Dziwna sytuacja która spotkała was

1.2K 42 16
                                    

Eren Jaerger
Dziwną sytuacją można nazwać jak przyjaciel Cię wnosił ma stołówkę, bo zaspałaś przez nocny wypad po materiały do szycia. Wszyscy gapili się na Ciebie bo wisiałaś do góry nogami.

Levi Ackerman
Dziwna sytuacja wasza to jak przeglądałaś się jego tańcom w jego gabinecie kiedy sprzątał. Pierwszy raz widziałaś by kto KOLWIEK tańczył z mopem.

Erwin Smith
Zrobiliście iglo z dokumentów. Wszystko idealnie dopasowane do puki nie wszedł do Was  Mike z kolejnymi papierami.

Hange Zoe
Próba wykąpania jej i ubrania w sukienkę. Levi szybko wszedł i wyszedł z zażenowania.

Mike Zacharius
Dziwna sytuacja którą przeżyliście to kiedy przed treningiem poszłaś spać w jego bluzie. Oczywiście bez spodni. No a na kolację wyszłaś w jego bluzie która wyglądała jak sukienka na tobie.

.Mikasa Ackerman
Na treningu rzuciłaś wyzwanie Kapitanowi Leviemu. No niestety przy tym było także inne dowództwo: Hange, Mike, Erwin.
Więc kiedy położyłaś Leviego na łopatki wszyscy byli zszokowani, a jeszcze bardziej ich zdziwiło jak zaczęłaś uciekać. Potem zrozumieli że kapitan Levi chciał tylko porozmawiać o treningu dla waszej dwójki. Ty myślałaś że ma zamiar Ci dołożyć za to że to pokonałaś.

Annie Leonard
W waszym  przypadku dziwne sytuacje to normalka. Na przykład kiedy Levi prosił Cię o pomoc w dokumentach ona podeszła i czekała aż skończysz gadać. Po pięciu minutach podniosła twoja dłoń i ugryzła Cię. Wtedy zaczęłaś uciekać od niej żeby nie mieć żadnych ran.

Następny rozdział będzie z nowymi postaciami.🤩🤩🤩 Już wybrałam które zrobię i strasznie przepraszam osoby u których pominę postacie ale postaram się je także dodać.

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz