Zazdrość..

1.3K 46 12
                                    

Eren Jaerger
Stara się tego nie okazywać ale krew to zalewa gdy tylko ktoś się do Ciebie lepi. Zazwyczaj podchodzi do Ciebie przytuliła od tyłu i gryzie w szyję.
Później musi Cię błagać byś mu wybaczyła za te ugryzienia.

Levi Ackerman
On i zazdrość? Ależ oczywiście. Nie chce dać Ci satysfakcji że jest o Ciebie zazdrosny ale poddaje się gdy widzi że jakiś inny facet z Tobą rozmawia. Wtedy podchodzi, odwraca Cię w swoją stronę i całuje w usta kładąc dłonią na twoim tyłku. Za karę zazwyczaj ubijesz go po ramionach.

Erwin Smith
Kiedy tego zazdrość bierze, nieszczęśnik żałuję swojej decyzji podejścia do Ciebie. Erwin zazwyczaj prosi Cię o coś miłym głosem ale jak tylko pójdziesz to morduje Twojego adoratora i mówi mu dobitnie aż za dużo rzeczy.

Hange Zoe
W jej przypadku naszykuj sobie dużo bandaży i środków odkażających. Tylko jakaś osoba do Ciebie podbije A kończy w skrzydle szpitalnym że zlamaniami i innymi obrażeniami. Starasz się jej to z głowy wybić ale na próżno.

Mike Zacharius
Mike załatwia to szybko. Podchodzi, całuje Cię w usta i pyta się czy nie chcesz iść z nim na zewnątrz zamku. Ty zadowolona biegniesz do wyjścia. A on mówi że jesteś jego i łapy precz bo mu je odetnie. Działa do tej pory.

Mikasa Ackerman
Twój adorator/ka ładuje w stanie ciężkim w szpitalu. Nie ma przeproś.

Annie Leonard
Jest przy tobie cały czas. Ale jak ktoś się odważy to ta osoba jest martwa. Nikt nie rozpozna zwłok. Ona załatwi wszystko na błysk.

Wiem że późno wstawiam. Przepraszam. Macie tu Leviego

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz