Keyifli okumalar 💋
"Yoongi!" neşeyle Yoongi'nin odasına girdiğim sırada yarı çıplak olduğunu görüp başımı eğmiştim.
"Kapıyı çalmam gerekiyordu.. Özür dilerim unuttum." dışarı çıkıp kapıyı kapatmış ve bir süre bekleyerek kapıyı tıklatmıştım.
"Gel." kapıyı yavaşça açarak Yoongi'ye baktığımda sadece iç çamaşırını giydiğini görüp bakışlarımı kaçırdım.
"Kapıyı tıklatıp tıklatmadığın artık sorun değil bebeğim, gel bakalım." bebeğim mi?
Yine içim gıdıklanıyordu!
Daha fazla beklemeden neşeyle gülümseyerek Yoongi'nin yanına ilerledim.
Eşofmanını ve sweatini giyerek elimden tutup makyaj masasına ilerlemiş ve kenarıdan bir tane maske alarak bana uzatmıştı. Sanırım yüzüne maske yapmamı istiyordu.
Gülümseyerek makyaj masası ile arasına girip maskeyi açarak güzelce yüzüne yerleştirmiştim.
"Sen neden bu kadar neşelisin bakalım?" tabii ya, davet haberini vermeye gelmiştim ama Yoongi'yi görünce unutmuştum.
"Bir çok büyük şirket sahibinin olacağı bir davet varmış yarın. Babam beni de yanında götürmek istediğini söyledi. Çok heyecanlı." elini başıma koyarak patpatlamış ve gülümsemişti.
"Şirkette çalışmaya hevesli gibisin." başımı sallayarak dudaklarımı iki yana gerdim.
"Aslında eskiden okulu bitirdiğimde çalışmayı düşünmüyordum. Hatırladıkça bazı şeylere önyargılı olduğum için kendime kızıyorum." burnumu sıkıp anlık şirince yüzünü buruşturarak gülümsedi.
"Önemli olan bazı şeylerin farkına varıp o hataları tekrar yapmaman ve ön yargılarını kırıyor olman Maria. Bu kolay bir şey değil." başımı hafifçe sola doğru eğip gülümseyerek Yoongi'ye bakmaya başladım.
Çok eşsizdi. Bazen gerçekten güzelliği karşısında dilim tutuluyordu.
Gülümseyerek eliyle yüzümü kapattığında gülmüştüm.
"Biliyorum bana aşıksın." ellerimi elleri üzerine koyarak tutmuş ve yüzümden çekmesini sağlamıştım. Yüzünü görmek istiyordum.
"Bunun farkında olmana sevindim. Masken yeterince durdu, çıkartabilir miyim?" eğilerek yüzelerimizi hizalamıştı.
Yüzünde ki maskeyi çıkartıp bir kenarı koyarak yüzünde kalan sıvıyı güzelce yüzüne yedirdim.
Doğrularak iyice bana yaklaşıp arkamda kalan bakım yağlarından birini almış yüzüne damlatarak sürmeye başladı.
Bense yakınımda duran yüze bakmakla meşgüldüm.
Bakımının sonunda dudaklarına lip balmını sürerek bana bakmıştı.
"Dudakların kurumuş gibi." arkamı dönüp aynaya bakacağım sırada eğilerek dudaklarımızı birleştirmişti.
"Önemli değil." gülerek dudağımı ısırdım.
"Lip balmı böyle paylaşmak mantıklıymış." başını sallayarak elimden tutup yatağa ilerlemişti.
"Benimle paylaştığın sürece, evet mantıklı." Yoongi'nin yanında olduğumda salak gülümsemem yüzünden asla eksik olmuyordu.
"Saat geç oldu, uyuyalım mı?" başımı sallayarak suratımı asmıştım, Yoongi'den ayrılmak istemiyordum.
"İyi geceler." odadan çıkmaya yeltendiğim sırada elimden tutarak yatağa uzanmış ve beni yanına çekip üzerimizi örtmüştü.