Keyifli okumalar 💋
"Al bakalım." dudaklarımı büzerek Yoongi'nin önüme uzattığı pakete bakmıştım.
"Bu ne?" omuz silkerek sırtını arkasında ki duvara yaslamış ve kollarını birbirine kenetlemişti.
"Aç bak." heyecanla paketi ters çevirip yatağa düşen eşyalara baktım.
Biber gazı, bıçak ve telefon?
"Biber gazı, bıçak ve telefon görünümlü elektro şok cihazı." bunları almayı düşünüyordum ama vaktim olmamıştı.
Yoongi'nin beni düşünerek bunları alması içimin gıdıklanmasına neden olmuştu.
"Bunları yanında ben olsam bile yanından ayırma, her zaman çantanda olsun." başımı sallayarak yatağımda ki eşyaları hemen çantama koymuştum.
"Bugün bir yere gidecek misin?" çantamı kenarı koyarak dolabıma ilerledim.
"Babamın yanına gideceğim, neden?"
"Hastaneye gidecektim. Şirkette işin bittiğinde gideriz o zaman." kaşlarımı havalandırarak hızla arkamı döndüm.
"Bende mi?" başını bir kez sallayarak dudak içini ısırmıştı.
"Eskiden olsa kendin zorla gelmeye çalışırdın, ne oldu?" derin bir nefes alıp omuz silktim.
"Sen istemezsin diye söyledim." dudalarını ıslatarak umursamazca cevap verdi
"İstemeseydim söylemezdim." gülümseye çalışarak başımı sallamış ve dolabıma dönmüştüm.
Yoongi'nin yanımda olmadığı bir zaman Mit Eun'u aramam ya da mesaj atmam lazımdı. Eğer Mit Eun ile benim tanıştığımı öğrenirse şüphelenirdi kesin.
Aramız böyle iyiken bozulsun istemiyordum. Aramız bozulursa tekrar kırıcı sözlerini duymak beni çok üzecekti. Artık iyi anlaşmak ve güzelce muhabbet etmek istiyordum.
"Ben giyinip hemen geliyorum." banyoya geçip üzerimi giymiş ve kısaca saç ve makyajımı yapmıştım.
Tamamen hazır olduğumda son kez aynada kendime bakmış ve banyodan çıkmıştım.
"Hazırım, gidebiliriz." odamdan çıktığım sırada aklıma gelen ani şey ile Yoongi'ye dönerek gülümsedim.
"Çıkmadan sana bir şey vermem lazım. Gözlerini kapatır mısın?" gözlerini kısıp şüpheyle bir süre bana baktığında mızmızca söylenmiştim.
"Bir şey yapmayacağım, kapat gözlerini lütfen." dudaklarını ıslatarak gözlerini kapattığında hızla resim odama gidip boyası kuruyan tişörtü alarak Yoongi'nin yanına geri döndüm.
"Açabilirsin." gözlerini açar açmaz elimde ki tişörtü Yoongi'ye uzattım. Yavaşça elimde ki tişörtü alarak merakla incelemeye başladı.
Üzerinde ki resmi fark ettiğinde kaşlarını havalandırarak bir süre daha tişörtü incelemişti.
"Sen mi yaptın bunu?" başımı sallayarak gülümsedim.
Tepkisinden bir tek şaşırdığını anlamıştım, beğenip beğenmediğini anlayamıyordum.
"Bunun için mi istemiştin tişörtümü?" sanırım beğenmemişti..
"Hmhm." yüzümün asılmasına engel olamamıştım, moralim bozulmuştu.
"Çok güzel olmuş, Maria." başımı kaldırarak şaşkınca Yoongi'ye baktım.
"Beğendin mi?" başını sallayarak gülümsemişti.