34|💃

3.2K 358 303
                                    

Keyifli okumalar 💋

"Hazırım!" Yoongi ağzında ki sıvıyı yutarak başını kaldırıp anlamazca bana bakmıştı.

"Neye hazırsın?" baştan aşağı atletik halimi süzmeye başladığında yumruklamı havaya kaldırıp sıkarak kararlılıkla başımı salladım.

"Dövüşmeye." karşısına oturarak kollarımı masaya yasladım. "Dün Kang wha'nın yanında 'yarın olmak üzre tüm günleri bana ait' diyordun. Madem tüm günlerim sana ait bir kaç dövüş hareketi öğret bana." dudaklarını ıslatarak gülümsemişti.

"Peki." yerimden kalkarak etrafımda bir tur döndüm.

"Böyle rahat giyindim ama umarım yanlış düşünememişimdir?" üzerimdekilere bakarak yerinden kalkmıştı.

Altımda siyah diz üstü dar tayt, üstümde siyah rahat yarım atler vardı. Dizimde ve kollarımda ise  koruyucular vardı.

"Giyimin tabii ki önemi var ama şuanlık böyle başlayabiliriz." başımı sallayıp elinden tutarak spor odasına sürüklemiştim.

Yavaş yürüyordu! Bense dövüş hareketlerini öğrenmek için sabırsızlanıyordum.

Spor odasına geldiğimizde Yoongi etrafa bakınmıştı.

"Başlayalım mı?" hevesle başımı sallayıp Yoongi'nin karşısına geçtim.

"İlk önce bana yumruk atmayı dene." emin misin dercesine yüzüne baktığımda rahatlamam için gülümsemiş ve başımı sallamıştı.

"Peki."

Beceriksizce sağ göğsüne doğru yumruk attığım sırada sola doğru eğilerek yumruk attığım kolumu tutmuş ve arkama doğru bükmüştü. Diğer eliyle de arkadan belime sarıldığında hareketsiz kalmıştım.

"Birincisi yumruk atma şeklin yanlış. İkincisi yumruk atarken asla tereddüt etme ve tüm gücünle vur." ellerini üzerimden çektiğinde arkamı dönerek merakla Yoongi'ye baktım.

"Avuç için kendine dönük olsun, şimdi yumruğunu sık ve güçlendir. Bacaklarını hafifçe kır, ayaklarını güçlendir ve yumruk atarken hızlı ol, ıskalamamaya özen göster. En önemlisi rahat ve kendinden emin ol. Ayrıca yumruğunu çok fazla uzatma. Şimdi tekrar yumruk atmayı dene." başımı bir kez sallayarak yutkunmuş ve dediklerini yaparak yumruk atmıştım.

Fakat tekrar aynı pozisyona gelmiştik.

"Tereddüt ediyorsun, Maria. Tereddüt etme." omuz silkerek arkamda kalan Yoongi'ye baktım.

"Sen varsın karşımda Yoongi, vuramıyorum o kadar hızlı." ellerini üzerimden çektiğinde arkamı döndüm.

"Şimdilik yumruğu bir kenarı bırakalım." başımı sallayarak merakla bir sonra ki hareketini bekledim.

"Arkanı dön." başımı sallayarak arkamı dönmüş ve beklemiştim.

Arkamdan belime sarıldığında kaşlarım havalanmıştı.

"Şimdi benden kurtulmaya çalış." ama istemiyordum ki..

Başımı iki yana sallayarak düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım.

"Tamam." kollarını ittirmeye çalışıyordum ama imkansız gibiydi.

"Yanlış yapıyorsun. Dirseğinle hızla çene kısmına vuracaksın, o seni tutan kişinin canını acıtacak ve afallamasını sağlayacaktır. Şimdi dene bakalım." yavaşça dirseğimi Yoongi'nin çenesine dokundurdum.

"Hızlı yaparsam canın acır o yüzden bilerek yavaş yapıyorum." başını sallayarak gülmüştü.

"Peki. Ellerin böyle serbestken bir hareket daha göstereceğim. Eğilerek bilek kısmından tutup kendine doğru sertçe çekerek yere düşürebilirsin." hemen dediğini yaparak eğilmiş ve bileğinden tutarak kendime doğru çekmiştim.

sassy ° mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin