co robi przed snem?

1.2K 40 14
                                    

Eren Jaerger
Zazwyczaj Bawi się twoimi włosami i opowiada o swoim dniu. Potem buzi w czoło i mówi dobranoc. A potem w kimo no. Gryziesz go w palce lub w uszy jak leży do Ciebie tyłem. On mino woli to lubi. Jego zdaniem nie gryziesz tak jak byś miała zaraz mu coś odgryźć lecz delikatnie jak mały kot lub pies.

Levi Ackerman
On przed snem tuli Cię i wspólnie omawiacie swoją przyszłość. Nawet zastanawiał się nad imionami dla waszych dzieci. Dodatkowo mocne buzi w usta i masz iść spać A on z Tobą. Mruczysz jak rasowy kot co mu się niezwykle podoba.

Erwin Smith
Obmacuje Cię. I bawi się twoimi palcami od dłoni jak Ty jego. Potem tylko dobranoc kochanie i światła gasną.

Hange Zoe
Opowiada Ci o eksperymentach chociaż i tak wiesz jak tam było.
A ty dla niej sie uśmiechasz

Mike Zacharius
Wącha Cię. A ty właziszmu pod podkoszulek lub bluzkę. Jako że tam jest ciepło A on ma zacież na mordce bo wyglądasz przy tym słodziutko.

Mikasa Ackerman
Ona wtula się  w Ciebie i nie pozwala nic zrobić do puki nie uśniesz.

Annie Leonard
Leży na tobie A zazwyczaj między bo wie że to kochasz. Ty przeczesujeszjej włosy palcami.

Moblit Berner

Jego zawsze przytulasz i próbujecie zgadnąć co będzie jutro. W sensie że co się wydarzy. Raz robiliście teorie spiskowe na temat Hange i innych osób.

Do następnego

Preferencje Snk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz