Keyifli okumalar 💃
Bilincim yerine geldiğinde homurdanarak tamamen uyanmaya çalıştım. Kaşınan kolumu kaşıyarak gözlerimi tamamen açmış ve bileğimde gördüğüm sargı beziyle kaşlarımı çatarak yerimde doğrulmuştum.
Dün kelepçe yüzünden bileğim zarar görmüştü o'nu pansuman etmişlerdi. Eminim Sun Ji'nin işiydi.
Önüme gelen saçlarımdan sıkılarak geriye doğru ittirmiş ve çalan telefonuma uzanmıştım.
Annem arıyor..
Heyecanla telefonumu açmış ve neşeyle konuşmaya başlamıştım.
"Anne, sonunda aklına gelebildim!" trip atarcasına konuşmama karşın gülmüştü.
"Üzgünüm bebeğim, bu ara çok yoğunum."
"Peki, anlıyorum! Neyse, nasılsın iyi misin?"
"İyiyim bebeğim asıl sen nasılsın, dün evi aradım ama orada olmadığını söylediler. Tatile falan mı çıktın?" popo üstü geri giderek sırtımı koltuğa yaslandım.
"Hayır, korumamın evindeyim. Burada durmam gerekiyormuş babam öyle dedi."
"Anladım bebeğim, babanın sözünden çıkma olur mu?"
"Çıkmam ama çok sıkılıyorum hep evdeyim."
"Ah, yeni aklıma geldi! Madem çok sıkılıyorsun sana hediye almıştım, terzi dün aradı hazırmış. İstersen onu almaya git, hava almış olursun hem. Korumanı da yanına al ama güzelim."
"Tamamdır! Hediyen için şimdiden teşekkür ediyorum. Seni çok seviyorum!"
"Bende seni çok seviyorum bebeğim, kendine çok dikkat et. Şimdi kapatmam gerekiyor."
"Peki. Sende kendine dikkat et, öpüyorum kocaman!"
Telefonumu kapatarak kenarı koydum ve kalkıp yattığım yeri topladım.
"Kimle konuşuyordun?" duyduğum sesle bir an duraksasam da bozmadan saçımı toplamaya devam etmiştim.
Yanından geçip banyoya gideceğim sırada kolumdan tutarak durdurmuştu.
"Tavır mı yapıyorsun bana?" dudaklarımı ıslatarak başımı yavaşça Yoongi'ye çevirmiştim.
"Hayır." kısaca cevap vererek kolumu ondan kurtarıp banyoya gitmiştim.
Banyoda ki işlerimi hallederek mutfağa Sun Ji'nin yanıma geçtim. Lina ile birlikte kahvaltı hazırlıyorlardı.
Bu kız dün gece burada mı kalmıştı?
Cidden..
"Günaydın!" Sun Ji neşeyle bana bağırdığında zorla gülümseyerek başımı salladım.
Lina'yı görür görmez iştahım kaçmıştı.
Bu kızı gördüğümde kaşınasım geliyordu, sinirden kaşınmak istiyordum resmen.
"Gelsene Maria her şey hazır." başımı sallayarak masaya ilerleyip yerleştim.
İki parça bir şey yiyip hemen kalktım.
"Maria hanım neden o kadar az yediniz? Beğenmediniz mi?" bu kız neden böyle davranıyordu acaba?
"Evet Maria, dün de bir şey yemedin?"
Uzunca bir süre Lina'ya baktım, ardından cevap vermeden yanlarından ayrılarak salona geçtim.
Yoongi muhtemelen gidecekti. Ona gözükmeden çıkmam gerekiyordu, çünkü ona desem izin vermez hatta yine kelepçelerdi beni.