Keyifli okumalar 🌸
"Çok sıkıldım, ayrıca üşüdüm." mızmızca söylendiğimde Yoongi'nin yanında ki kız bana dönerek gülümsedi.
"İstersen sana pijama verebilirim, üzerindekiler çok kısa ve dar gibi." kaşlarımı havalandırarak üzerindekilere bakmıştım.
"Yok, bunlar pamuklu rahatsız değil, ama pijama olsa daha iyi olur." gülümseyerek elimden tutup koltuktan kalkmamı sağlamıştı.
"Gel sana pijama vereyim." şaşkınca tuttuğu elime bakıp kaşlarımı havalandırdım.
"Bunlar var, iki kez falan giydim. Temiz." uzattığı kuzulu pijamaları alıp bakışlarımı kaçırmıştım.
"Banyo şu tarafta, gel." o'nu takip ederek kısa koridorda ki banyoya gelmiştik. "Burası." başımı sallayarak banyoya girip üzerimi değiştirdim.
Banyo, benim odamda ki banyonun yüzde 25 kadardı.
Banyodan çıkarak üzerimde ki pijamalarla bakmıştım, bol ve rahattı.
"Oldu mu?" başımı sallayıp karşımda ki kıza bakmıştım. "Bu arada ben Sun Ji, memnun oldum." kız bana elini uzattığında bir süre eline bakmıştım, normalde kimseyle böyle tanışmamıştım.
Normalde el sıkışmaz, öpüşmez, ve sık sık sarılmazdık.
"Bende Maria, memnun oldum." uzattığı eli sıkarak gülümsedim, kendimi garip hissediyordum.
Ama kötü bir gariplik değildi.
"Büyük bir evden böyle bir eve gelmek senin için zor olmuştur, ama bir süre burada kalmak zorundaymışsın. Umarım canın sıkılmaz, bir şeye ihtiyacın olursa bana söyleyebilirsin." gülümseyerek başımı salladım, çok nazik birisiydi.
Böyle bir kız Yoongi'ye nasıl bakmış anlamış değilim.
"Acıkmışsındır, gel." tekrar elimden tutarak mutfağa ilerlemişti.
"Bu arada, bu pijamalar channel'den falan mı, çok rahat." Sun Ji gülerek başını iki yana sallamıştı.
"Hayır, pazardan aldım." şaşkınca kaşlarımı havalandırarak Sun Ji'ye baktım.
"Pazardan mı?" demiştim şaşkınca.
"Evet, 4.213,68 won'a almıştım sanırım." (yaklaşık 30-35 lira falan) 4.213,68 won mu, ben o paraya cips alıyordum kız pijama almış.
"Ne kadar ucuz, üstelik çok rahat." hayretle başımı sallayıp tekrar üzerimde ki pijamalarla bakmıştım.
"Beğendiysen senin olabilir." böyle bir yerde oturmalarına ve zengin olmamalarına rağmen elinde ki şeyi bana veriyordu.
"Teşekkürler, evde bir sürü pijama takımım var." gülümseyerek yanına gitmiştim.
"Sun Ji, ne yapıyorsun?" Yoongi mutfağa girerek yanımıza gelmiş ve elini Sun Ji'nin saçlarına atarak karıştımıştı.
"Yemek yapıyorum abi." abi mi, kardeşler miydi yani?
"Siz kardeş misiniz?" şaşkınca sorduğum soru karşısında Sun Ji gülerek başını sallamıştı.
"Bana abi dediğine göre, dayısıyım. Duymuyor musun?" göz devirerek kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Duydum, sadece şaşırma belirtisi gösterdim." dudağımı aşağı sarkıttım.
"Çok garip böyle normal bir insanın abisi olman." Yoongi ciddi ifadesiyle bir süre bana baktığında kardeşi gülmüştü.
"Aslında gözüktüğü gibi biri değildir." başımı umursamazca sallayarak kenarda ki masaya oturmuştum.