35|💃

3.2K 346 115
                                    

Keyifli okumalar 💋

"Nereye bu hazırlık?" duyduğum ses ile bakışlarımı kapıda duran Yoongi'ye çevirip gülümsedim.

"Amcamın şirketine gidiyoruz." gülerek kaşlarını çatıp neden bu kadar neşeli olduğumu anlamaya çalışmıştı.

"Peki bu kadar heyecanlı ve neşeli olmana sebep olan nedir?" kapı eşiğinden ayrılarak yanıma gelmişti, bense makyajımın son adımlarını tamamlıyordum.

"Im~ şimdilik söylemeyeceğim sanırım." hayretle bana baktığında gülümseyerek göz kırpmış ve yanından geçerek yatağımda ki çantayı almıştım.

"Umarım farkında olmadan kendine zarar verecek bir şeyler yapmıyorsundur." son kez ayna da kendime bakarak üzerimi düzünlemiş ve Yoongi'nin elinden tutarak aşağı inmiştim.

"Merak etme, güzel bir şey yapıyorum." keyifle 'hm'layarak dudaklarını ıslattığında gülümsedim.

Çok mutlu hissediyordum kendimi, çok kelimesi az kalırdı hatta.

"Şimdi daha çok merak ettim." arkamı dönerek iki elini tuttum ve yüzlerimizi yakınlaştırarak burunlarımızın değmesini sağladım.

"Maalesef biraz daha merak edeceksin." yüzümü şirince buruşturup başımı iki yana sallayarak geri çekildiğim sırada Yoongi tek elimi bırakmamış ve kendine doğru çekmişti bedenimi.

"Öyle mi?" cevap vereceğim sırada Lina'nın sesini duymuş ve Yoongi'den uzaklaşmıştım.

"Geldim." arkamı dönerek Lina'yı başta aşağı süzmüştüm. Kıyafetlerim üzerine tam oturmuştu ve gayet güzel gözüküyordu.

"Hepimiz hazırsak, gidelim!" neşeyle konuşup önden önden yürüyerek evden çıkmıştım.

Saem ile Lina'nın arasını yapmak için baya hevesliydim.

Hepimiz arabaya bindiğimizde Yoongi'ye şirketin adresini verip arkama yaslandım.

Saem'den pek emin olamasam da denemekten zarar gelmezdi diye düşünüyordum. Saem katı biri olduğu kadar nazikti de. Yani bir tarafım bu iş olmaz diye düşünse de, bir tarafım olur diyordu.

Kısa süre içinde şirkete geldiğimizde arabadan inerek Lina'nın koluna girmiştim.

"Çok heyecanlıyım Maria hanım." keyifle sırıtarak Lina'ya baktım.

"Sakin ol Lina. Ayrıca bana hanım diye hitap etmene gerek yok diye kaç defa söylemem gerekiyor?" bakışlarını bana çevirip bir süre minnettarca bana bakmış ve başını eğmişti.

"Teşekkür ederim." şirkete girip asansöre ilerlemiştik.

"Teşekkür için henüz erken. Hadi sevgili Saem'in yanına gidelim!" Saem'in odasının olduğu kata geldiğimizde asansörden inerek odasına ilerledik.

Şansımıza Saem kapısının önünde birileriyle konuşuyordu. Hafifçe eğilerek karşısında ki adamlara saygıyla selam verdiğinde adımlarımı hızlandırmıştım.

Odasına girip kapıyı kapatacağı sırada kapanmaya ramak kalan kapıyı tutup ittirdim.

"Selam!" arkasını dönüp kaşlarını çatarak şaşkınca bana baktığında el sallamıştım.

"Maria?" yüzünde oluşan hafif gülümsemesine karşılık kocaman gülümseyerek yanına gittim.

"Saem, nasılsın?"

"İyiyim teşekkür ederim, sen nasılsın? Gelsene böyle." eliyle masasının karşısında ki deri koltukları işaret ettiğinde gidip oturacakken Lina'nın yanımda olmadığını fark etmiştim.

sassy ° mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin