchomiając. Zaczęłaś kopać go w twarz A każdy patrzył Na Ciebie z szokiem nawet dowódcy.
- Jak masz zamiar uderzyć osobę która nic nie zrobiła złego bo została popchnieta to jesteś zwyczajnym idiotą. Na kilometr było widać że to nie on. Kirstein go popchnął A Ty go jeszcze chcesz bić. Żałosne.- powiedziałaś. Pomogłaś wstać Erenowi i poszłaś do kuchni po porcję dla niego i mu ją przyniesłaś. I poszłaś sobie zostawiając każdego w szoku i czerwonego Erena.

Levi Ackerman
Cóż mogę powiedzieć was zbliżyło sprzątanie.😁 nic dodać nic ująć.

Erwin Smith
Pewnego dnia pomagałaś Mikowi z przenoszeniem dokumentów. Jako że byłaś silną osobą to niosłaś więcej niż Mike. Weszłaś do gabinetu Erwina z tymi papierami. Był zaskoczony że tyle nosisz. Kiedy wszystko odłożyłaś z Mikiem popatrzyłaś na wszystkie dokumenty i kiedy Mike wyszedł szybko zadałaś pytanie.
- Wiem że nie wypada ale chciałabym wiedzieć czy potrzebna jest panu pomoc z Tym wszystkim?
Erwin był zaskoczony tym pytaniem ale przystał na propozycje.

Hange Zoe
Ty pomagałaś jej w eksperymentach A nawet pozwoliłaś zrobić na sobie bo Eren błagał Cię wzrokiem. Więc kiedy następnego dnia weszłaś na stołówkę z kocimi uszami i ogonem to zemdlala  na twój widok.

Mike Zacharius
Był twój dyżur na pranie. Kiedy poszłaś wieszać pranie umyte zobaczylas że jest wysoko sznurek i będziesz miała problemy z powiększeniem. Mike zaproponował Ci pomóc. Nie zauważyłaś że miał ładne rumieńce.

Mikasa Ackerman
U was to było jak uczyłaś jej bluzę z pięknymi różami na plecach i rękawach. Była zachwycona i całą czerwona.

Annie Leonard
Kupiłaś jej bluzę i specjalne palcówki( rękawiczki bez palców) do ćwiczeń na worku żeby nie miała obitych kostek.

Do następnego 😘😘😘😘😘😘

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz