5|💃

3.5K 343 229
                                    

Keyifli okumalar 🌸

"Çok özledim seni, bir türlü bitmedi şu işlerin. Başka düğün organizatörü mü kalmamıştı da taa Kanada'ya gittin?" annem gülümseyerek saçlarımı okşamıştı.

"Bebeğim çoğu ünlünün düğününü organize ettiğim için oralara kadar duyulmuşum, rica ettiler bende kıramadım." geri çekilerek başımı sallamıştım yavaşça.

"Asma suratını, geldim işte buradayım." gülümseyerek tekrar anneme sarılmıştım.

Bir aydır Kanada'da düğün organize ediyordu, çok özlemiştim.

"Kızacaksın belki, ama söylemem gerekiyor. Bir hafta sonra tekrar yurt dışına çıkıyorum. Başka bir düğün için." geri çekilerek kaşlarımı çattım.

"Daha yeni geldin ama?" gülümseyerek elimi tutmuş ve beni rahatlatmak istercesine elimi sıkmıştı.

"Bir hafta duracağım bebeğim, sana söz bu düğünü hemen organize edip geleceğim." moralim bozulmuştu.

Sıkkınca nefes verip ayağı kalktım.

"Ne desem gideceksin, boşuna konuşmaya gerek yok. Ben uyuyacağım, size iyi geceler."  cevap beklemeyerek yukarı çıkarak odama girdim.

Üç aydır annem çok yorgundu ve bu durum haliyle canımı sıkıyordu. Eskiden sürekli beraber kuaföre gider, çokca zaman geçirirdik.

Odamda rahat edemeyip kenardan telefonumu alarak salona indim.

Kimse yoktu.

Omuz silkerek mutfağa ilerlemiş ve abur cubur dolabımdan bir lolipop alarak evden çıkmıştım.

Karanlık sokaklarda yavaşça yürümeye başlarken, bir yandan da açtığım lolipopumu ağzımda bir sağa bir sola götürüyordum.

Tek başıma kalmak en korktuğum şeydi, özellikle sevdiklerimi kaybetmek. Bunu annemin dolu olduğu zamanlarda daha iyi anlamıştım.

Tabii eskiden de sürekli hanımda değildi fakat vakit geçirebiliyorduk, bu ara neredeyse beni aramaz olmuştu.

O kadar yoğundu ki.

Düşüncelerle boğulurken birden kolumdan tutulmamla irkilmiştim.

"Niye haber vermeden dışarı çıkıyorsun?" suratsızca Yoongi'ye baktım bir süre, ardından cevap vermeden yürümeye devam ettim.

O'da hep aynısını yapıyordu değil mi?

Yürümekten yorularak gördüğüm banklardan birine oturmuştum. Evimizin sahile yakın olmasını seviyordum.

Ağzımda ki lolipop'u çıkartarak karşımda ki denize bakmaya başladım. Kendimi kötü hissediyordum ve elimden gelen bir şey yoktu.

Bu olaydan nefret ediyordum.

Derin bir nefes verip dolan gözlerimi silerek ayağı kalkmıştım. Lolipop'umu ağzıma koyarak geldiğim yolu geri yürümeye başladım.

Yoongi'de sessizce yanımda yürüyordu.

"Gelmek zorunda değildin, kısa bir yürüşe çıkmıştım."

"Meraklı olduğum için gelmedim, zorundayım." sinirle nefes verip adımlarımı hızlandırdım.

Eve geldiğimde odama çıkarak kapıyı kapattım. Arada böyle iğrenç hissediyordum ve elimden bir şey gelmiyordu.

Yorgunca yatağıma girip gözlerimi kapatarak rahatça uyumayı dilemiştim.

💃

"Bu yumurta çok pişmiş, yenisini getirin." portakal suyumdan bir yudum alarak diğer kahvaltılıklardan atıştırmaya devam ettim.

sassy ° mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin