Eren Jaerger
Na stołówce kiedy Eren patrzył na Ciebie, Ty rozmawiałaś z Jeanem. Akurat kiedy przełożył swoje ramię przez Ciebie Eren się wkurzył i zabrał Cię z stołówki na łąkę. (Bardzo romantycznie kurde). Po 10 minutach stanął w miejscu i popatrzył się w twoje oczy.
-Dobra...Po co mnie tu ciągnąłeś. I może się odezw..ty na pewno nie masz gorączki? Jesteś cały czerwony.- zadałaś pytanie brunetowi.
-(T/i) Chce Ci to powiedzieć od jakieś czasu. Wiem że możesz mnie uznać za idiote ale chce żebyśmy po tym przynajmniej utrzymali przyjaźń....Kocham Cię (t/i).
- E...Eren ja....ja Ciebie też- odpowiedziałaś mu lekko się rumieniąc. On uradowany Cię przytulił na co odpowiedziałaś z chęcią.Levi Ackerman
Kiedy byłaś w stajni nagle wyskoczył Jean i Cię zgwałcił...
Nie no żart. Czyściłaś swojego konia(imię ). Trochę się przy tym męczy więc postanowiłeś założyć krutkie spodenki i związać swoją koszulkę na brzuchu( chyba wiecie o co chodzi ). Nie zauważyłaś kapitana który przyglądał Ci się z zakoczeniem. No co jak co ale mając krótkie spodenki i bandaże na nogach, A na nich paski utrzymujące wyglądałaś dziwnie. On odchrząknął. Kiedy się odwróciłaś zapytałaś się go czy czegoś potrzebuje, nadal ciesząc sierść swojego konia. On po prostu podszedł do Ciebie. Odwrócił Cię i pocałował. W pocałunek wlał wszystkie uczucia. Nie potrzebowałaś słów. Po prostu oddałaś pieszczote z taką samo siłą.
Erwin Smith
Kiedy na wyprawie go uratowałaś on załamał się. Zarządził natychmiastowy odwrót. Kiedy Ty leżałaś na łóżku on dosłownie wylewał morze łez. Pewnego dnia się obudziłaś i wstałaś. Był tak szczęśliwy że powiedział o wszystkich swoich uczuciach.
Hange Zoe
Po kolejnych eksperymentach kiedy już prawie usunęłaś na krześle Hange nagle Cię pocałowała w czoło i powiedział że bardzo Cię Kocha. Ty powiedziałaś przed zaśnięciem to samo.
Mike Zacharius
On ci to wyznał kiedy byliście na spacerze. Akurat odpoczeliscie nad strumykiem A on to wykorzystał i Cię delikatnie pocałował. Ty po 10 sekundach oddałaś pocałunek zarzucając mu ręce na szyję.
Mikasa Ackerman
Po kolejnym treningu na którym wogule się nie zmęczyłaś poszłaś do pokoju się przebrać. Potem poszłaś do Mikasy bo chciała porozmawiać.
-Mika to ja. Mogę wejść?- zadałaś pytanie szatynce. Po usłyszeniu zaproszenia weszłaś. Zobaczyłaś że Mikasa płacze na łóżku.
-Ej co jest?- ta po prostu się do Ciebie przytuliła i zadała pytanie czy masz kogoś na oku. Potwierdziłaś tak bo kochałaś Mikasę od dłuższego czasu. Ona się rozpłakała bardziej i powiedziała że Cię kocha i to boli i nie chce żebyś była z tamtą osobą.
-Czyli mam nie być z Tobą?- ona zatrzymała się i trawiła informacjie przez 5 minut. Później się przytuliła do Ciebie i powtórzyła to samo na co jej odpowiedziałaś.Annie Leonard
Kiedy rozmawiałaś że starym przyjacielem z wojska, który był zaręczony i przyszedł prosić Cię na wesele i jako druchne do ślubu, Ty się zgodziłaś jako ich najlepsza przyjaciółka. Annie na treningu była całkowicie rozleniwiona przez co leżała co kawałek na ziemi.
-Annie co Ci jest? Jesteś strasznie rozkojarzona.- zadałaś pytanie pomagając jej wstać. Ona po prostu Cię pocałowała. Ty lekko zaskoczona oddałaś pieszczote przyciągając ją za biodra.Do następnego słodziaki😘😘😘
CZYTASZ
Preferencje Snk
FanfictionTak jak pewnie wiecie są to preferencje z postaciami z Aot. Zapraszam do czytania. Będą bardziej spicy