Eren Jaerger hot moment

1.5K 44 28
                                    

Proszę o nie czytanie jeśli nie masz więcej niż 16 lat. Rzeczy przedstawione w tym rozdziale mogą wpłynąć ma twoje zrobię fizyczne i psychiczne za Ci nie odpowiadam.



Miałaś zamiar spędzić kolejny dzień spokojnie. Dobrze powiedziane, miałaś.  Twój chłopak zaliczył w ciągu godziny 5 bójek. Niestety podczas jednej rozdzielał ich kapitan Levi. Nie uwierzysz co zrobił Eren...

Tak zajebał czystego prawego sierpowego kapitanowi, a Jean poprawił lewym. Za to o mało nie umarli na miejscu. Przez cały dzień i następne 3 noce pod okiem kapitana sprzątali cały zamek. Dodatkowo na treningach nie mieli życia. Hange starała się ratować chłopaków ale to Ty zdołałaś tego dokonać. Jak? To proste.... znasz się na różnego rodzaju ziołach i innych rzeczach medycznych, dlatego nałożyłaś mu maść na policzki, na których zaczęły się robić siniaki. Dodatkowo zrobiłaś mu herbatę czarną ale świeżo zerwaną i zaparzoną. On na następny dzień miał lepszy humor bo nie bolały go policzki i herbata mu zasmakowała więc poprosił Cię o robienie jej codziennie. Zakończył karę chłopaków A ty poszłaś do pokoju Erena bo wiedziałaś że tam to znajdziesz. Zabrałaś że sobą czekoladę. Wiedziałaś że będzie zadowolony.
-Eren, mogę wejść?  Chciałabym z Tobą pobyć...- czekałaś na odpowiedź, By po chwili zobaczyć otwierane drzwi i swojego chłopaka. Przytuliłaś to i pocałowałaś w policzek. Weszliście do środka. Eren od razu się położył A ty stałaś na środku pokoju.
- Dlaczego stoisz na środku? Połóż się że mną..- powiedział mrucząc.
-Nie zgadniesz co mam♡~ -powiedziałaś słodko do niego się uśmiechając. Kiedy ten patrzył z pytaniem i ciekawością. Wyciągnęłaś czekoladę zza kurtki. On miał iskry w oczach na jej widok. Kochałaś ten widok bo wyglądał jak dziecko takie słodkie i małe.
- Dostaniesz ją pod warunkiem że zdejmiesz podkoszulek i się położysz na brzuchuna łóżku.

On nic nie powiedział tylko wykonał to co powiedziałaś. Ty zdjęłaś słodycz i mu dałaś A sama usiadłaś okrakiem na jego tyłku. On nieświadomy niczego jadł. Zaczęłaś masować mu Plecy. On schował twarz w poduszce i jęknął głośno. Rozmasowałaś mu mięśnie pleców i ramion. Miałaś zejść z niego kiedy on się obkręcił do Ciebie przodem i pocałował Cię. Oddałaś pieszczote. Jego usta miały smak czekolady.  Całowaliście się aż wam nie zabrakło powietrza. Oderwaliście  się od siebie po to by zacząć całować się od nowa. Nagle znalazłaś się pod Erenem, który walczył o dominację z Tobą. Jego rękę sama znalazła drogę wzdłuż Twojego brzucha. Po chwili byłaś bez górnej części ubioru. Zaczął całować Cię po szyi i barkach robiąc malinki.
Sięgnęłaś do jego paska od spodni. Na ten gest jęknął i mocniej zassał sie na twojej skórze. Jęczałaś i mruczałaś z przyjemności. Eren zszedł niżej ustami aż doszedł do Twojego biustu, gdzie rozerwał twój biustonosz. Zaczął ssać i przygryzać twoją lewą pierś bawiąc się dłonią prawą.  Wiłaś się pod nim w przyjemności co mu się podobało. Po kilku chwilach byliście nadzy.
Eren zszedłdo Twojego podbrzusza które pocałował. Przejechał językiem po twojej łechtaczce na co wygiełaś się w łuk.  Podnosiłaś biodra ale Eren siłą Cię dociskał do łóżka. Wsadził w Ciebie jeden palec na co ciągle jęczałaś. Eren ściągnął swoje spodnie i bokserki ukazując dużego rozmiaru członka. Po dodaniu drugiego i trzeciego palca wyciągnął palce i wsadził swojego penisa w twoją kobiecość. Krzyknęłaś głośno ponieważ ból strasznie do Ciebie dotarł, przez co  zacisnęłaś się na nim wydobywając piękne jęki. Po kilku chwilach ruszyłaś biodrami dając mu pozwoleniena ruchy. Na początku ruszał się delikatnie żebyś się przystosowała, lecz z czasem przyspieszał i to dość bardzo. Wchodził mocno i głębokow Ciebie. Po pewnym czasie poczułaś ciepło w podbrzuszu i powiadomiłaś swojego chłopaka o tym na co on zgodził się z Tobą. Po około pół godziny doszłaś drapiąc Plecy i ramiona Erena jednocześnie krzycząc jego imię.
On po kilku pchnięciach wyszedł w Ciebie dochodząc na twój brzuch.
Po wytarciu Cię położył się na twoim biuście i przykrył was zamykając oczy. Ty wpletłaś dłoń w jego włosy i zasnęłaś całując jego czoło.

O kurde.....to nie miało nigdy powstać. Jakim cudem to zrobiłam? Nie wiem....wiem tylko że będą z innymi postaciami też takie....Boże co ja przeżywam.

Do następnego słodziaki moje kochane😘😘

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz