Kolejne spotkanie

1.4K 40 24
                                    

Eren Jaerger
Eren był ciekawy twojej osoby. Postanowił Cię znaleźć i przedstawić swoim znajomym. Mikasa i Armin poszli z nim. Akurat rozmawiałaś z innymi przyjaciółmi z innych wojsk.
-(ti)! Możemy chwilę pogadać?- powiedział. Odwróciła się i uśmiechnęłaś.
- Jasne że tak! I cześć. To o czym chciałeś pogadać.
-W..wiesz chciałem Cię przedstawić moim przyjaciołom...- powiedział nieśmiało rumieniąc się mocno.
Nastała chwila ciszy po czym odezwałaś się.
-Tak ja pewnie słyszeliście jestem (ti). Miło mi was poznać mam nadzieję na dobre kontakty i znajomości.- mówiąc to podałaś rękę Mikasie i Arminowi uśmiechając się miło. Później rozmowa sama poszła dalej. nawet Mikasa Cię polubiła!

Levi Ackerman
Kiedy dałaś już radę posprzątać pokoje swoich przyjaciół i swój, poszłaś pomoc Hange. Lubiłaś ją mimo jej charakteru. Często z nią piłaś i razem z Moblitem pilnowałaś jej i czasem jego. W wypełnianiu dokumentów nawet generał był przy Tobie żółtodziobem.  Kiedy zostawiłaś nowe środki  do czyszczenia. Kapitan przyglądał się tobie jak to robiłaś. Podziwiał to. Kiedy się odwróciłaś zapytałaś się go czy czegoś potrzebuje. Pogadaliście chwilę i poszłaś z nim mu pomóc sprzątać.

Erwin Smith
Kiedy przyszłaś kolejny raz akurat pił z kapitanem Levim  i Hange. Zapytałaś czy przeszkadzasz. Kiedy otrzymałaś zaprzeczenie, szybko wytłumaczyłaś o co chodziło i szybko odłożyłaś dokumenty. Kiedy miałaś wychodzić Erwin poprosił Cię o przyniesienie herbaty dla nich. Zasalutowałaś i wyszłaś. Po 10 minutach wróciłaś i dałaś herbatę i wyszłaś.

Mike Zacharius
Następne spotkanie wasze odbyło się na stołówce. Akurat przechodziłaś koło stołu dowódców i krzyknęłaś
-POJEBAŁO CIĘ FO RESZTY?! TO JEDEN Z NAJGŁUPSZYCH POMYSŁÓW JAKIE SŁYSZAŁAM!! MNIE W TO NIE WJEBIECIE! JAK KOLWIEK ALE NIE LICZCIE NA MNIE!
Po tym odeszłaś sobie do kuchni po herbatę. Nikt się nie odezwał. Ty po wypiciu tej substancji wyszłaś.

Mikasa Ackerman

Ona była na waszym dodatkowym treningu kiedy uczyłaś Erena. Co ją zaskoczyło nie biliście się tylko pokazywałaś mu triki i inne sztuczki. Po pewnym czasie zapytałaś się Mikasy czy chce do was dołączyć na co ta grzecznie odmówiła. Po kolejnej godzinie pogadaliście w twoim pokoju.

Annie Leonard

Wasze następne spotkanie było kiedy razem ćwiczyłyście następnego dnia. Ona próbowała Cię położyć A Ty tłumaczyłaś jej błędy które robi. Dzięki tobie jest na takim samym poziomie co Mikasa.

Do następnego kochani😊😊😊😊

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz