kiedy jest chory/a??

760 43 5
                                    

Śrem Jaerger
Martwisz się o niego ale regeneracja zawsze mu pomoże i później go przytulasz przez resztę dnia.

Levi Ackerman
On jak choruje to się upiera że jestem zdrowy. Lecz kiedy dochodzi już do omdlenia to się poddaje leczeniu. Bierze lekarstwa i dużo śpi . Chce sprzątać ale ty to robisz w stroju pokojówki w jego sypialni żeby tylko został w łóżku. On jest w lepszym humorze i się słucha .

Erwin Smith

On dba o siebie jak i ciebie żebyście byli jak najdalej od zarazków i chorób dlatego nie chorujecie.

Hange Zoe
Ona szybko znajdzie leki dla was i robicie sobie ci chcecie.

Mike Zacharius
Opiekujesz się niemal jak diamentem . Zero odwiedzających , pełna wygoda i ciągła opieka to cos co Mike uwielbia w tobie .

Mikasa Ackerman
Nie przyznaje się do tego i idzie do Hange po leki. Specjalnie byś nie musiała się martwić .

Annie Leonard 
Nie choruje bo się regeneruje.

Moblit Berner
Jest odporny na choroby. Chyba że sobie coś złamie to inna sprawa.

Armin Alert
Odkłady, koce, herbatka, leki, wygoda, zwolnienie z treningu , pełno buziaków . To wszystko ma na zawołanie .

Jean Kirsthein
Stara się nie chorować ale jak się mu zdarzy to tylko katar. Smarujesz mu na klatkę piersiową maść (viks kurde normalnie😂😂)  i czekasz aż uśnie.

Do następnego 😍😘😘😘😘

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz