Kiedy wdasz się w bójke i opatruje ci rany

1K 38 12
                                    

Eren Jaerger
(Nawiązanie do rozdział kiedy masz okres) U niego to był szok. Po tym jak urządzona Jeana stał przez pięć minut i ruszał ustami. Kiedy inni zabierali Jeana do skrzydła szpitalnego on podbiegł do Ciebie i zaczął Cię oglądać. Potem szybko przerzucić Cię przez ramię i Po niego do pokoju.  Tam rzucił Cię na łóżko A sam zaczął szukać gaz i innych rzeczach. Potem zaczął odkażać Ci kostki i warge bo mino woli Jean bronił się.

Levi Ackerman
Wy to la luzie siebie na wzajem opatrujecie. A to kostki starte A to przetarcia id sprzątania. Przywykliście.

Erwin Smith
Na początku nawet nie zauważył kiedy zaczęłaś się nic z żandarmem który Cię zaczął obmacywać. On po tym jak dowiedział się za co facet oberwał to Cię pochwalił i szybko się Tobą zajął. Później Cię przytulał.

Hange Zoe
Ona jest do tego przygotowana. Ale zazwyczaj to Ty ją musisz opatrywać.

Mike Zacharius
Szok. To co można u niego zobaczyć. Próbuje Cię oderwać od tego osobnika byś go nie zabiła. Jak już skończysz to panikuje i biegnie do szpitala z Tobą. Potem masz wykład jak być delikatną dla innych .

Mikasa Ackerman
Pomaga Ci nic tą osobę. Potem idziecie do Erena albo Ty was łatasz.

Annie Leonard
Tą osobą jest martwa. Ona wie do czego jesteś zdolna. Później jest delikatna i stara się nie zadawać Ci kolejnego bólu.

Moblit Berner
Mdleje albo panikuje. Potem delikatnie Cię opatruje byś się nie krzywiła z bólu lub by Ci nie zadawać go jeszcze więcej.

Dobra mamy to na lekcji pisane ale jest. Tak jestem w szkole i już tej decyzji żałuję. Tu są same debile.
Widzimy się w następnym rozdziale słodziaki.

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz