wasz ulubiony słodycz

781 39 4
                                    

Eren Jeager
On Czekolada. Najlepiej żeby była mleczna lub truskawakowo śmietankowa. Lubi też jak zrobisz mu ciasto o takich smakach.

Ty (wybierz sobie co chcesz)

Levi Ackerman
On uwielbia wręcz gorzką czekoladę. Jeszcze jak się dowiaduje że jesteś w stanie zrobić ciasto i ciastka to jest w siódmym niebie.

Erwin Smith
Preferuje ciastka różnego uzdobienia.  Byle by nie było to z kremem nugatowym.

Hange Zoe
Ona to zjada wszystko z wielką przyjemnością. Jej każdy słodycz smakuje i nie ma ulubionego.

Mikasa Ackerman
Preferuje ciastka wafelkowe o nadzieniu waniliowym przekładane warstwami.

Miche Zacharius
Lubi maliny i owoce więc panna cotta jest jego ulubioną. Tak samo jak ciasto malinowe.

Annie Leonhard
Cukierki toffi są jej życiem.

Moblit Berner
On ubustwia czekoladki z rumem.

Armin Alert
Preferuje ciastka  z nadzieniem czekoladowym.

Jean Kirsthein
Coś o smaku pomarańczy?  Jest od razu koło tego i je to.  Słodycze z pomarańczą są jego ulubionymi.

Dobra kochani moja koleżanka będzie pisać na moim koncie książkę i inne bo jej zablokował wattpad. Bardzo proszę i zachęcam o zajrzenia na mój  profil użytkownika i jeśli będziecie chcieli to o przeczytanie. Kita bo taka ma ksywke moja koleżanka będzie pisać około trzech rozdziałów dziennie bo ma strasznie dużo czasu.
Będę wdzięczna jeśli to zrobicie. Dziękuję za uwagę.

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz